Far Cry thread (Ennen FC5)

Koska nytten tulikin pari sanaa enemmän aikasemmista FC peleistä tuossa FC6 säikeessä niin ajattelin varuilta tehdä tälläisen perus FC threadin missä voidaan sitten keskustella yleisesti FC peleistä ja mielellään ennen FC5 pelejä jotka eivät liity sitten FC5 tai FC6 aiheisiin.

Jatkan FC6 ketjusta:
Siis saiko FC4 kaksi pätsiä PC:lle?
Far cry 4 sai myös pc:llä ubisoftin kautta yli 4 gigan päivityksen. Kellään tietoa että mitä sisältää? Muuta kuin että ensin laittoivat naisilta tissejä piiloon, mutta ilmeisesti peruivat sen kohdan.

Mä en saanut kuin yhden. En ollut edes avannut ubisoft connectia aikoihin. Sitten ankaralla googletuksella, että jotain patchia se on saanut, steamiin saavutuksia ja sekoilleet niiden tissien kanssa, mutta mitään muuta ei googlestakaan irronnut, eikä mulla fc4 ole steamissa.

Vihdoin FC4 sai PS5:llä 60fps käsittelyn. Vuosia odottanut että ubi tekisi jotain asian hyväksi. Nyt odotus vihdoin päättyy. On jälleen mukava aloittaa uusi FC-nimike. Koskaan en ole yhtäkään gameplay videota yms katsellut pelistä, joten ihan sokkona lähdetään tutkimaan.

Mä en saanut kuin yhden. En ollut edes avannut ubisoft connectia aikoihin. Sitten ankaralla googletuksella, että jotain patchia se on saanut, steamiin saavutuksia ja sekoilleet niiden tissien kanssa, mutta mitään muuta ei googlestakaan irronnut, eikä mulla fc4 ole steamissa.
1746038576326.png

Mullakin taitaa tulla se yksi ja enkä muista että esim Syndicate Ass Creed olisi saanut mitään päivitystä kun konsolit saivat 60fps patchin viime vuonna.

Mutta pitäneen ostaa tuo FC4 myös PS storesta koska on 85% alennuksessa 5€ että jos ubi saiis motivaatiota sitten päivittää muitakin pelejä.

Ubillahan nämä viime pelit eivät ole niin menestyneet kuten ennen vanhaan joten voi olla toiveessa että päivittävät sitten vanhempia pelejä(Mutta EI PC) PC version sen takia vain vähällä suu myrtsillä että se yleensä tarkoittaa sitten sitä että modeja jotka tehty toimimaan yli 10v sitten eivät toimi enään uudemman patchin kanssa.

Voisin ymmärtää jos tehtäisin esim RT patchi vanhoille peleille kuten esim Resident Evil remake 2-3 tuli ja pystyit valitsemaan steamin kautta kumpaa versiota haluat käyttää.

Edit:
Minusta tässä ei ole mitään väärää jos konsoli versiot saavat ilmaisen 60fps patchin. Toki itse pystyn nytten esim RTX 4070S pelaa tätä 4k/60 suhteella lähes ultra asetukset mutta jos konsolistit saavat pelata näitä 60fps niin en näe huonoa tässä.
En kyllä tajua että millä ilveellä joku jaksaa hakata tällaisia fps pelejä konsolilla, paskoilla kontrolleilla (joo ohjain on ihan hyvä joo) kun yli 10v vanhaan peliin ollaan innoissaan että fps nousee 30->60. PC:llä eri fps:ään tottuneena 60 on sellaista diashowta että morjens.

Tässä omaa pelaamista max asetuksilla 4k resolla 4070S kanssa:

14:15 vaihdan AA->SMAA

Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
276 012
Jäsenet
77 417
Uusin jäsen
Esapertti

Hinta.fi

Back