Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Saa siis urheilut näkymään nettisivun fail/backup-sivun kautta kuten aiemmin sanoin.Heh.. silti näkyy viaplay livegon kautta.![]()
Kyllä minulla toimi Viaplayn urheilu koko ajan kännyssä missä ei tarvitse erikseen kirjautua mutta televisiossa(, johon ei ole kertaakaan kirjauduttu) ja selaimessa ei. Siten noiden torrent- toistojen näkyminen ei ole yllättävää.Saa siis urheilut näkymään nettisivun fail/backup-sivun kautta kuten aiemmin sanoin.
edit. Nyt sentään toimii taas.
F1.com support sivuilta katsottuna siellä sanotaan että pro:lla voit käyttää kuudella laitteella palvelua, mutta vain yhdellä katsoa streamia, mutta premiumilla voi katsoa 6:lla laittella streamia.Liekö joku muutos nyt tullut, kun ei pysty enää kattomaan F1 TV Pro:lla kisaa 2 yhtä aikaa?
Tänään taas toimi itellä 2 lähetystä, ennen heinäkuun päivitystä tuli näitä virheilmotuksia että liikaa streameja auki.Liekö joku muutos nyt tullut, kun ei pysty enää kattomaan F1 TV Pro:lla kisaa 2 yhtä aikaa?
Onko Viaplaylla ollut eilisessä kisassa eri selostajat mitä aikaisemmissa vai alkoiko minua vain vituttamaan nämä kaksi jostain muusta syystä( tuo nainen on toki ollut jossain aikaisemminkin äänessä mutta en muista studiossa olleen koko ajan äänessä)? Myöskään yhtäkään kisaeksperttiä ei tainut olla paikalla.
( En ole tätä vuotta ennen seurannut Viaplaylta ainoatakaan kisaa, jos mitään muutakaan mutta nyt F1TV oli vain liian kallis ja sain tämän hetkeksi ilmaisena.)
Tämähän se ongelma on kun kaikki niputetaan yhteen tyyliin 'kaikki tai ei mitään'. Sama on mm. Netflixin kohdalla.Itse en ole katsonut noita tämän kauden kisoja suorana vielä kertaakaan paria alkupään kisaa lukuunottamatta.
Syy on nuo naurettavat streamaus rajoitukset mitkä tuli tuon F1TV premiumin myötä pro tilauksiin.
Ihan yhtä hyvin voin odottaa että tuo multiviewer sovelluksen kehittäjä laittaa ilmoitusta että lähetys on synkronoitu, niin onnistuu yhä tuo usean in-car kameran ja päälähetyksen layout.
4k ja hdr ei ole tarpeeksi että viitsisin maksaa enemmän ja etenkin kun tuo multi camera systeemi on kuvien perusteella huomattavasti huonompi kuin mitä se on tuossa multiviewer.app sovelluksella.
Suolainenhan se 360 euroakin vuodessa on mutta halvempi kuin mitä Viaplay itse mainostaa sen halvinmillaan maksavan, 456 euroa( 12 kk määräaikainen alennettuun hintaan).Itse tuijotan Moto GP luokat, NHL sekä F2 ja F3 Viaplay:ltä. Joskus F1:t myös. Tästä 29,99€/kk on ihan ok hinta.