Tämän kauden touhuissa ei kyllä ole ollut päätä, eikä häntää. Tuo ydinvoimala meltdown ja radioaktiiviset zombit on semmoista paskaa, että oksat pois.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tämän kauden touhuissa ei kyllä ole ollut päätä, eikä häntää. Tuo ydinvoimala meltdown ja radioaktiiviset zombit on semmoista paskaa, että oksat pois.
No Z Nationin koko idea on olla överiksi vedetty slapstick -zombisarja...Katsoppa Z Nationia pari kautta
No Z Nationin koko idea on olla överiksi vedetty slapstick -zombisarja...
Kyllä se kannattaa katsoa ihan kaikki alusta lähtien. Tahtoo loppua katsottava aikaa nopsaan.En ole tätä ehtinyt vielä aloittaa. Mistä kohtaa kannattaa aloittaa? Onko 1 ja 2 kausi tarpeettomia? Tai jos katsoisi vain tietyt jaksot alusta, niin mitkä?
Mitä hittoa! Katsoin jo noin viikko sitten USS Penssylvania -jakson, mutta nyt HBO tyrkyttää sitä "uutena tämänviikon jaksona"??
Kyllä se käsittääkseni vasta tänään tuli. Viime viikolla ei tullut mitään jaksoa.
Fear the Walking Dead (a Titles & Air Dates Guide)
Tuli katsottua tällä viikolla kuutoskausi. Voittaa kyllä alkuperäisen Walking Deadin 10-0. Kaudessa oli vain yksi huono jakso, joka oli jakso 12.
Ensimmäiset kaudet olivat mielestäni huonompia, kuin Walking Deadissa, mutta monta kautta taso on ollut selvästi parempi ja ero vain kasvaa.
Morganhan on tehnyt vierailuja, eli ei siinä nyt hirveän isoja eroja ole ajallisesti(ellei aika kulje erillä tahdilla näissä sarjoissa).Mutta vieläkö tämä tapahtuu WD:tä ennen, vai meneekö jo asiat päällekkäin?
Disney+:ssa ainakin löytyy kaikki jaksot WD:stäAjassa hypätty useampi vuosi. Saas nähdä ketkä kaikki vanhat hahmot on enää mukana. Yksi ajat sitten kuolleeksi luultu hahmo ainakin teki paluun (toki vilahti jo viime kauden lopulla).
Walking Deadia en ole vieläkään katsonut loppuun, kun Fox ei enää näyttänyt. Onko tuolla HBO Maxissa siitä nyt kaikki loput jaksot? En kyllä enää edes muista mihin olen jäänyt.
Eilen just katselin WD S11E13 Warlords. Kauden paras jakso tähän mennessä, kolisi oikein hyvin.Walking Deadia en ole vieläkään katsonut loppuun, kun Fox ei enää näyttänyt. Onko tuolla HBO Maxissa siitä nyt kaikki loput jaksot? En kyllä enää edes muista mihin olen jäänyt.
Näköjään myös HBO:lla. Olen näköjään jäänyt jaksoon S1108. Täytyy jossain välissä katsoa sarja loppuun.Disney+:ssa ainakin löytyy kaikki jaksot WD:stä
Surkeaksi on mennyt.
Black Summer on paljon mielenkiintoisempi toteutus samasta aiheesta.
Black Summer (TV series) - Wikipedia
en.wikipedia.org
Onko tuo Suomessa nähtävillä?Daryl Dixon- sarja oli huomattavasti parempi kuin pari viimeistä kautta tästä.
Onko tuo Suomessa nähtävillä?
Juu ei parane. Laatu laskee kuin lehmänhäntä.Tämän on nyt varmaan jo kaikki katsoneet, mutta itse taistelen vasta vitoskaudessa. Toivottavasti paranee ensi kaudella, sellaista kuraa välillä kyllä.
Kuudes kausi taisi vielä olla ihan hyvä. Seiskakaudella oli enää yksittäisiä hyviä jaksoja. Sen jälkeen yhtä ripulia poislukien 10. Kauden jakso numeroTämän on nyt varmaan jo kaikki katsoneet, mutta itse taistelen vasta vitoskaudessa. Toivottavasti paranee ensi kaudella, sellaista kuraa välillä kyllä.
Tässä sarjassa kävi Lostit. Kaikki avaimet oli käsissä(hieno ehjä kokonaisuus ensimmäiset tuotantokaudet), mutta lopulta alettiin vain lypsämään.Samoja teemoja kierrätetään ja ilmeisesti ideat loppuneet kesken. Bingettäminen heikentää kokemusta, että ehkä kaksi jaksoa päivässä riittäisi.
Ftwd on minusta kuitenkin parempi kuin esikuvansa The walking dead.
Omasta mielestä alkukaudet oli aikamoista B-läpsyttelyä mutta siinä 4. kohdalla taso nousi kohisten. Mutta sitten taas putosi.Tässä sarjassa kävi Lostit. Kaikki avaimet oli käsissä(hieno ehjä kokonaisuus ensimmäiset tuotantokaudet), mutta lopulta alettiin vain lypsämään.