Sadness
Tukijäsen
Mietin vielä, että hetikö vai myöhemmin. Katsoo miten tekniset ongelmat taitettu.
Final Fantasy XVI saa suunnitelmista poiketen sittenkin julkaisupäivityksen - Pelaaja.fi
Final Fantasy XVI saa sittenkin julkaisupäivityksen tällä viikolla. Square Enix kertoi aikaisemmin, ettei Final Fantasy XVI:een olisi suunnitelmissa tätä nykyä lähes vakiintuneeksi käytännöksi muodostunutta julkaisupäivitystä. Nyt yhtiö on vahvistanut pelin saavan kuitenkin päivityksen...
pelaaja.fi
"
Final Fantasy XVI saa sittenkin julkaisupäivityksen tällä viikolla.
Square Enix kertoi aikaisemmin, ettei Final Fantasy XVI:een olisi suunnitelmissa tätä nykyä lähes vakiintuneeksi käytännöksi muodostunutta julkaisupäivitystä. Nyt yhtiö on vahvistanut pelin saavan kuitenkin päivityksen julkaisupäivänään.
Final Fantasy XVI:n julkaisupäivityksen kerrotaan korjaavan joitakin pelikokemusta rikkovia bugeja sekä parantavan suorituskykyä. Tuottaja Naoki Yoshidan mukaan päivitys korjaa esimerkiksi pelin kaatumista aiheuttaneita ongelmia sekä parantaa ruudunpäivitystä kohtauksissa, joissa ruudulla on samanaikaisesti iso määrä hahmoja. Studion mukaan päivitys ei kuitenkaan ole pakollinen Final Fantasy XVI:n pelaamiseksi.
Lisäksi Yoshida kertoi kehitystiimin suunnittelevan tulevia korjauksia pelaajilta saadun palautteen vuoksi. Kehittäjät kaavailevat esimerkiksi mahdollisuutta säätää Final Fantasy XVI:n kameran liikettä sekä kytkeä tyylikeinona käytetty liike-epätarkkuus pois päältä.
"
Mutta jooh, Squarella ei ole helppo rasti pitää faneja tyytyväisinä, vaikka itse olen ok näiden toiminallisempien FF pelien pelaaja (15, seiska remake) mutta silti omaan makuun ne satunaistaistelut ja erityisesti FF10 taistleu kymppi olivat joutsenlaulu, siinä sai rauhassa miettiä seuraavia siirtoja ja näkikin omien ja vihuen siirrot sitten siinä oikealla reunalla.
Eniten vihaan FF12 taistleusysteemia, siinä otettiin molempien puolien huonommat puolet samaan pakettiin.
Olen varmaan tämän aikasemminkin sanonut jossain säikeessä että omaan makuun FF10 taistelu systeemi ja FF7 materiali systeemi olisivat varmaan paras sekoitus ja huonoin olisi sitten FF12 ja FF8.
FF9 ja uudemat sitten näiden väliltä.