Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mäsän sivuilta löytyy tarkemmat ohjeet. Ei ole peliä ladattu PC:lle tai xCloud saatavilla niin en pysty kokeilemaan.Siis pitääkö jotain muutakin tehdä kun vaihtaa Windowsista aikavyöhykettä? Edelleen sanoo "You're too early".
Vaihda region. Lähti itsellä pelkän maan vaihdolla. Windows 11 ja game pass.Siis pitääkö jotain muutakin tehdä kun vaihtaa Windowsista aikavyöhykettä? Edelleen sanoo "You're too early".
Juurikin näin. Kellolle ei tarvitse tehdä mitään. Alueen vaihto yksistään ja koneen buutti.Vaihda region. Lähti itsellä pelkän maan vaihdolla. Windows 11 ja game pass.
Ei tarvitse edes bootata, tai ainakin itsellä toimi ihan vaan vaihtamalla alue ja peli auki.Juurikin näin. Kellolle ei tarvitse tehdä mitään. Alueen vaihto yksistään ja koneen buutti.
Ei aikavyöhyke pelin vakauteen vaikuta.
Millaiset säädöt sulla on ja miten ne menuihin vaikuttaa?Taino, mullistavin ehkä oli se, että ohjaimen deadzonen säätö vaikuttaa myös menuihin ja ajettavilla säädöillä on turha kuvitella käyttävänsä menua...
Ohjauksen dead zone säätö vaikutti myös valikon liikkumisen nopeuteen. Sieltä kun haki sellaiset asetukset itselle, että saa ajettua Unbeatable-tasolla niin valikoiden käyttäminen on aivan mahdotonta, koitat mennä johonkin, hipaiset tattia, niin päädyt johonkin xyez ja muutit kaiken siitä välistä vielä matkallakin.Millaiset säädöt sulla on ja miten ne menuihin vaikuttaa?
Mulla kone ilmoitti et täytyy buutata, jotta alue tulee käyttöön.Ei tarvitse edes bootata, tai ainakin itsellä toimi ihan vaan vaihtamalla alue ja peli auki.
Mutta itse pelistä, en kyllä ymmärrä hypeä, mikä tuosta tekee nyt niin parhaan?
Ehkä olen sokea, mutta IMO tuo on ihan vain FH4:nen uusissa kuorissa pienillä tweakeilla ja kasalla bugeja. Mitään mullistavaa en itse ainakaan kokenut tuota pelatessa.
Taino, mullistavin ehkä oli se, että ohjaimen deadzonen säätö vaikuttaa myös menuihin ja ajettavilla säädöillä on turha kuvitella käyttävänsä menua...
Laitoin peliseuraa -ketjuun myös viestin, jos löytyisi kavereita pelailemaan FH5
Peliseura, kaveripyynnöt yms.
Täys ikästä peliseuraa vailla. Pelailen lähinnä Rust, cs, ja warzone. Steam Mackaiveri. cod kaiveri. just kone tulos puolen vuoden tauon jälkee et rankki o kynäristä kadonnu. oli mg2 vaan taitaapi olla silveri ny xDbbs.io-tech.fi
Huoh, kolmesti jo kaatunut Game Passin versio PC:llä. Kerran latausruuduissa benchmarkin uudelleenkäynnistyksen jälkeen, kerran heti sen hiekkamyrskyn jälkeen ja nyt viimeksi hahmon luonnin jälkeen. Oikein kiva kun niitä alun näytösvideoitakaan ei voi skipata niin saanut jo kahdeksi katsoa ne. Ehkä saa vielä kolmannenkin kerran, riippunee missä kohtaa peliä peli tallentaa ensimmäisen kerran... Pitää varmaan odottaa suosiolla sitten huomiseen, jos vaikka tulisi päivitystä tuohon.
Joo, no en varmaan vain kuulu pelin kohderyhmään kun ei aiheuta mitään suurempaa innostusta. Lähinnä tuntuu kauhealta rahastukselta uudesta kartasta ja muutamista parannuksista, vaikka olihan esimerkiksi ne äänet paremmat, mutta ei nuo kyllä omalla kohdalla pelasta tätä. No, täytyy antaa lisää aikaa ja katsoa josko mielipide muuttuu, mutta suurimmaksi osaksi tuntuu kuin pelaisi vanhaa.Mulla kone ilmoitti et täytyy buutata, jotta alue tulee käyttöön.
Ja siis pelihän nimenomaan on FH4 uudella kartalla. Itsellä pelkästään oikeanpuoleinen liikenne aiheutti sen et tää on parasta ikinä, siinä missä FH4 jäi muutamaan tuntiin ja tökki alusta asti.
Äänet on ihan hulluna paremmat ja nyt ik tullu jollain vanhalla romulla vaan cruisailtua ja naamasta ei hymy pysy poissa.
Eikä siinä, on kyllä grafiikka ottanut ihmeen paljon harppausta, vaikka selvästi sama runko siellä alla pyörii. Valot/heijastukset todella paljon paremmat.
Ajettavuus on myös aavistuksen raskaampi josta itse ainakin tykkään todella paljon. Tekoäly myös haastavampi.
Jos väärän puolen liikenne ei haitannut, niin olihan FH4 jo 10- vähintään. Joten eihän siitä luonnollisesti paljoa voi edes parantaa. Silti tähän on vähän joka alueelle osattu tuoda parannuksia ihmeen paljon.
Peliä voi kokeilla 1 eurolla Game Passin kautta ihan kyllästymiseen asti. Kuulostaa kyllä "kauhealta rahastukselta".Joo, no en varmaan vain kuulu pelin kohderyhmään kun ei aiheuta mitään suurempaa innostusta. Lähinnä tuntuu kauhealta rahastukselta uudesta kartasta ja muutamista parannuksista, vaikka olihan esimerkiksi ne äänet paremmat, mutta ei nuo kyllä omalla kohdalla pelasta tätä. No, täytyy antaa lisää aikaa ja katsoa josko mielipide muuttuu, mutta suurimmaksi osaksi tuntuu kuin pelaisi vanhaa.
Konsolifin klubi?
Lähinnä tuntuu kauhealta rahastukselta uudesta kartasta ja muutamista parannuksista
Olitko huomannut, että festival playlistin pr-stuntit, speedtrapit, speedzonet yms. vaativat nykyään tietyn tyyppisen auton? Esim. se joku hyppy vaatii S1 Fordin jne. Itsekin ihmettelin aluksi, että miksi nuo tehtävät eivät päivity, vaikka olin ne ”suorittanut”, mutta kun otti oikean auton käyttöön niin toimi. Oikeaa tattia painamalla saa ne rajoitukset näkyviin.Toivottavasti nuo serveri onggelmat saadaan korjattua pian koska edelleen ilmoittelee ettei serveri saatavilla. Moninpeli on kyllä onnistunut mutta esim. kun tuossa poistuin kokonaan pelistä vähäksi aikaa kun kävin pelaamassa erän yhtä toista peliä ja sitten palasin FH5 niin ei ollut sitten tallentanut festival playlist suorituksiani tai osan oli mutta monia viimeisiä ei tuon serveri ongelman takia. Ja siis Xbox:lla pelaan ethernet kaapelilla ja yhteytenä valokuitu.
Muutoin kyllä ylivoimaisesti paras autopeli mitä markkinoilta löytyy. Tässä jo reilu 49 tuntia mittarissa
Joo toki mutta ei siis liitty tuohon vaan että suoritin festival playlist tehtäviä jotka kyllä menivät läpi mutta sitten kun tosiaan pelasin muuta peli' ja olin sammuttanut tuon pelin kokonaan eli siis en jättänyt valmiustilaan niin palatessa peliin ei ollutkaan enää suoritetuna kun ilmoitti ettei serverit käytössä. Nuo playlist hommathan päivittyy vain verkkoon ei kiintolevylle. Minulla oli festival playlistissä kaikki muut paitsi "horizon arcade any event suoritettuna saatavilla olevista ja pisteitä 37/38 ja nyt niitä on 28/38.Olitko huomannut, että festival playlistin pr-stuntit, speedtrapit, speedzonet yms. vaativat nykyään tietyn tyyppisen auton? Esim. se joku hyppy vaatii S1 Fordin jne. Itsekin ihmettelin aluksi, että miksi nuo tehtävät eivät päivity, vaikka olin ne ”suorittanut”, mutta kun otti oikean auton käyttöön niin toimi. Oikeaa tattia painamalla saa ne rajoitukset näkyviin.
En muista oliko FH4:ssä loppuvaiheessa jo näin, mutta tässä saa sen palkintoauton playgroundgamesistä, vaikka oma joukkue häviäisi. 2-0 oli jo oma joukkue johdossa, kun kaksi pelaajaa lähti. Loput kolme matsia sitten alivoimalla 4 vs 6 ja tiesihän sen miten siinä sitten käy. Mutta onneksi se auto ralli-Macan sieltä sitten kuitenkin tuli. FH4:ssä jätin nuo kaikki jossain vaiheessa pelaamatta. Ei vaan kestänyt hermot.
Täytyykin tsekata omat playlistit, että onko pysynyt tehtyinä. Palkintoautot kyllä jo lunastin, että se puoleen ei niin väliä.Joo toki mutta ei siis liitty tuohon vaan että suoritin festival playlist tehtäviä jotka kyllä menivät läpi mutta sitten kun tosiaan pelasin muuta peli' ja olin sammuttanut tuon pelin kokonaan eli siis en jättänyt valmiustilaan niin palatessa peliin ei ollutkaan enää suoritetuna kun ilmoitti ettei serverit käytössä. Nuo playlist hommathan p'ivittyy vain verkkoon ei kiintolevylle.
Minulla on alusta asti moninpeli toiminut täysin mutta valittaa noista servereistä muuten.Eilen toimi kyllä paljon paremmin moninpeli eikä herjannut yhteyden katkaisua juuri yhtään. Tästä oli joku viestikin tullut, että olivat tehneet jotain päivityksiä.
Minullakin "resetoitui" eilen iltapäivällä playlist progressio tuon saman playlist serveriin ei saada yhteyttä viestin kera mutta se parani itsestään kun jatkoin pelaamista illalla ja ynnäsi kyllä suoritukseni yhteen ihan oikein. Eli olin tehnyt osan tehtävistä silloin kun serveri toimi ja osan serverivirheen aikana ja kaikki tekemäni näkyi suoritettuna kun yhteys palasi.Joo toki mutta ei siis liitty tuohon vaan että suoritin festival playlist tehtäviä jotka kyllä menivät läpi mutta sitten kun tosiaan pelasin muuta peli' ja olin sammuttanut tuon pelin kokonaan eli siis en jättänyt valmiustilaan niin palatessa peliin ei ollutkaan enää suoritetuna kun ilmoitti ettei serverit käytössä. Nuo playlist hommathan päivittyy vain verkkoon ei kiintolevylle. Minulla oli festival playlistissä kaikki muut paitsi "horizon arcade any event suoritettuna saatavilla olevista ja pisteitä 37/38 ja nyt niitä on 28/38.
Joo nyt olikin jo moninpeli session jälkeen palautunutMinullakin "resetoitui" eilen iltapäivällä playlist progressio tuon saman playlist serveriin ei saada yhteyttä viestin kera mutta se parani itsestään kun jatkoin pelaamista illalla ja ynnäsi kyllä suoritukseni yhteen ihan oikein. Eli olin tehnyt osan tehtävistä silloin kun serveri toimi ja osan serverivirheen aikana ja kaikki tekemäni näkyi suoritettuna kun yhteys palasi.
Aika erikoista. Itsellä on steering deadzone 7 jota käytän kaikissa Forza-peleissä. Muut defaultilla.Ohjauksen dead zone säätö vaikutti myös valikon liikkumisen nopeuteen. Sieltä kun haki sellaiset asetukset itselle, että saa ajettua Unbeatable-tasolla niin valikoiden käyttäminen on aivan mahdotonta, koitat mennä johonkin, hipaiset tattia, niin päädyt johonkin xyez ja muutit kaiken siitä välistä vielä matkallakin.
Sitä en tiedä, miksi tuo asetus vaikuttaa menussa liikkumisen nopeuteen, mielestäni tuo ei noin ole ennen ollut, mutta eipä nyt ole vanhaa versiota testattavissa atm.
Varmaan sitten se outside vaikuttaa tuohon valikon liikkumisen nopeuteen.Aika erikoista. Itsellä on steering deadzone 7 jota käytän kaikissa Forza-peleissä. Muut defaultilla.
Jotenkin arvasin tämän ”Mutku sen saa eurolla” setin. No ei siinä, itsekkin eurolla otin testiin, mutta onko se siis hyvän pelin merkki, että siihen voi kyllästyä sitten 3kk päästä kun halpa tilaus loppuu? Vai ruvetaanko arvostelemaan pelejä löysemmin kun ne saa gamepassin kautta, eikä tarvitse niin paljon köyhtyä? Viittaus nyt lähinnä oli juuri tähän 60-100€ normi hintaan, mikä on edelleenkin mielestäni rahastusta.Peliä voi kokeilla 1 eurolla Game Passin kautta ihan kyllästymiseen asti. Kuulostaa kyllä "kauhealta rahastukselta".
Kerrotko vielä mitä oikeasti uutta tuossa sitten on kartan lisäksi?Vaihtoehto 1. Digitaalinen Premium Edition, 100 € (oma valintani)
Vaihtoehto 2. Game Pass tilaus, 1 €
Muutamista parannuksista? Ja pelitunteja on takana 4?
Jos näin kriittiseksi aletaan menemään niin lienee parasta ostaa vain kerran kymmenessä vuodessa uusia pelejä jotta ehtii tarpeeksi muuttumaan välissä. Ei parin vuoden välein tulevissa uusissa peleissä mitään massiivisia muutoksia tapahdu.Kerrotko vielä mitä oikeasti uutta tuossa sitten on kartan lisäksi?
Jotenkin arvasin tämän ”Mutku sen saa eurolla” setin. No ei siinä, itsekkin eurolla otin testiin, mutta onko se siis hyvän pelin merkki, että siihen voi kyllästyä sitten 3kk päästä kun halpa tilaus loppuu?
Mulla tulee välittömästi controller disconnected kun painan jotain ratin nappia. Tämä on onneksi jo supportin tiedossa ja fiksiä odotellaan.Onko kukaan saanut G923 PS versiota toimimaan tämän kanssa PC.llä?
Voipi olla että kuulun vähemmistöön mutta mielestäni se uusi kartta on ylivoimaisesti merkittävin päivitys mitä avoimen maailman ajopeliin voi tullakkaan, se ja uudet autot...
Sen itäisimmän talon ostamalla saa pikanapin photo-modeen jos niitä kuvia otat sitä autojen kuvailu accoladea varten.Tuo photo-moodi tosiaan on aika työläs varsinkin kun kuvan analysointi aina ottaa kotvasen, mutta se, niin kuin niin moni muukin asia on onneksi täysin valinnaista.
Toimii mutta siis siellä modessa olikohan nyt RB:tä painamalla on pikanapsu jossa ei prosessoi mitään eikä tule tallennettavaa kuvaa.Eikö se D-pad ylös mikä aiemmissa Horizoneissakin on ollut toiminutkaan alusta asti? Siinä kun kuvan ottaa ja se autot tunnistaa tulee sellainen "processing"-hetki joka kestää aina vähän tilanteesta riippuen kotvasen. Se vähän laskee kuvausintoa.