Forza Horizon 4 (2018)

Retale

Premium-jäsen
S Y N T H W A V E
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 003
Eikö nuo Horizon Lifet, Forzathonit sun muut nettipelitoiminnot aukea vasta, kun on suorittanut johdannon ja ajanut kaikki kaudet? Itse ainakin pääsin eilen niitä ajelemaan ja nyt toimii moninpelit sun muut.
 
Liittynyt
24.01.2017
Viestejä
26
Hei,

Osasiko joku kertoa miten tätä voi pelata convoyssa kaverin kanssa PC:llä? Mikä on oikea tapa?

Omat kokemukset:

Olen lvl 11 winter season
Kaveri lvl 3 autumn season

1. Kaveri laittaa kutsun XBOX-sovelluksen kautta.
2. Painan pelin home-välilehdellä "play online" ja se kertoo että "kaveri on jo pelaamassa haluatko liityä hänen istuntoon/convoyihin" johon valitsen "kyllä"
3. Peli jää ikuisesti lataamaan eikä mitään tapahdu. Latauksessa luki "alert. Fetching group game details. Please wait..."

Tuon jälkeen olen yrittänyt jatkuvasti (ke 3.10.2018) saakka yrittää "play online" mutta se jää aina "connecting to horizon life" -tilaan.

Ovatko convoy ja horizon life eri asioita? Pitäisikö horizon lifen toimia vasta kun vuodenajat on pelattu kaksi kertaa läpi eli intro+sitten kokonaiset vuodenajat? Pitäisikö Convoyn toimia heti?

XBOX appin hammasratas -> verkko-sivulla minulla tuli Teredovirhe, ongelmat johtuivat ilmeisesti tästä.

1. Poistin Express VPN ja Teamviewer 11
2. Poistin Hostista kaikki tiedot
3. Seurasin tämän sivun ohjeita;

https://support.xbox.com/en-US/xbox-on-windows/social/troubleshoot-party-chat

4. Nyt voin yhdistää horizon lifeen vaikka mitään Teredo verkkosovitinta ei device managerissa listaudukkaan mutta XBOX-sovelluksen verkko-sivu ei enää anna virhettä, pitää kokeilla myöhemmin kaverin kanssa pelaamista.
 

P c L A Y E R

Team Ryzen
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
4 578
Hei,

Osasiko joku kertoa miten tätä voi pelata convoyssa kaverin kanssa PC:llä? Mikä on oikea tapa?

Omat kokemukset:

Olen lvl 11 winter season
Kaveri lvl 3 autumn season
Miten edes voitte olla eri seasoneissa? Eikös sitä nimenomaan hehkutettu, että kaikilla vaihtuu nuo seasonit samaan aikaan? Ilmeisesti ei sitten pitänyt se homma paikkaansa.
 
Liittynyt
28.12.2016
Viestejä
252
En tiedä onko jo täällä mainittu, mutta CDkeys.com:sta saa Xbox Game Passin 3,40€ euron hintaan kuukaudeksi + 1 lisäkuukausi, jos ottaa jatkuvan tilauksen (jonka voi perua jälkikäteen). Tuolla pystyy sitten pelaamaan Forza Horizon 4:sta sekä PC:llä että Xboxilla. Tuohon kuuluu toki paljon muitakin peläjä mm. Sea of Thieves ja Gear of War 4, jos omistaa Xboxin niin valikoima on aika laaja. Tuo tarjous koskee ilmeisesti vain uusia asiakkaita. Kahdessa kuukaudessa kerkeepi ainakin itse pelaamaan ihan sydämen kyllyydestä niin säästää sen vajaan 70€. Normaali kuukausimaksu on noissa ilmeisesti sen 10€/kk.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
09.06.2018
Viestejä
79
Täytyy kyllä sanoa ikinä ennen Fortzaa pelanneena, että onhan tää ihan namu peli. Uskomattoman kaunis ja mahtava tuntuma padiin. Olen vaan vähän pihalla, että koska aukeaa verkkopeli ja että pääsee ajamaan kautta läpi. Oon nyt levelillä 2 ja nyt joutuu ajaan noita samoja kisoja kokoajan?
 

Waldo

Niin elämä kuin videopelitkin tunteella.
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 344
Täytyy kyllä sanoa ikinä ennen Fortzaa pelanneena, että onhan tää ihan namu peli. Uskomattoman kaunis ja mahtava tuntuma padiin. Olen vaan vähän pihalla, että koska aukeaa verkkopeli ja että pääsee ajamaan kautta läpi. Oon nyt levelillä 2 ja nyt joutuu ajaan noita samoja kisoja kokoajan?
Sulle pitäis aueta niitä vihreitä tai sinisiä kisoja sitä mukaa mitä ajat niitä läpi..
 
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
701
Kylläpä alkanut kaatuilemaan, ei meinaa saada edes starttaamaan koko peliä. Toimi moitteetta aiemmin. :(

Edit: Kokeilin about kaiken mahdollisen, mutta lopulta pagefilen nosto 20 gigaan lopetti kaatumiset..
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 360
Jos menee johonkin klubiin niin onko ne toiset pelaajat sitten koko ajan vaivoina vai pystyykö olemaan jotenkin erillään? Ja edelleenkö voi olla vain yhdessä kerhossa? Xboxilla siis.
 

Yeenoghu

Neighbour of the beast
Liittynyt
07.11.2016
Viestejä
1 273
PC:n Xbox app ja Store heitti herneet nenäänsä eikä suostunut kirjautumaan millään ilveellä vaan heitteli herjaa "0xbba" ja muutenkin FH4 online-pelaaminen toimi merkillisesti Win10 October-pätsin jälkeen. Netistä löytyi onneksi toimiva vinkki:

Adminina command prompti auki ja loitsu:
netsh int ip reset

Ja buutti perään. Johan toimii taas.
 
Liittynyt
05.01.2017
Viestejä
478
Hei osaako joku sanoa minne peli tallentaa pc:llä nuo kuvat mitkä ottaa photo modessa?
 
Liittynyt
05.01.2017
Viestejä
478
Ilmeisesti ne kuvat tallentuu suoraan verkkoon ja ne pääsee lataamaan Forza Hub appilla
Kiitos tästä!

Itse pelistä sen verran
Horizon 3:sta tuli pelattua todella vähän aikanaan joten tähän neljänteen nyt on tullut paneuduttua enemmän (lvl35).

Huomioita itse pelistä
Ajaminen on hauskaa! Vaikkakin hyvin arcademaista, mutta hauskuus on pääasia. Kenttä on hyvä ja itse tykkään vuodenaikojen vaihtelusta joka tuo ihan mukavaa vaihtelua kenttään. Autoja on omaan tarpeeseen hyvä määrä ja todella hienosti mallinnettu. Tehtäviä ja ratoja on tajuttomasti (tuntuu kun yhden saa tehtyä niin kolme avautuu lisää).

Huonoja puolia taasen on wheelspinneistä saatavat minihameet ja kumisaappaat jotka on aivan turhia peliin. Hajottaa kun menee spinni yhdellä ohi jostain namu autosta ja saa tilalle lippalakin. Tanssi emotet menee samaan kastiin.
Sitten tämä combotus joka lähinnä on kannattavaa kun ajaa metsiä pitkin ja saa pisteitä joka hiton hypystä ja puskan kaadosta :confused:
Päätin etten siihen kiinnitä combotukseen edes huomiota :wtf: Ainiin ja radio on täyttä kuraa, mutta onneksi PC:llä voi laittaa youtubesta vaikka soimaan jotain järkevämpään
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 360
Eikö muuten niitä Horizon pääpaikkoja tule kuin yksi vaan? Aiemmissa kuitenkin ollut kartalla niitä useampia.

Musiikista myös sanon että boksilla fiilis nousi kun tunein:in kautta laittoi jonkun Hard Rock hell-nettiradion, heti aluksi tuli girlschool/saxon/motörhead-komboa ja black sabbathia... ja ilmeisesti britin ylläpitämä tuo kun tuli myös jalistulosten luotteloa sieltä päin, sopi mainiosti pelin teemaan.
 
Liittynyt
10.12.2016
Viestejä
484
Niitä Horizon festivaaleja on tässä vain yksi, "korvaavia" majapaikkoja on viitisentoista ostettavaa taloa ympäri karttaa, hintahaarukka taitaa olla 200k pikkumökistä aina 15milj linnaan :D
 

Juhamies

NOSTO
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
621
Kenelläkää mitää tietoa miten tän pelin sais toimimaan yhdessä streamisoftan kanssa? Ku nyt ei suostu käynnistämään peliä edes joten ei voi täten streamissa pelata.
 

Laquel

This is where I get off.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 558
Tuli vähä itekin photomodessa leikittyä :D Jos haluaa peliseuraa niin CptMiettinen nimellä löytyy. Olen myös io techin klubissa.

R33.jpg quadri.jpg R34.jpg Peto.jpg
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 360
Tähän ei tullut/tule sitä autojen kuvaamis-haastetta ollenkaan? Kuitenkin ollut muissa Horizonteissa niin outoa jos ei tässä.
 

Retale

Premium-jäsen
S Y N T H W A V E
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 003
Kyllähän se autokuvaajan leveli kasvaa ja palkintoja ropisee, kun autoja kuvaa :confused:
 

Yeenoghu

Neighbour of the beast
Liittynyt
07.11.2016
Viestejä
1 273
Mikähän profiilin asetus on pielessä kun FH4:ssa joku lähettää team inviten, mutta ruutuun tulee vain viesti että "Someone has sent you an invite, but your profile settings does not allow to see the invite."

Vai onko tuo jotain, joka vaatii Gold-jäsenyyden?

Niin tai näin, Winter is here! Ja epäviralliseen iotech-klubiin mahtuu vielä.
iotech.PNG
 

Waldo

Niin elämä kuin videopelitkin tunteella.
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 344
Mikähän profiilin asetus on pielessä kun FH4:ssa joku lähettää team inviten, mutta ruutuun tulee vain viesti että "Someone has sent you an invite, but your profile settings does not allow to see the invite."

Vai onko tuo jotain, joka vaatii Gold-jäsenyyden?

Niin tai näin, Winter is here! Ja epäviralliseen iotech-klubiin mahtuu vielä.
Laitappa kuvaa siitä ilmoituksesta niin tiedän tarkemmin onko sama ongelma kuin mikä mulla oli
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 498
Joko sulla on gold loppunut tai sit Privacy asetukset estää connectaamasta onlineen.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 360
Kysyin jo aiemmin että olikos tässä edelleen mahdollista olla vain yhdessä klubissa vai jo monessa? Taas perustin oman yhden miehen kerhon kuten ollut aina aiemmissakin, eli siitä pitäisi ehkä siten poistua jos toiseen liittyy. Siellähän on myös joku monen sadan tms tyypin suomi-klubi.
 
Liittynyt
05.01.2017
Viestejä
478
Haha. Mielenkiintonen tää talvi seasonin co-op kisa B luokan muskeliautoil. 75% osallistujista ei oo ikinä talvirenkaita olla, koita siinä sitten yksin kantaa
 

gb1

Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
208
Onko tässä mahdollista jotenkin luoda oma "Sprint" tyyppinen kisa teitä pitkin valitulla alku ja päätepisteellä tai jopa waypointeilla? Olisi päässä pari hauskaa pätkää replayden saamiselle (näitä kun ei ilmeisesti freeroamissa saa?)..
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 360
Tavallaan edelliseen liittyen, tässä ei niitä firman/pelaajien tekemiä "haaste-autoja" ole lainkaan? Tai ainakaan en ole yhteenkään törmännyt(?)
 

Yeenoghu

Neighbour of the beast
Liittynyt
07.11.2016
Viestejä
1 273
Joko sulla on gold loppunut tai sit Privacy asetukset estää connectaamasta onlineen.
Eihän mulla mitään Goldia ole ollut koskaan. Jos tosiaan vaatii, niin plääh. Ja virheilmoitus voisi siinä tapauksessa olla kyllä järkevämpi.

Mitäs Xbox-sovellus sanoo? Ja jos toi kuva on boxilta niin ootko kattonut yksityisyysasetukset xboxin omista asetuksista?
Kuva on Xboxista. Yksityisyysasetukset tsekkasin läpi ja nyt kokeilumielessä se on asennossa "adult". Ei vaikutusta, vaan samaa herjaa edelleen.

Mitä erityisesti tuolta Xbox-sovelluksesta tulee tsekata?
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
99
Pari päivää sitten tuli päivitys ja sen jälkeen xbox one s:llä peli jämähtänyt pari kertaa. Ekalla kerralla kesken kisan ja äsken valikkoon. Muutenkin peli välillä nykii tai pysähtelee. Muilla ongelmia? Vai onkohan esimerkiksi mun ulkoisen levyn vikaa.

Itse ajaminen tuttua Fh 3 ja Fh 2 jälkeen, mutta nuo kaikki xp ja cr laskut sais kyllä olla nopeampia. Aiemmissa pääsi nopeammin jatkamaan ajamista.
 

Retale

Premium-jäsen
S Y N T H W A V E
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 003
Itse ajaminen tuttua Fh 3 ja Fh 2 jälkeen, mutta nuo kaikki xp ja cr laskut sais kyllä olla nopeampia. Aiemmissa pääsi nopeammin jatkamaan ajamista.
Mutta missä sä sit pääsisit ihailemaan sun hahmoa kultaisissa mikroshortseissa ja kumisaappaissa, jos ne vois skipata :D
 
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
120
Pari päivää sitten tuli päivitys ja sen jälkeen xbox one s:llä peli jämähtänyt pari kertaa. Ekalla kerralla kesken kisan ja äsken valikkoon. Muutenkin peli välillä nykii tai pysähtelee. Muilla ongelmia? Vai onkohan esimerkiksi mun ulkoisen levyn vikaa.

Itse ajaminen tuttua Fh 3 ja Fh 2 jälkeen, mutta nuo kaikki xp ja cr laskut sais kyllä olla nopeampia. Aiemmissa pääsi nopeammin jatkamaan ajamista.
Tietokoneella alko myös pienet nykimiset päivityksen jälkeen, sekä itsellä että kaverilla.
 
Liittynyt
10.12.2016
Viestejä
484
Eihän mulla mitään Goldia ole ollut koskaan. Jos tosiaan vaatii, niin plääh. Ja virheilmoitus voisi siinä tapauksessa olla kyllä järkevämpi.

Xboxilla nettipeli pelistä riippumattahan vaatii goldin? Sama kun pleikkarilla ps+?
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 498
Eihän mulla mitään Goldia ole ollut koskaan. Jos tosiaan vaatii, niin plääh. Ja virheilmoitus voisi siinä tapauksessa olla kyllä järkevämpi.


Kuva on Xboxista. Yksityisyysasetukset tsekkasin läpi ja nyt kokeilumielessä se on asennossa "adult". Ei vaikutusta, vaan samaa herjaa edelleen.

Mitä erityisesti tuolta Xbox-sovelluksesta tulee tsekata?
Joo jos haluat xbox pelata onlinessa niin tarvitset Xbox Live Gold jotta voit yhdistää onlineen.
 

Yeenoghu

Neighbour of the beast
Liittynyt
07.11.2016
Viestejä
1 273
Onko tuossa IO techin clubissa aktiivisia pelaajia kisoihin jne?
Vähänlaisesti, ja varsinkin kun itse pelaan enimmäkseen offlinessä. Mutta pistä vaan clubin kanavalle ilmoituksia sopivasta ajankohdasta. Luulisi täältä löytyvän jokunen viikonloppuehtoon Drink & Drive(tm) kuski.

Ja muutenkin klubin asetukset ovat nyt niin että kaikki jäsenet saa lähettää kutsuja. Joten siitä vaan haalimaan lisää kuskeja kerhoon.
 
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
701
Mulla on toi klubi kohta valikossa tummana. Aukeekohan se tietyllä levelillä vaiko vasta sitten, kun joku lähettää kutsun?
Aukeaa siinä vaiheessa kun olet tuon hyvin pitkän "intron" pelannut läpi ja saat festarirannekkeen. Käytännössä kaikki vuodenajat kerralleen läpi. Siinä vaiheessa sitten aukeaa peli niin että sullakin vaihtuu viikon välein vuodenajat (ne on aina samat kaikille pelaajille) ja sitten on online kokonaisuudessaan auki ja peli vasta alkaa kunnolla. :)
 

Retale

Premium-jäsen
S Y N T H W A V E
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 003
Skills Rellu on kyllä ihan naurettavan ylivoimainen. Eihän sillä tarvitse kuin ajaa puoli tuntia talla pohjassa pellolla ja 100 pojoa on napsahtanut tilille. Ainut ”ongelma” on saada combo poikki noin 500 000 pisteen kohdalla, kun siitä eteenpäin niitä enää kerry. Nyt kyllä ymmärrän ton autokohtaisen skills-systeemin idean, kun pojoja tulee ovista ja ikkunoista :D
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
59
Skills Rellu on kyllä ihan naurettavan ylivoimainen. Eihän sillä tarvitse kuin ajaa puoli tuntia talla pohjassa pellolla ja 100 pojoa on napsahtanut tilille. Ainut ”ongelma” on saada combo poikki noin 500 000 pisteen kohdalla, kun siitä eteenpäin niitä enää kerry. Nyt kyllä ymmärrän ton autokohtaisen skills-systeemin idean, kun pojoja tulee ovista ja ikkunoista :D
Oma suosikki on Drift skills bmw m6 ja lentokenttä :psmoke:
Pisteet saa helpoiten pankitettua ku ajaa johonkin kilpailun aloituspisteelle ja käy siinä aloita kilpailu menussa ja tulee vaan takaisin freeroamiin siitä. Helppoja skillipisteitä ja rankkiä drag raceen saa myös millä tahansa speed skilli kotterolla siinä motarin kiihdytyskisassa. Semmone 120k skillssiä 30 sekunttiin premium zondalla :sunglasses:
 

Retale

Premium-jäsen
S Y N T H W A V E
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 003
Täytyykin tuota Zondaa testata.

Onkohan noissa tietyn skillin boostaavissa autoissa isompi boosti esim. speed skilliin kuin kaikkia skillejä boostaavissa.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 360
Onko muuten muut huomannut että varsinkin talojen pihalla siinä auton katselumoodissa huomaa että joidenkin autojen 3d-mallit on vähän "karsittuja"/ei niin kohdallaan. Tosin ajossa ei välttämättä samalla lailla joten josko joku datan säästötapa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
837
Hitto että osaa olla hanurista nuo wheelspinnit. Viimeisistä 16:ta tullut 0 autoa. Samaa tuuria superien kanssa. Tuntuu, että muuttui viime päivityksen jälkeen huonommaksi chäänsit voittaa auto.
 

gb1

Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
208
Itse nappasin Hennessey Venom GTn wheelspinnistä eilen tuntuu aika maukkaalle pelille :p
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 685
Viestejä
4 188 864
Jäsenet
70 780
Uusin jäsen
Tauno.T

Hinta.fi

Ylös Bottom