Jahas dlc loppu kun tarina pääsi alkuun... nooh saa varmaan pelata 100x läpi että saa materiaalit levettatua ei paljon x3 x2 kertoimet auta kun sen verran vähän vihollisia. 11h hitaasti pelattuna, jäi summon taistelu ja laatikoiden hajottamisesta kakkos vaiheista tekemättä (exp materia ja gil materia). Pari lisätaistelu taisi avautua scs taisteluihin dlc osaan (3) ja pääpeliin (1).
3 lvl vaille 50 kahden normaali läpi peluun jälkeen, ei jaksanu tuota exp materiaalia tousta laatikoiden hajottamis tehtävästä tehdä vieläkään. Joku ihme taktiikka pitäisi kehittää, kun ei aika millään tunnu riittävän (lähes kaikki laatikot pitäs hajoittaa). Jahas ensin piti heittää heittotähteä kohteeseen, että area spell teki tarpeeksi damagea (ei missään lukenu tätä), sen jälkeen aikaa oli runsaasti.
Hard vaikeustason scs taistelu (limit accassoryt x2, hieman lyhetty (bahumat, ramuh, pride and joy)) perus pelistä, tosin kahdella hahmolla... pride and joy heti grappaa toisen, sitten juostaan ympyrää (fire immuty toimi hyvin iffritin ja pride joyn kanssa) ja ressataan kaveri ennenkuin tulee beam (en kyl ymmärtänyt tekniikka tämän vättämiseksi kokoajan) samaa area mp skilliä ja elec banish (3+ stack) + yhteis limit break.... ei oikein dps riittäny ramuhin kanssa niin sekin tykkäsi ultimatea spammata, nooh kaveri suuremmaksi osassa selvisi niistä hengissä ja sacrifice resurrectas, paras vain olla tarpeeksi mp että saa heti ressattua kaverin ja toivoa että ramuh ei teleporttaa heti... bahumat oli suht helppo ingnore iffrit (fire immunity). ja spammaa mitä pystyy -> banish max spammia. Typeriä kyllä kahdella hahmolla, 90% ajasta pelattavaa hahmoa jahtaavat, yritä siinä sitten tehdä vahinkoa. Nooh nyt on limit accessorit jäljellä oleviin taisteluihin.
yksi fort condur unit kadoksissa act yhdessä, olisiko sekin vain hard modessa saatavissa, ja tietty notet kans.. pitenää nuita ruveta etsimään seuraavaksi. Sentään sain tiedot scannattua kaikista otuksista.
jeps hard modessa oli tuo viimeinen fort condur yksikkö, ja kaksi uutta materiaalia. Ei ainakaan eka act ollu kovin kummoinen, kahden normaalin vaikeustason läpi peluun jalkeen. Fort condur lvl5 vastukset (samat vanhat, olevinaan modatut tablet ja voitto ehdot muutettu) meni tismalleen samalla laudalla ja yksiköillä kuin normaalilla vaikeus tasolla master. Act kaksi alussa vl 50...
No eipä act 2 bossitkaan olleet kovin erikoisia, ainostaan viimeisen bossin ihan viimeinen vaihe tarvitsi "onnea". Turhan monta noita vaihetta niin ei voinut taktikoida burst damagella ihan kokonaan, nooh ryhmä skilleillä pressure melkei stunniin, joka laukaistaan toiseksi viimeisen vaiheen loppuun ja toivoaa että ei heti nirhaa pelaajan hahmoa yhteis limit breakin jälkeen.
Jahas varsinainen reaktio check taistelu taitaa olla tuo normipeliin lisätty taistelu, väistä oikeaan aikaan... tuntui näin ensi alkuun kolmannen vaiheen liikkeet kovin nopeilta. No menihän tämäkin, limit break x2 valmiiksi kolmanteen vaiheesen, = 3 limit break kokonaisuudessaan, ja bahumat summon kun menee toisen kerran kakkos vaiheeseen muutamalla healt pisteillä... ei oikein parhaalla tavalla mennyt staggerit jotain 230-260% kertoimille vain ja taisi missata yksi skilli ekasta staggerista muuten olisi kuollut aikaisemmin, eka kakkos vaihe meinasi vaan dragata turhan pitkään, nooh sai tarvittavat limit break pisteet kolmos vaiheeseen. Nyt kolme limit break accessorya varsinaisessa pelissä...
FF7R taas 100% trophyt tehtynä.