Fractal North konepaketti

Liittynyt
14.09.2021
Viestejä
5
Tervehdys! Oheisen tapaista konepakettia olen hahmotellut, mutta muutamia kysymyksiä mielessä

1. Mahtuuko kyseiset kilkkeet järkevästi tuohon Fractalin koteloon? Tarvitseeko laittaa lisätuulettimia ja kuinka monta, onko järjeä korvata Noctuan versioilla? Mikä olisi hyvä ja kestävä vesijäähy, jolla voisi korvata tuon Noctuan prossutuulettimen? Tuleeko noissa näytönohjaimissa mukana jotkut tukiraudat millä saa näyttiksen roikkumisen estettyä? Kummallako näytönohjaimella olisi järkevämpää mennä 7900xtx vai 4080 super? Näytöksi tähän komboon olisi tulossa Gigabyten M32U 4K näyttö.
1712071009653.png
 

Timo 2

Premium-jäsen
Liittynyt
11.02.2018
Viestejä
12 183
Ihan hyvät osat, mutta muutama huomio:

1. Näyttiksen saat verkkiksestä halvemmalla.


2. Datatronicista saat koneen hieman halvemmalla ja kasauksen maksutta.

3. Prossu ei tarvii vesijäähyä, vaan peerless assassin riittää vallan mainiosti. Mutta jos vesijäähyn välttämättä haluat, niin liquid frezer 3 on hyvä vaihtoehto.

4. Psu:n vaihtaisin johonkin näistä, jos jimsistä tilaat.


 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 127
Tervehdys! Oheisen tapaista konepakettia olen hahmotellut, mutta muutamia kysymyksiä mielessä

1. Mahtuuko kyseiset kilkkeet järkevästi tuohon Fractalin koteloon? Tarvitseeko laittaa lisätuulettimia ja kuinka monta, onko järjeä korvata Noctuan versioilla? Mikä olisi hyvä ja kestävä vesijäähy, jolla voisi korvata tuon Noctuan prossutuulettimen? Tuleeko noissa näytönohjaimissa mukana jotkut tukiraudat millä saa näyttiksen roikkumisen estettyä? Kummallako näytönohjaimella olisi järkevämpää mennä 7900xtx vai 4080 super? Näytöksi tähän komboon olisi tulossa Gigabyten M32U 4K näyttö.
Hyvät osat. Jos on rahaa, niin en vaihtaisi mitään. Ehkä näytönhohjaimen, mutta tämä on loppu:

Ehkä tähän, jos vaan riittää sinun käyttöön:
Siinä tulee tuki mukana. Semmoinen pieni söpö TUF-tunkki.

--

Vähän olen sitä mieltä, että ei noi siltikään oikein riitä 4K-pelaamiseen suoraan, niin kannattaa tutustua DLSS ja FSR - ja valita sen perusteella kortti.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 833
Viestejä
4 205 721
Jäsenet
70 989
Uusin jäsen
BGZ

Hinta.fi

Ylös Bottom