Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hei,
Osasiko joku kertoa miten tätä voi pelata convoyssa kaverin kanssa PC:llä? Mikä on oikea tapa?
Omat kokemukset:
Olen lvl 11 winter season
Kaveri lvl 3 autumn season
1. Kaveri laittaa kutsun XBOX-sovelluksen kautta.
2. Painan pelin home-välilehdellä "play online" ja se kertoo että "kaveri on jo pelaamassa haluatko liityä hänen istuntoon/convoyihin" johon valitsen "kyllä"
3. Peli jää ikuisesti lataamaan eikä mitään tapahdu. Latauksessa luki "alert. Fetching group game details. Please wait..."
Tuon jälkeen olen yrittänyt jatkuvasti (ke 3.10.2018) saakka yrittää "play online" mutta se jää aina "connecting to horizon life" -tilaan.
Ovatko convoy ja horizon life eri asioita? Pitäisikö horizon lifen toimia vasta kun vuodenajat on pelattu kaksi kertaa läpi eli intro+sitten kokonaiset vuodenajat? Pitäisikö Convoyn toimia heti?
Hei,
Osasiko joku kertoa miten tätä voi pelata convoyssa kaverin kanssa PC:llä? Mikä on oikea tapa?
Omat kokemukset:
Olen lvl 11 winter season
Kaveri lvl 3 autumn season
Johdannossa käydään kaikki kaudet läpi ja sitten siirrytään viikoittain vaihtuvaan.Miten edes voitte olla eri seasoneissa? Eikös sitä nimenomaan hehkutettu, että kaikilla vaihtuu nuo seasonit samaan aikaan? Ilmeisesti ei sitten pitänyt se homma paikkaansa.
Sulle pitäis aueta niitä vihreitä tai sinisiä kisoja sitä mukaa mitä ajat niitä läpi..Täytyy kyllä sanoa ikinä ennen Fortzaa pelanneena, että onhan tää ihan namu peli. Uskomattoman kaunis ja mahtava tuntuma padiin. Olen vaan vähän pihalla, että koska aukeaa verkkopeli ja että pääsee ajamaan kautta läpi. Oon nyt levelillä 2 ja nyt joutuu ajaan noita samoja kisoja kokoajan?
Hei osaako joku sanoa minne peli tallentaa pc:llä nuo kuvat mitkä ottaa photo modessa?
Kiitos tästä!Ilmeisesti ne kuvat tallentuu suoraan verkkoon ja ne pääsee lataamaan Forza Hub appilla
Täällä pikemminkin niin päin boksilla pelaten että online on enemmän poikkeus kuin sääntö.Äsken kyllä boksillakin katkeili yhteys forza-servuille.
Mikähän profiilin asetus on pielessä kun FH4:ssa joku lähettää team inviten, mutta ruutuun tulee vain viesti että "Someone has sent you an invite, but your profile settings does not allow to see the invite."
Vai onko tuo jotain, joka vaatii Gold-jäsenyyden?
Niin tai näin, Winter is here! Ja epäviralliseen iotech-klubiin mahtuu vielä.
Tämmöinen.Laitappa kuvaa siitä ilmoituksesta niin tiedän tarkemmin onko sama ongelma kuin mikä mulla oli
Tämmöinen.
Eihän mulla mitään Goldia ole ollut koskaan. Jos tosiaan vaatii, niin plääh. Ja virheilmoitus voisi siinä tapauksessa olla kyllä järkevämpi.Joko sulla on gold loppunut tai sit Privacy asetukset estää connectaamasta onlineen.
Kuva on Xboxista. Yksityisyysasetukset tsekkasin läpi ja nyt kokeilumielessä se on asennossa "adult". Ei vaikutusta, vaan samaa herjaa edelleen.Mitäs Xbox-sovellus sanoo? Ja jos toi kuva on boxilta niin ootko kattonut yksityisyysasetukset xboxin omista asetuksista?
Itse ajaminen tuttua Fh 3 ja Fh 2 jälkeen, mutta nuo kaikki xp ja cr laskut sais kyllä olla nopeampia. Aiemmissa pääsi nopeammin jatkamaan ajamista.
Tietokoneella alko myös pienet nykimiset päivityksen jälkeen, sekä itsellä että kaverilla.Pari päivää sitten tuli päivitys ja sen jälkeen xbox one s:llä peli jämähtänyt pari kertaa. Ekalla kerralla kesken kisan ja äsken valikkoon. Muutenkin peli välillä nykii tai pysähtelee. Muilla ongelmia? Vai onkohan esimerkiksi mun ulkoisen levyn vikaa.
Itse ajaminen tuttua Fh 3 ja Fh 2 jälkeen, mutta nuo kaikki xp ja cr laskut sais kyllä olla nopeampia. Aiemmissa pääsi nopeammin jatkamaan ajamista.
Eihän mulla mitään Goldia ole ollut koskaan. Jos tosiaan vaatii, niin plääh. Ja virheilmoitus voisi siinä tapauksessa olla kyllä järkevämpi.
Vaatii.Xboxilla nettipeli pelistä riippumattahan vaatii goldin? Sama kun pleikkarilla ps+?
Jaaha. Jos jotain positiivista etsii, niin olipahan selkeä syy ongelmalle.Vaatii.
Joo jos haluat xbox pelata onlinessa niin tarvitset Xbox Live Gold jotta voit yhdistää onlineen.Eihän mulla mitään Goldia ole ollut koskaan. Jos tosiaan vaatii, niin plääh. Ja virheilmoitus voisi siinä tapauksessa olla kyllä järkevämpi.
Kuva on Xboxista. Yksityisyysasetukset tsekkasin läpi ja nyt kokeilumielessä se on asennossa "adult". Ei vaikutusta, vaan samaa herjaa edelleen.
Mitä erityisesti tuolta Xbox-sovelluksesta tulee tsekata?
Vähänlaisesti, ja varsinkin kun itse pelaan enimmäkseen offlinessä. Mutta pistä vaan clubin kanavalle ilmoituksia sopivasta ajankohdasta. Luulisi täältä löytyvän jokunen viikonloppuehtoon Drink & Drive(tm) kuski.Onko tuossa IO techin clubissa aktiivisia pelaajia kisoihin jne?
Mulla on toi klubi kohta valikossa tummana. Aukeekohan se tietyllä levelillä vaiko vasta sitten, kun joku lähettää kutsun?
Oma suosikki on Drift skills bmw m6 ja lentokenttäSkills Rellu on kyllä ihan naurettavan ylivoimainen. Eihän sillä tarvitse kuin ajaa puoli tuntia talla pohjassa pellolla ja 100 pojoa on napsahtanut tilille. Ainut ”ongelma” on saada combo poikki noin 500 000 pisteen kohdalla, kun siitä eteenpäin niitä enää kerry. Nyt kyllä ymmärrän ton autokohtaisen skills-systeemin idean, kun pojoja tulee ovista ja ikkunoista
Joo, joku pinkki svetari näin ei-homona ei lämmitä.