• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka Fractal Design North ATX-kotelo

Tuote: Fractal Design North Valkoinen lasilla tai Musta lasilla/mesh-kalvolla
Tarjoushinta: 112€
Normaalihinta: ~144,90€
Kauppa: Proshop
Voimassa: 07-09-2025 asti (kampanjatuotteita rajoitettu määrä)
Linkki:
Valkoinen lasilla:
Musta lasilla:
Musta Mesh:

Myös Musta Mesh XL 135€:
Valkoinen Mesh XL 139€:

Kommentti tarjouksesta:

Vajaa parisen viikkoa sitten tuli juurikin rakennettua viimeisin pc North XL kotelolla, hintaa oli 179.90€, joten hieman jää kyllä nyt harmittamaan mutta oma vika, ei pitäisi jäädä seurailemaan tarjouksia ;)

Jos joku miettii normaalin kokoisen sekä XL kotelon väliltä, ota XL. Itse omasin edeltävässä kokoonpanossa normaalin Northin ja tuolloin "jouduin" vaihtamaan 4090 toiseen malliin jotta sain 2 x 140mm sivutuulettimet mahtumaan. XL:ssä on sen verran enempi leveyttä ettei 5090 suhteen tullut tällä kertaa mitään ongelmaa 12VHPWR-kaapelin kanssa.

Hieno kotelo siis edelleen ja luulen että oma kotelo tulee jatkossakin säilymään vaikka itse kokoonpano tuleekin vaihtumaan useasti seuraavan 5-10v aikana.

Statistiikka

Viestiketjuista
285 093
Jäsenet
78 932
Uusin jäsen
Zudoh

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom