• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

BF Feru Pyramid Peak 75cm matkalaukku Verkkokauppa

Liittynyt
21.11.2017
Viestejä
1 315
Tuote: Feru Pyramid Peak Classic 75 cm -matkalaukku, samppanja
Tarjoushinta: 29,99
Normaalihinta: 79,99
Kauppa: Verkkokauppa
Voimassa: 21:15 ->
Linkki: Feru Pyramid Peak Classic 75 cm -matkalaukku, samppanja 29,99
Promokoodi:

Kommentti tarjouksesta:
En tiedä onko hyvä tarjous vai ei.
Mietin että voisi jopa laittaa tilaukseen :)

Edit, poistettu pikkulaukku maininta, oma aivopieru. Normi matkalaukku kyseessä
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
27.11.2016
Viestejä
497
Mulla on toi mustana. Ihan ok laukku, mutta ei tietenkään mikään tukeva ja itse kaipaisin yläosaan pientä luukkua josta saisi ilman koko helvetin laukun avaamista jotain sisään/ulos.
 
Liittynyt
21.11.2017
Viestejä
1 315
Mulla on toi mustana. Ihan ok laukku, mutta ei tietenkään mikään tukeva ja itse kaipaisin yläosaan pientä luukkua josta saisi ilman koko helvetin laukun avaamista jotain sisään/ulos.
Jooh, jospa tohon menis laskettelumonot yms niin ei tarvitsisi järkyttävän kokoista laukkua vetää mukana. Samoin toiminee pienemmille reissuille moitteetta.
 
Liittynyt
01.10.2023
Viestejä
24
Hieman eri malli Ferulta viime BF:nä ostettu. Joutui pestä ja suihkutella sisustan muutamaan kertaan, että raaski puhtaita vaatteita sisään laittaa. Ajaa asiansa, mutta ei todellakaan ole mikään laatumerkki. Hinta tietysti erittäin kohtuullinen ja satunnaisesti Tallinnaan kännäämään lähtevälle aivan sopiva. Itsehän en tietenkään kuulu tähän porukkaan..
 
Liittynyt
22.11.2021
Viestejä
12
Käytin vuosia kunnes renkaat lakkasi pyörimästä kunnolla. Muutoin ei mitään vikaa. Ei mikään jykevä missään mielessä ja riisuttu oikeastaan lähes kaikista mahdollisista ominaisuuksista, mutta ajoi kyllä asiansa varsin mallikkaasti tuohon hintaan.

EDIT: Aivan, tässähän tosiaan oli 75cm, ei pieni 54cm laukku kyseessä. Itselläni ollut vastaava, mutta pienempi 54cm malli tästä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
15.12.2018
Viestejä
409
Tuli nyt Sulo Vileninä poistettua itsekin, kun halvalla sai. Nähdään Tallinnassa kaikki, fellow men of culture. Halpaa viinaa, halpoja huoria ja halpoja matkalaukkuja :sparty:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
350
Tuote: Feru Pyramid Peak Classic 75 cm -matkalaukku, samppanja
Tarjoushinta: 29,99
Normaalihinta: 79,99
Kauppa: Verkkokauppa
Voimassa: 21:15 ->
Linkki: Feru Pyramid Peak Classic 75 cm -matkalaukku, samppanja 29,99
Promokoodi:

Kommentti tarjouksesta:
En tiedä onko hyvä tarjous vai ei, en ole näin halvalla pikkulaukkuja nähnytkään.
Mietin että voisi jopa laittaa tilaukseen :)
Onko tämä "Pikkulaukku" läppä? Kyseessähän ns. "isoin mahdollinen"

Lentolaukkua koittanu metsästää, toivottavasti tulee ns. lentolaukkua hyvään hintaan.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
21.11.2017
Viestejä
1 315
Onko tämä "Pikkulaukku" läppä? Kyseessähän ns. "isoin mahdollinen"

Lentolaukkua koittanu metsästää, toivottavasti tulee ns. lentolaukkua hyvään hintaan.
Mun aivopieru, lentolaukku ois ollut tarpeessa myös =) Noh otetaas tämäkin, jos nyt mieli muuttuu vklp aikana pitänee perua.
 
Liittynyt
22.11.2021
Viestejä
12
Mun aivopieru, lentolaukku ois ollut tarpeessa myös =) Noh otetaas tämäkin, jos nyt mieli muuttuu vklp aikana pitänee perua.
En edes muistanut, että Verkkiksellä oli näitä Ferun isompia laukkuja. Varmaan sama pätee silti näihin pieniinkin malleihin eli karsittuja rimpuloita, mutta ajaa asiansa ainakin tällä hintaa.
 
Liittynyt
21.11.2017
Viestejä
1 315
En edes muistanut, että Verkkiksellä oli näitä Ferun isompia laukkuja. Varmaan sama pätee silti näihin pieniinkin malleihin eli karsittuja rimpuloita, mutta ajaa asiansa ainakin tällä hintaa.
Nyt on pienempää Ferun matkalaukkua, tosin hinta on sitten satkun nurkilla jo.
Ei alumiiniselle itsellä käyttöä, joten odotellessa.

PS. Perun omani, joten sieltä vaan ostamaan pois jos tarvetta.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 822
Viestejä
4 205 168
Jäsenet
70 989
Uusin jäsen
BGZ

Hinta.fi

Ylös Bottom