Onnistuuko samalla DNA tilillä/sähköpostilla vai pitääkö tehdä uusi tili ja toisella sähköpostilla?Olen tämän tarjouksen tilannut jo kaksi kertaa. Ensin elokuussa ja nyt uudestaan helmikuussa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onnistuuko samalla DNA tilillä/sähköpostilla vai pitääkö tehdä uusi tili ja toisella sähköpostilla?Olen tämän tarjouksen tilannut jo kaksi kertaa. Ensin elokuussa ja nyt uudestaan helmikuussa.
Minulle tuli ensin DNA TV 1kk 0€+jatkossa 3,50€/kk ei määräaikaa. Sitten vaihtoi sen chatissa 0€/kk toistaiseksi ja tuli sähköpostiin vanhan peruutus ja uuden tilausvahvistus.Nyt kun katsoin oma dna:ssa, niin näyttää juuri tuon dna tv:n toistaiseksi 0€ eli se on pakko ottaa, mutta on kanavapaketissa ilmainen ja näin ollen maksaa vain viaplaysta.
Samalla olen tilannutOnnistuuko samalla DNA tilillä/sähköpostilla vai pitääkö tehdä uusi tili ja toisella sähköpostilla?
Ei sitä DNA TV:tä tarvitse käyttää,pitää olla vain tilattuna 0€/kk.Nojoo taidan tilata vaan suoraan viaplayn kautta niin ei tarvitse minkään dna tv:n kanssa kikkailla, homma skulaa olemassa olevilla tunnuksilla, ja hintaa 39,90/kk eli sama kuin viime kaudellakin. En näe missään tietoa että tilauksen hinta nousisi 45 euroon, mutta teen tuon tilauksen silti varalta tämän kuun viimeisenä päivänä.
Tuo hinnankorotuskaan ei olisi haitannut, mutta kun ei voi enää kaverin kanssa katsoa niin siirryn kyl F1tv-käyttäjäksi. 2006 asti ollut joka vuosi suomalaista F1-pakettia, mutta nyt loppuu. Pelkästä Formulasta tuo on liian kova hinta.
Komppaan. Kyllä tuo 45€/kk on aivan liikaa, yllättäen kun siirtyi Viasatin/Viaplayn puolelle niin homma rupes kusemaan ihan huolella.
Tuo hinnankorotuskaan ei olisi haitannut, mutta kun ei voi enää kaverin kanssa katsoa niin siirryn kyl F1tv-käyttäjäksi. 2006 asti ollut joka vuosi suomalaista F1-pakettia, mutta nyt loppuu. Pelkästä Formulasta tuo on liian kova hinta.
Jos ostat EU maasta, niin katseluun ei tarvitse vpn yhteyksiä.Onko joku ottanut jostain muusta maasta f1 tv pro:n? Tällä hetkellä näyttäisi 49,99€/kausi Tsekeistä. Pitääkö katsoa ko. maasta kisat?
Yksi laite per sopimus.Onko f1tv minkälainen rajoitus monessako laitteessa voi katsoa itse kisa feediä? Esimerkiksi kahdessa eri taloudessa eri tv, F1tv sivuilla luki että ainoastaan yhdeltä laitteelta kerrallaan itse kisaa.
Viime kaudella onnistui ainakin kahdella eri tietokoneella eri puolilla suomea.Onko f1tv minkälainen rajoitus monessako laitteessa voi katsoa itse kisa feediä? Esimerkiksi kahdessa eri taloudessa eri tv, F1tv sivuilla luki että ainoastaan yhdeltä laitteelta kerrallaan itse kisaa.
Ovat käyttäjän aikaa, eli riippuu ihan siitä kuka katsoo ja mistä. Formula 1 apista näkee aikataulut myös sitten esitettynä omassa ja radan ajassa.Mahtaako nuo olla tuolla f1tvssä paikallista aikaa vai sidottu johonkin timezoneen?
Ei taida olla. Ei ainakaan itselle ole sattunut kohdalle. Viime kausi meni Gigantin Viaplay tarjouksella mutta nyt on hinta niin kallis että pitää itsekin siirtyä F1 TV:n puoleen. Onneksi pc on yhdistetty telkariin niin saa rötvätä sohvalla jatkossakinLG:n webOS:lle ei taida olla F1 TV appia millä katselis kisoja?
Vaatii kyllä uuden "puhtaan" emailin, aiemmin käytetyt eivät kelpaa.
Täällä ainakin toimi Philips 55pus7272/12 televisiossa vuodelta 2017 lähes täysin.Edit: Näköjään F1 TV app ei toimi enää sideloadattuna Philipsissäni. Vanha toimi, muttei ole enää tuettu. Uusin asentuu ilman virheitä, mutta ei ilmesty silti telkkariin. Kokeilin asetaa toisiksi uusimman, sama homma ei toimi sekään.
Näköjään oma F1 TV tilaus on voimassa ensimmäisen kisan.
Ja testitkin näkyvät.
Sitten pitäisikin tehdä päätöksiä jatkosta 110€/kausi vai kenties jotain kikkailuja vpn:llä.
Edit: Näköjään F1 TV app ei toimi enää sideloadattuna Philipsissäni. Vanha toimi, muttei ole enää tuettu. Uusin asentuu ilman virheitä, mutta ei ilmesty silti telkkariin. Kokeilin asetaa toisiksi uusimman, sama homma ei toimi sekään.
Mahtaako nuo olla tuolla f1tvssä paikallista aikaa vai sidottu johonkin timezoneen?
Tuossa screenshotissa olevat ajat ovat väärin session 1:sten osalta ja jollain ihan toisella aikavyöhykkeellä. Joku bugi.Ovat käyttäjän aikaa, eli riippuu ihan siitä kuka katsoo ja mistä. Formula 1 apista näkee aikataulut myös sitten esitettynä omassa ja radan ajassa.
Tuossa screenshotissa olevat ajat ovat väärin session 1:sten osalta ja jollain ihan toisella aikavyöhykkeellä. Joku bugi.
Joku käyttäjävirhe oli ilmeisesti siinä minkä version olin ladannut. Nyt kun latailin uudemman kerran, niin sain toimimaan.Täällä ainakin toimi Philips 55pus7272/12 televisiossa vuodelta 2017 lähes täysin.
apk oli uusin apk mirrorista löytyvä
Omaa sovellusta ei ole millekkään TV-valmistajan telkkarille. Eli faija ei onnistu tuolla mainitulla tavalla. Tuolta löytyy lista katsomisvaihtoehdoista:Mites tuota F1TV:tä katsellaan Samsungin TV:llä? Tarviiko jonkun erillisen softan tai sitten chromecastin väliin? Lähinnä faijaa ajattelen, että onnistuuko käynnistämään sovelluksen kautta vain niin kuin Viaplayllä/Cmorella?
Tuo sisäänkirjautuminen on ollut ongelmallista tuon oman televisioni kanssa aikaisemminkin, mutta kun on sekä Google Chromecast with Google tv kiekko ja toisaalta muutenkin F1TV käyttö tapahtuu pääasiassa koneella multiview F1 kautta.Joku käyttäjävirhe oli ilmeisesti siinä minkä version olin ladannut. Nyt kun latailin uudemman kerran, niin sain toimimaan.
Ja itseasiassa ei ollut mitään ongelmaa edes kirjautumisten kanssa.
En panisi paljon arvoa tuolle kesähessun tekemälle listalle.Omaa sovellusta ei ole millekkään TV-valmistajan telkkarille. Eli faija ei onnistu tuolla mainitulla tavalla. Tuolta löytyy lista katsomisvaihtoehdoista:
Samaa oon minäki sanonu, win10 ja chrome en mitään muistivuotoja huomannu. Viime kaudella yhden kisan task managerista vielä seurasin mutta kyllä se kulutus pysyi suunnilleen samassa alusta loppuun. Sama Ubuntu ja ChromeOlen tainnut aiemminkin mainita, mutta itselläni archlinuxilla ja chromella toimii ihan täysin ilman mitään muistivuotoja. Yleensä reenejä tulee sillä katseltua töiden lomassa. Aika-ajot ja kisat sitten philipsillä.
Onko kukaan tutustunut millaiseen hintaan vpn kikkailulla saisi F1TV:n esimerkiksi sieltä Puolasta kuukausisopimuksella? En tahtoisi ostaa heti koko kauden mittaista pakettia vaan ottaa ainakin aluksi kuukaudeksi testiin. Ja tarvitseeko vpn olla aktiivisena kun katselee lähetyksiä, vai riittääkö vain silloin kun solmii sen sopimuksen?
Viaplaytä en enää ota näillä hinnoilla, liika on liikaa. Katsotaan vaikka sitten taas ensi vuonna jos saavat markkinoille esimerkiksi jonkin kohtuuhintaisen moottoriurheilupaketin.
Mulla oli sama homma, vaikuttaisiko tuo kun on maksanut suoraan Google Playssa sen eikä luottokortilla. Näin ainakin siis minulla.Minkähän ihmeen takia mulla ei näy lainkaan hintaa tolle uusimisille?
Mä onnistuin viime vuonna ottamaan tuolta puolasta jollain 60e:llä sen vuoden ja oli vielä ensin 7 ilmaista päivää, nyt mulla näkyy siellä kaikissa historioissa se 0e enkä edes näe mitään hintaa erikseen uusimisille?
Ite en oo maksanu google playssa.Mulla oli sama homma, vaikuttaisiko tuo kun on maksanut suoraan Google Playssa sen eikä luottokortilla. Näin ainakin siis minulla.
Tolla tyylillä ton oon näköjään tehnyt.Mä tein näin:
Tein uuden google tilin pc:llä.
Lisäsin sen puhelimeen, vaihdoin playstoren tiliksi ton uuden google tilin.
Latasin freedomen, asetin maaksi puola / warsaw.
Menin puhelimen selaimella f1tv.com ja tein tilin, maaksi valitsin puolan, yritin sieltäkin jo aktivoida maksun mutta purnasi kortista joten vaan suljin ton sivun.
Latasin playstoresta F1 apin, kirjauduin sinne tolla aiemmalla tilillä, näytti hinnaksi 215 puolan yksikköä vuodeksi, valkkasin sen.
Valitsin googlen maksutavaksi luottokortin, skannasin kortin puhelimella, pistin osoitteeksi jonkun random puolalaisen osoitteen, varmistin op:ssa maksun, ja läpi meni.
Taitaa olla 49e tolla tyylillä loppuhinta.
Puhelinta en pistänyt erikseen eri kielelle / maalle (mulla on vakiona enkku kielenä jos se nyt sattuu jotain vaikuttavan).
No tarjoushan on vain ensimmäiselle vuodelle. Eli joudut tekemään uuden accountin jos haluat uuden ensimmäisen vuoden tarjouksen.Mulla ei näy Hollannin VPN kautta muuta kuin tuo 110€. Siellä on kyllä vielä edelliskauden tilaus päällä joka loppuu 19.3. joten pitääköhän odottaa että se vanhenee? Vai mikä kikka tähän on mitä en nyt hoksaa?