Facebookin vaihtoehdot?

Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
1 729
Missä oikeastaan on tuon syövän vaihtoehdot, vai onko niitä?
Poistuin tuolta palvelusta hetki sitten, sillä en vain halua myydä kaikkea zuckerbergille.

Ainoa syy miksi olin tuolla tähän asti oli se, että pysyin edes jossain määrissä perillä missä tuttavani menevät.

Se, että tuo syöpä omistaa instagramin sekä whatsappin, aiheuttaa ongelmia.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 438
Eipä niitä taida olla. Itse en näe Facebookia ongelmaksi kun vähän miettii että mitä siellä jakaa. Mainitsit että Instagramin ja Whatsappin omistaminen aiheuttaa ongelmia, millaisia?
 

Merkava

מרכבה
BANNED
Liittynyt
16.12.2016
Viestejä
1 233
Jos sinulla on vaikutusvaltaa kaveripiirissä ja se on tiivis, ja randomien "uutis" -virta ei kiinnosta, niin otatte käyttöön mitä huvittaa.

Ääriesimerkki vaikka Signalin. Eipä kukaan lue viestejänne.
 
V

Vauhtimursu

Vieras (tunnus poistettu)
Signal on todella hyvä, ainoa hankala juttu on vain tuo että kavereita ei saa mukaan vaihtamaan millään. Koska heidän tuttunsa taas käyttävät whatsppia ja niin edelleen. Voi kun kaikki vaihtais signaaliin tuosta vaan...

Facebookin korvaavista palveluista jotain uutisointia on tullu joskus vastaan , mutta enpä vielä ole nähny tai kuullu valmiista yhtään mitään...kumma muuten ettei ole vieläkään. Mutta siinäkin tulee varmaan sama ongelma kuin signaalin käytössä.

Aika tyypillistä kun ehdotat signaalia, "mikä tuo on, äh emmä jaksa"...Mä olen kyllä umpisurkea myyntitykki ainakin, jos muut onnistuis paremmin niin ehkä joskus meillä kaikilla olis signal ja whatsapit & facet ois vain menneisyyden tuulia...(epäilen hieman)

Mutta yläfemma sulle @null kun ymmärsit poistua facesta.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 305
Jos et halua jakaa yksityiselämääsi kaikelle kansalle ja mainostajille, miksi ylipäätään tarvitsisit mitään korviketta Facebookille? Jos tuttavat käyttävät kuitenkin Facebookia, ei korvikkeen käyttäminen auta pysymään heidän asioista perillä sen enempää kuin näistä palveluista pois pysyminenkään.

Mutta onhan niitä korvikkeitakin olemassa. Vkontakte ainakin, ja kai kiinalaisillakin on oma valtion kontrolloima palvelunsa. :smoke: Mutta kuka niitä länsimaissa käyttää?
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
1 729
Jos et halua jakaa yksityiselämääsi kaikelle kansalle ja mainostajille, miksi ylipäätään tarvitsisit mitään korviketta Facebookille? Jos tuttavat käyttävät kuitenkin Facebookia, ei korvikkeen käyttäminen auta pysymään heidän asioista perillä sen enempää kuin näistä palveluista pois pysyminenkään.

Mutta onhan niitä korvikkeitakin olemassa. Vkontakte ainakin, ja kai kiinalaisillakin on oma valtion kontrolloima palvelunsa. :smoke: Mutta kuka niitä länsimaissa käyttää?
Niin, ehken tarvitsekkaan, mutta ihmettelin vain sitä, että noin käytetyllä palvelulla ei ole kunnon kilpailua.
Ehkä pysyttelen vain poissa tuolta.
 
Liittynyt
07.07.2017
Viestejä
525
Niin, ehken tarvitsekkaan, mutta ihmettelin vain sitä, että noin käytetyllä palvelulla ei ole kunnon kilpailua.
Ehkä pysyttelen vain poissa tuolta.
Somet monopolisoituu luonnostaan, koska palvelun "laatuun" vaikuttaa eniten juuri se, kuinka moni muu sitä käyttää. Vaikka joku toinen palvelu tekisi kaiken paljon paremmin kuin FB, mutta siellä ei ole käyttäjiä, harva sitä lähtee käyttämäänkään. Kilpailu on käytännössä mahdotonta.

Paras vaihtoehto on vain pysyä poissa sieltä.
 
V

Vauhtimursu

Vieras (tunnus poistettu)
Apinoihan se whatsappikin signaalista viestien salauksen jne, uskon että esimerkiksi (taas) tällä foorumilla tiedostetaan signaalin paremmuus vs whatsappi, mutta miten sen sais tosiaan noille lapsille ja kavereille joita ei tietotekniikka vähempää satu kiinnostamaan. Olen jo jokapaikassa sanonut että minä en whatsappia käytä kun parempiakin vaihtoehtoja on. Mutta koska olen "vähemmistöä" niin jengi pitäytyy mielummin whatsapissa. Niin se vaan menee.
 

Obi-Lan

¯\_(ツ)_/¯
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 052
MySpace?

Muutama tuttu lähtenyt ja vaihtanut takaisin vanhaan malliin eli vaihdetaan kuulumiset kun tavataan.. Uudella sosiaalisella medialla pitäisi olla jotain hyvää minkä takia liittyä, mutta mistäs se palveluntuottaja sitten loppupeleissä saa rahat jos ei mainoksia myy..
 

skiip

올드보이
Liittynyt
05.02.2019
Viestejä
234
Iso peukku Facebookista lähdölle :tup: Täälläkin ollaan oltu jo pitkään ilman, eikä mitään korviketta oikeastaan enää edes kaipaa, ihmiset eivät ole parhaimmillaan tai edes omia itseään Facebookin ja Instagramin kaltaisessa sosiaalisessa mediassa. Whatsapille tosiaan kaipaisi korvikkeen ja Signal olisi hyvä, mutta harvapa siihen vaivautuu vaihtamaan - joten WA pysyy käytössä kätevyyden takia.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
236 403
Viestejä
4 147 488
Jäsenet
70 250
Uusin jäsen
supernova666

Hinta.fi

Ylös Bottom