• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Ruoka Fazer Vihreitä kuulia -tukkupakkaus, 2,2 kg

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kleimo
  • Aloitettu Aloitettu

Kleimo

Töysäläinen
Tukijäsen
Tuote: Fazer Vihreitä kuulia -tukkupakkaus, 2,2 kg
Tarjoushinta: 9,90e
Normaalihinta: 19,90e
Kauppa: verkkokauppa.com
Voimassa: 30.11.2024 klo 23.59
Linkki: Fazer Vihreitä kuulia -tukkupakkaus, 2,2 kg 9,99

Kommentti tarjouksesta:
Huomioithan, että tämän tuotteen parasta ennen -päiväys on 12.12.2024.

Kampanjahinta 9,99 on voimassa 30.11.2024 klo 23.59 asti. Kampanjan eräkoko: 800 kpl. 2 kpl per asiakas. Tämän tuotteen alin hinta viimeisen 30 päivän aikana ennen kampanjan alkua on ollut 19,99.

Kiitokset postaajalle. Itse en näitä voi sietää mutta vaimo ja lapset tykkää niin tuli tilattua kun oli juuri muutakin tilattavaa verkkiksestä.

Pystyykö syömään ton 12.12 jälkeen vai onko pilalla?

Ootko koskaan nähnyt pilaantunutta sokeria? :)

Niin kauan kuin hammas pystyy niin marmeladi on syöntikelpoista.
Tuli aika kovat saunasokeri-vibat tästä.

Olen joskus lapsena ostanut eräästä pienestä kyläkaupasta 4v vanhalla päiväyksellä olleita vihreitä kuulia ja ne olivat muutoin syömäkelpoisia mutta kivikovia.
Kuulin vasta jälkeenpäin että niiden kuuluisi olla pehmeitä. Kauppias oli tunnettu noista "hävikkitempauksistaan" eli päiväysvanhan tavaran myynnistä tuoreen hinnalla.

Pystyykö syömään ton 12.12 jälkeen vai onko pilalla?
Tolla sokeripitoisuudella voinee vetää ensi vuoden joulunakin. Joskus saatiin lahjaksi ja unohtui ylähyllylle. Varmaan reippaasti yli vuoden vanhoja oli kun testasin ja ei mitään vikaa ollut. En kyllä syönyt kaikkia kun ei tykätä ja siksi sinne kaappiin oli unohtunutkin.

Voiko joku käydä katsomassa, että tuleeko irtokarkkeina vihreät kuulat edelleen edullisemmaksi? Niitä vihreä kuula rasioita oon joskus vaa täyttyäny irtokarkkeina ostettuina. Samaa myös juhlapöydän konvehtien kanssa tehny, että ostanu tukusta vaa suoraa pussillisen niitä konvehteja.

Voiko joku käydä katsomassa, että tuleeko irtokarkkeina vihreät kuulat edelleen edullisemmaksi? Niitä vihreä kuula rasioita oon joskus vaa täyttyäny irtokarkkeina ostettuina. Samaa myös juhlapöydän konvehtien kanssa tehny, että ostanu tukusta vaa suoraa pussillisen niitä konvehteja.

Nämä tarjouskuulat on 4.54€/kilo. Jos löydät irtokuulia tuota halvemmalla niin tulee edullisemmaksi.

Sääli ettei appelsiini-marmelaadia enää saa ne oli parempia(ne mandariini-viipaleen näköiset).

Yhden laatikon kävin vapauttamassa Pirkkalasta. Päiväys oli 12.12.2024

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
261 308
Jäsenet
74 784
Uusin jäsen
vanahabanjo

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom