Fatekeeper - Graafisesti hienoin peli ikinä?

Rane

Coordinator @ Diablo 4 clan "iotech"
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
3 376
Tuli vastaan hack-and-slash RPG:n gameplay-traileri Youtubesta (alla), ja oma leuka loksahti lattiaan traileria katsellessa. Aivan valtavan hieno peli tulossa!

Pelin kuvaus:
Astu käsin rakennetun maailman syövereihin, missä rauniot kuiskivat menneiden katastrofien tarinoita. Hallitse miekan ja magian taito, ja luo oma polkusi aarteiden, loitsujen ja valintojen avulla – niiden, jotka muovaavat sinusta sen, joksi tulet tässä ensimmäisen persoonan roolipelissä.

Pelin early access -versio on tulossa tänä talvena. Ainakin omalta kohdalta menee varmasti hankintaan!


Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Linkki: https://www.youtube.com/watch?v=EaRWroSSoL4
 
On selvästi Dark Messiah of Might and Magic pelattu. :cool:

Eipä siinä, hyvältä näyttää ja jos matkii, niin kannattaa matkia hyviä!
Noh tämän saman viittauksen näin tuolta tuben kommenteista ja ehkä tuossa on vähän sitä. Siinä on peli joka on jostain syystä jäänyt mieleen. Kyllähän tommonen first-person miekkailu pitkästä aikaa maistuis. Parhaat graffat evö ei ainakaan itelle toimi mainospuheena
 
Mielenkiintoiselta vaikuttaa, vaikkakin UE5-pelejä hienoilla grafiikoilla tuntuu jatkuvasti putkahtelevan kuin sieniä sateella. :)
Gameplaysta tuli taas mieleen, että henkilökohtaisesti häiritsee ensimmäisen persoonan melee-taistelussa, että on tähtäyspiste. Lyönninhän pitäisi sellaisella pyyhkäisevällä iskulla osua, jos vaan on riittävällä etäisyydellä (eikä perustua johonkin FPS-mekaniikkaan). :hmm:
 
Tähän kun vielä saataisiin tekoäly mukaan NPC-hahmoille, niin olisi aikamoinen loikka pelaamisessa. Eli hahmot juttelisivat pelaajalle parhaiden chat-kielimallien veroisesti asetetun roolin rajoissa. Ja sitten vielä mikrofonituki ja puheentunnistus-ominaisuus mukaan ja pelaaja voisi reaaliajassa jutella näiden älykkäiden hahmojen kanssa vapaasti, eikä pelkästään etukäteisdialogivaihtoehtojen mukaan. Keskustelun voisi toteuttaa myös pienellä viiveellä niin, että ensin kuunnellaan pelaajan puheenvuoro loppuun, jonka jälkeen se muutetaan hahmolle valitun äänimallin mukaiseksi ääneen puhutuksi dialogiksi puhegeneraattorilla, että hahmon rooli säilyy autenttisena.

Nämä kaikki on tulossa peleihin ennen pitkää. Nuo tekoälyhahmot ihan minä hetkenä hyvänsä, elleivät jo ole joissain peleissä, kun en itse ole pelaillut viime vuosina. Mutta Fatekeeperin traileri tuli Youtubessa vastaan ja kiinnitti omankin huomion ottamallaan askeleella grafiikoissa ja fysikaalisessa realistisuudessaan. Hienoa nähdä, että pelit ovat ihan siinä kynnyksellä, mitä on odotettu pari vuosikymmentä ennen pitkää saapuvaksi, eli saavuttamassa visuaalisuudessaan ja toiminnallisuudessaan todenmukaisuuden.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
292 679
Viestejä
5 008 617
Jäsenet
80 323
Uusin jäsen
JS091

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom