Sä olet aluksi väittänyt, ettei Suomessa juuri enää ole transvestiitteja.
En ole väittänyt noin.
Sen jälkeen sä olet tarkoituksellisesti sekoittanut meidät johonkin kilttiin pukeutuvaan Brat Pittiin ja sanonut että "katso nyt miten ristiinpukeutuvaa Brat Pittiäkin juhlitaan, joten ette te transvestiitit voi olla syrjityssä asemassa".
Ei vaan tuossa oli kyse siitä, että halusin osoittaa miten se, että mies pukeutuu naisten vaatteisiin, on yhä normaalimpaa ja osa muodin kehitystä.
Sen jälkeen olet tarkoituksellisesti yrittänyt sekoittaa meitä johonkin aivan toiseen vähemmistöön, ja sillä tavalla yrittänyt mitätöidä kohtaloni.
Ei vaan mä haluan ymmärtää, että mikä on se ero noiden kahden välillä?
Gender fluidit ovat ihmisiä, joiden sukupuoli-identiteetti ja/tai sukupuolen ilmaisu vaihtelee.
Eli, henkilö, jolla on CIS-miehen identiteetti mutta aina välillä ilmaisee naisen sukupuolta, i.e. pukeutuu ja meikkaa naiseksi, sisältyy tuohon gender fluidin määritelmään.
Mitenkä tuollainen henkilö poikkeaa tuosta sinun määritelmästä transvestiitille?
Nytkö sä tulet kertomaan mulle, millä tavalla muut ihmiset kohtaavat minunlaisen ihmisen ja mitä mun pitäisi ajatella siitä?
Ei vaan tuossa enemmänkin selitän sen, miten itse ulkopuolisena näen tuon tilanteen. En todellakaan pysty erottelemaan sitä, että onko siinä kyseessä transnainen, transvestiitti tai gender fluid. Jos kaikki kolme ovat pukeutuneet ja meikanneet naiseksi, niin ei sitä heidän sisäistä identifioitumista pysty siitä päällepäin näkemään.
Eli ihmiset joko kohtelevat kaikkia noita kohteliaasti tai kaikkea noita törkeästi.
Mä vastaan nyt sun olennaiseen kysymykseen.
Suurimpien kaupunkien ulkopuolella elävät transnaiset kohtaa transition alkuvaiheessa täsmälleen samoja ongelmia kuin transvestiittikin. Heitä kohdellaan kuin sontakikkareita, minkä vuoksi heille kehittyy antipatia yhteiskuntaa kohtaan ja oikeastaan kaikkea kohtaan. Tämän vuoksi suurimpien kaupunkien ulkopuolella elävät transnaiset eivät transitioprosessin aikana juurikaan liiku naisena julkisilla paikoilla ja töissä. Jos liikkuvatkin, niin yleensä muiden transsukupuolisten kanssa joukolla. Transnaisten kohdalla ongelma kuitenkin korjautuu hormonihoitojen, leikkauksien, ääniterapian, hiusten kasvattamisen yms jälkeen niin että lopulta suurehko osa heistä menee siedettävästi läpi naisena.
Tämä kuulostaa ihan uskottavalta.
Setan ja transaktivismin ohjenuora on, että transitioprosessin alussakin olevaa transnaista tulee ehdottomasti kohdella 100% naisena. Tämä on yksi syy siihen, minkä vuoksi ne haluavat kieltää transvestiittisuuden ja uskottavan miehen naiseksi pukeutumisen yhteiskunnassa, jotta jokainen edes etäisesti naista muistuttava kohdattaisiin aina 100% naisena ilman kyseenalaistamista. Seta ei aja minun asiaa, se hyväksyy minut ainoastaan kotiseinieni sisällä!
Juu, Seta haluaa, että transitioprosessin alussakin olevaa transnaista kohdellaan naisena.
Mutta en käsitä, että miten teet tuosta hypyn sitten tuohon transvestiittisuuden kieltämiseen.
Aiemmin totesit transvestiittisuudesta: ”täydellisestä eläytymisestä toiseen sukupuoleen käyttäytymisiin, vaatteineen, meikkineen, kynsineen, peruukkeine kaikkineen.”
Okei, eli pyrit täysin elätymään siihen toiseen sukupuoleen. Käyttäytyminen, vaatteet, meikit, kynnet, peruukit ja kaikki. Olet pukeutunut ja meikannut naiseksi, kävelet paikkaan jossa sua ei tunneta. Baari, kauppa, mikä ikinä. Itse olettaisin, että tuossa tilanteessa sä haluat, että ne tuntemattomat ihmiset kohtaisivat sinut naisena. Kerta tavoittelet sitä täydellistä eläytymistä siihen toiseen sukupuoleen. Vai olenko väärässä? Mitenkä sinut pitäisi kohdata tuossa tilanteessa?
Jos en ole väärässä, niin mitenkä tuo Setan ajama linja haittaa sun tilannetta? Jos tavoitteena on, että se naista muistuttava henkilö kohdataan naisena, niin eiköstä tuo silloin saavuta sen halutun lopputuloksen kaikkien kolmen, i.e. transnainen, naiseksi pukeutunut transvestiitti ja ”nais-moodissa” olevan gender fluidin kohdalla?