Myyty Fossil Carlyle HR Gen. 5 älykello 44 m [Espoo]

Liittynyt
07.04.2019
Viestejä
557
Myytävä tuote: Fossil Carlyle HR Gen. 5 älykello 44 mm, musta silikoni ranneke
Hinta: 220
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Euronics.ee 19.6.2020
Kuitti löytyy (takuu voimassa): k ja k
Muuta huomioitavaa: uudenveroisessa kunnossa, mutta laatikkoa ei enää ole. Käytin viikon verran ja totesin, ettei älykello ole mun juttu.


Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa): Espoon Kauklahti
Toimitustapa: nouto, postitus ostajan vastuulla, kulut lisääntyvät hintaan
Maksutapa: MobilePay/Siirto/Pivo, tilisiirto, käteinen


Kuva:
 

Liitteet

Liittynyt
07.04.2019
Viestejä
557
Ja mitenkäs tämä sitten toimi viikon testailun aikana?
Toimii hyvin. Kaikenlaisia sovelluksia löytyy, ilmoitukset toimii, viesteihin pystyy vastaamaan. Pulssitunnistus toimii ihan tyydyttävästi. Miinuksena ehkä se, että lataamaan joutui joka yö, mutta näin joutuu puhelintakin.
 
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
145
Juu itse fossil sivuilla on nuiden kellojen alla hirveä määrä 'arvosteluita' joissa ne lakkaa toimimasta ja mitähän kaikkea. Youtubessa kohtuu hyvin arvosteluissa pärjänneet jne jne... Itsellä meni tommonen 25e ranneke rikki ja haluaisin tilalle jotain mistä voin ohjata puhelimen musiikkisoitinta (edellinen, seuraava, pause/stop, volyymi) ja maksaa ostokseni google pay:llä. Paljonkos tuolle sai takuuta? Ja onko miten tinkivaraa? Tuo kyseinen ranneke ei ainakaan omaa silmää miellytä niin pitäisi kumminkin toinen hankkia ja itse tykkään että mulla on laatikot takuunalaiseen elektroniikkaan.
 
Liittynyt
07.04.2019
Viestejä
557
Juu itse fossil sivuilla on nuiden kellojen alla hirveä määrä 'arvosteluita' joissa ne lakkaa toimimasta ja mitähän kaikkea. Youtubessa kohtuu hyvin arvosteluissa pärjänneet jne jne... Itsellä meni tommonen 25e ranneke rikki ja haluaisin tilalle jotain mistä voin ohjata puhelimen musiikkisoitinta (edellinen, seuraava, pause/stop, volyymi) ja maksaa ostokseni google pay:llä. Paljonkos tuolle sai takuuta? Ja onko miten tinkivaraa? Tuo kyseinen ranneke ei ainakaan omaa silmää miellytä niin pitäisi kumminkin toinen hankkia ja itse tykkään että mulla on laatikot takuunalaiseen elektroniikkaan.
Laitan yv:n.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
245 393
Viestejä
4 282 382
Jäsenet
71 663
Uusin jäsen
basicbobo

Hinta.fi

Ylös Bottom