Ostettu Fractal Node 304 tai muu NAS itx kotelo

kobedih

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 117
Tarjoa!
Postituksella pitäisi saada, ellei Salon seudulta löydy
 
Liittynyt
05.06.2017
Viestejä
2 791
Mulla ois ITX koppia mutta ei varmaan nääs-käyttöön sovi, sillä ois esim sellainen todella pieni johon mahtuu vain yksi 3,5" kovo eikä sen lisäksi enää 2,5" ellei ala itse kikkailemaan jotain nippuside kiinnityksiä ympäri koppaa

Mut taatusti saa pienikokoisen kokoonpanon johon mahtuu SFX virtalähde sekä ITX emolevy (näytönohjainkorttia ei mahdu, sillä tuossa on yksi PCI-E paikka johon mahtuu 1x paikkainen täyskorkea kortti ja jonka pituus on rajoitettu sen verran että mikään näyttis ei taida olla riittävän lyhyt siihen)
 

kobedih

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 117
Mulla ois ITX koppia mutta ei varmaan nääs-käyttöön sovi, sillä ois esim sellainen todella pieni johon mahtuu vain yksi 3,5" kovo eikä sen lisäksi enää 2,5" ellei ala itse kikkailemaan jotain nippuside kiinnityksiä ympäri koppaa

Mut taatusti saa pienikokoisen kokoonpanon johon mahtuu SFX virtalähde sekä ITX emolevy (näytönohjainkorttia ei mahdu, sillä tuossa on yksi PCI-E paikka johon mahtuu 1x paikkainen täyskorkea kortti ja jonka pituus on rajoitettu sen verran että mikään näyttis ei taida olla riittävän lyhyt siihen)
Laitatko YV:llä tarkemmin kuvia ja tietoja? Thx!
 
Liittynyt
05.06.2017
Viestejä
2 791
tämä koppa esim


periaatteessa siinä on tilaa 5,25" DVD asemalle mutta todellisuudessa melkeen kaikki prossujäähyt on liian korkeita kun tuo asema lepäisi prossun yläpuolella?

Intel Atom setupin kanssa toi on toimiva systeemi koska niissä on olematon prossujäähy
 
Liittynyt
05.06.2017
Viestejä
2 791
eli jos tekee jonku 1x 5,25" kokoisen adapterikikkailun missä adapteriin saa 3,5" tai 2,5" levyn niin siinä saa vielä yhden levyn sitten
 
Liittynyt
05.06.2017
Viestejä
2 791
Kiitos tästä. Löysin kumminkin Node 304 kotelon.
oliko toi muuten ATX power -case?
kun mulla ois 300W SFX virtalähde myydä jos on tarvetta, tosin en tiiä riittääkö 300W NAS käyttöön, luulis tosin riittävän jos on vaan integroitu näyttis jne
 

kobedih

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 117
oliko toi muuten ATX power -case?
kun mulla ois 300W SFX virtalähde myydä jos on tarvetta, tosin en tiiä riittääkö 300W NAS käyttöön, luulis tosin riittävän jos on vaan integroitu näyttis jne
Joo. Pidetään tämä mielessä. Kiitos
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 289
Viestejä
4 213 655
Jäsenet
71 030
Uusin jäsen
Juho I

Hinta.fi

Ylös Bottom