• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka Fractal Design Meshify 3 Valkoinen RGB normaalikokoinen ja XL -tietokonekotelot, Gigantti

Tuote: Fractal Design Meshify 3 Valkoinen RGB normaalikokoinen ja XL -tietokonekotelot
Tarjoushinta: 89,90€ (Meshify 3) ja 99,90€ (XL)
Normaalihinta: 169,90€ (Meshify 3) ja 239€ (XL)
Kauppa: Gigantti
Voimassa: 12.4.2026
Linkki:
Fractal Design Meshify 3 RGB tietokonekotelo (valkoinen/kirkas)
Fractal Design Meshify 3 XL RGB tietokonekotelo (valkoinen/kirkas)

Kommentti tarjouksesta:
Sattui tulemaan Gigantissa vastaan kyseiset tarjouksessa olevat kotelot, kun olin uutta koteloa vailla.

Lähti itsellä XL malli tilaukseen.

Sopivasti oli Gigantilta tullut joku 20 € lahjakortti arvonnasta, jonka luulin alkuun olevan tietysti roskaposti. Kiitos postaajalle!

1774336015022.png

"XL" - "2 paikkaa 3,5" asemille"... :sori:

Ei ole ihan Definen kaltainen NASsiksi sopiva kun nakataan eläkkeelle. :D

No eipä kyllä. Itse en tuota huomannutkaan ja kovoja on vaikka kuinka.. Kaippa tuonne saa jonkun 3D-tulostetun kovoräkin mahtumaan (?).

"XL" - "2 paikkaa 3,5" asemille"... :sori:

Ei ole ihan Definen kaltainen NASsiksi sopiva kun nakataan eläkkeelle. :D
Näin on. Itsellä oli tarkoitus hommata Fractalin Define kotelo tai vastaava palvelinkoneeseen, johon mahtuu paljon kovalevyjä. Kuitenkin kun näin tuon tarjouksen, niin päätin että siirrän työpöytäkoneen komponentit tuohon, ja laitan palvelinkoneeseen tämänhetkisen Lian Li Lancool II Mesh kotelon. Tuohon Lian Lin koteloonkaan ei vakiona saa kuin 3 kpl 3.5 kovoa, mutta eiköhän riitä näin alkuun.

Mulla on tuo XL-mallinen, on hyvä/laadukas ja tilaa piisaa. Mukana tulevat Momentum 140 rupelit on myös käyttökelpoiset.

Statistiikka

Viestiketjuista
305 099
Jäsenet
82 634
Uusin jäsen
eetulund

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom