Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Taitaa olla ihan bugi kyseessä. Ei välttämättä auta kuin odottaa, että se korjataan Epicin toimesta.
Ei toimi. Tästä on kiittäminen Sonya, joka ei halua mahdollistaa crossplayta kilpailevan konsolin kanssa.Ihan noin ottamatta kantaa tähän xplattiksen toimivuuteen juuri nyt, mutta miten peli käyttäytyy jos partyssa on jo PS4-pelaaja Xbone yrittää joinia samaan?
Okei eli kuulostaa hyvältäNiistä on just sen verran hyötyä, etteivät riko balanssia tai tunnu täysin epäreiluilta. Oikein käytettyinä hyödyllisiä ja väärin käytettynäkin hauskoja![]()

Ei toimi. Tästä on kiittäminen Sonya, joka ei halua mahdollistaa crossplayta kilpailevan konsolin kanssa.
Ihan hyvää kärsivällisyysharjoitusta pojallekkin, patista ulos leikkimään!
Itsellä ollut pieni tauko Fortnitestä, mutta rakettireput ja ostoskärryt alkoivat himoittamaan. Onko niistä oikeasti (isoa) hyötyä?

Joo O ja P on bindattu hiiren softan avulla ns. dpi:n vaihto nappuloihin. Mukavan lähellä kaikki rakentamiseen tarvittavat näppäimetKyssäri: Mitenkäs yllät nopsaan O ja P näppäimin? Miten toimit kun rakentaat, buildaat stairseja ja seinän niitten eteen suojaks? (Vai ootko bindannu hiireen O ja P?)
Itse tykkään pitää crouchia C:ssä, trap on kanssa T:ssä, lattia V:ssä ja seinä ja portaat hiiren napeissa.
Onko ping korkealla? Minulla joskus heitti ping 700+ jolloin alkoi pätkiä kun pelasin PS4. En tiedä mistä johtuu, PC:llä samassa verkossa ei ole mitään ongelmaa Fortnitessa.Mikä voi olla vikana kun fortnite pätkii ps4 pelatessa.Netti on 100meganen ja pleikka on suoraan piuhalla yhteydessä nettiin.
Ping on 3ms ja nopeus 88megaa.Onko ping korkealla? Minulla joskus heitti ping 700+ jolloin alkoi pätkiä kun pelasin PS4. En tiedä mistä johtuu, PC:llä samassa verkossa ei ole mitään ongelmaa Fortnitessa.
Mitä ei selvinnyt että tässä pelissä ei voi vaihtaa ilmaiseksi hahmonsa ulkonäköä joka random luodaan kun luo pelitilin. Käsittämätöntä minusta. B peli eikä AAA peli.
Ei kerrota. Eka kerralla kun kerroin sain varoituksen ja se vastaus vain poistettiin tästä threadista. Ilmeisesti joku joka on ehkä sen Avatarin näköinen oikeassa elämässä suuttui. Ei paljon auttanut se asia että en mitenkään diplomaattisesti kuvaillut Avatarin ulkonäköä vaan sanoin miten asiat ovat.Mikäs siinä hahmossa on niin pahasti vialla ettei sillä voi pelata?
No jos nyt aloitetaan sillä vinkillä että ei voi edes valita gender mies tai nainen.Mikäs siinä hahmossa on niin pahasti vialla ettei sillä voi pelata?
Pelihän on free to play ja kehittäjät saavat elantonsa kosmeettisilla tuotteilla, joten jos perushahmot eivät miellytä sopii kaivaa kuvetta ja ostaa se kympin-parin skini. Problem solved.No jos nyt aloitetaan sillä vinkillä että ei voi edes valita gender mies tai nainen.
Mikä B luokan peli ei anna customoida edes sitä vaan satunnaisesti joku Avatar josta ei sitten tippakaan pidä?
Et voi valita yhtään mitään vain kylmästi saat jonkun Avatarin.
Jo mutta sellaisia pelejä olen pelannut mutta sain jopa julmetun ruman Avatarin. Ei voi edes vaihtaa gender niin B peli.Ei nykyään ole enää sukupuolia, voit olla mitä vaan. Mielikuvitus kuntoon vaan.
Ja kuvitelkaa, on jopa pelejä joissa ei saa edes rahalla valita hahmoa vaan joudut pelaamaan sillä yhdellä ja samalla jonka pelintekijä on siihen peliin tehnyt.
Joo, hyvää alkanutta vuotta vanhoilla trollauksillaJo mutta sellaisia pelejä olen pelannut mutta sain jopa julmetun ruman Avatarin. Ei voi edes vaihtaa gender niin B peli.
No voi sentään jos et siedä oikeutettua kritiikkiä pelistä mistä pidät. Se on sinun ongelmasiJoo, hyvää alkanutta vuotta vanhoilla trollauksilla![]()
Ketä nämä jaksaa kiinnostaa? Siis trollit ja ulkonäkö pelissä... [emoji849]Jo mutta sellaisia pelejä olen pelannut mutta sain jopa julmetun ruman Avatarin. Ei voi edes vaihtaa gender niin B peli.
Kiinostaa varmaan montakin mutta hei sitten on niitä jotka saa onnekkaina suurinpiirtein sellaisen Avatarin mitä haluaa ja sitten ne trollit jotka ei välitä mistään kritikistä niin ei ymmärräKetä nämä jaksaa kiinnostaa? Siis trollit ja ulkonäkö pelissä... [emoji849]
Jo mutta sellaisia pelejä olen pelannut mutta sain jopa julmetun ruman Avatarin. Ei voi edes vaihtaa gender niin B peli.
Mietit jotkut hyvät keybindit itselle, joilla saat muun liikkumisen kärsimättä ainakin seinä/ramppi/lattia combot. Noi ne tärkeimmät jotta pystyy juostessa latomaan kaikkia kolmea.Sanokaas pro:t miten tässä tuon rakentelun nyt oikein oppis sillee jotenki iisisti ja että vois buildaa 8kerrosta sekunnissa? Kun ei oikein taitu tuo rakentelu itellä mihinkää suuntaan.
Players who try to play the game are greeted with a technical difficulties screen and then nothing. However, one player did discover that Epic added a little secret. During screen showing the singularity, players can enter a Konami code (up, up, down, down, left, right, left, right, B, A, start). A minigame similar to the classic Galaga will begin where players can shoot Durrr Burger heads for a high score.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.