Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Viaplayn UHD lähetyksessä jälleen äänet vituillaan
Ei taida toimia Suomessa?Vaikka mulla onkin F1 Tv Pro jo, mutta jos ei ole niin nyt, loppukausi (aka 3kk) 11,20€.
F1-F3 + Possukisat ja tietenkin appiin jossa live trackmap/timing / team radio oikat myös (kuuluu F1 tv pro:hon automatic).
Kunhan muistaa laittaa hälyt tilauksen lopettamiseen vikan kisan jälkeen, muuten tilaus jatkuu kuukausihintaisena automaattisesti (14€ / kk).
Ootko varma että koko loppukausi 11,19€? Tuli mieleen, ettei kuitenkin olisi 11,19€/kk loppukauden ajan? Tuossa lukee että save 20%, josta tulee tuo 14€ * 0.8 = 11,19€.Vaikka mulla onkin F1 Tv Pro jo, mutta jos ei ole niin nyt, loppukausi (aka 3kk) 11,20€.
F1-F3 + Possukisat ja tietenkin appiin jossa live trackmap/timing / team radio oikat myös (kuuluu F1 tv pro:hon automatic).
Kunhan muistaa laittaa hälyt tilauksen lopettamiseen vikan kisan jälkeen, muuten tilaus jatkuu kuukausihintaisena automaattisesti (14€ / kk).
Hmm.. tuo 20% kyllä menee tuohon 11,20€ sopivasti jos kk-hinta, jossain kyllä luki että loppukausi tuohon hintaan. Outoa.Ootko varma että koko loppukausi 11,19€? Tuli mieleen, ettei kuitenkin olisi 11,19€/kk loppukauden ajan? Tuossa lukee että save 20%, josta tulee tuo 14€ * 0.8 = 11,19€.
Olin jo ottamassa, mutta sitten aloin epäröimään, eikä ehdoissa selkeästi sanota onko per month vai ei.
Vai tarkoititko nimenomaan että 11,20€/kk?
Kolmella eri sähköposti osoitteella ja kahdella eri nimellä kokeilin, ei toimiVaatii uudet tunnukset että toimii. Itselläni 1kk tilaus keväältä esti tarjouksen toiminnan.
Tuota, mikä tuossa on epäselvää. Selvästihän tuo 11,19 per month ensimmäiset 3 kuukautta ja sen jälkeen 19,99 per month, eli 20% per month alennus.Naureskelin myös tuolle 20%, mutta onhan siinä tuo "^" perässä, mutta voisivat laittaa oikean alennusprosentin, mutta tämä selventänee :
katso liitettä 932188
Voisivat sitten kirjoittaa "First 3 months 11,20€ per month". eikä vain "First three months 11,20€".Tuota, mikä tuossa on epäselvää. Selvästihän tuo 11,19 per month ensimmäiset 3 kuukautta ja sen jälkeen 19,99 per month, eli 20% per month alennus.
No kieltämättä kun tuota oikein ajatuksella katsoo voisi. Eka kertaa äkkiä katsottuna itselle tuli heti mieleen että alennus on per month. Mutta joo olet oikeassa, voisihän se tarkemminkin lukeaVoisivat sitten kirjoittaa "First 3 months 11,20€ per month". eikä vain "First three months 11,20€".
Uusin "Unkarin Grand Prix" jonka pituus on 1h 53min 29s niin se on Belgian GP mutta se on vain väärällä nimellä.Onko kenelläkään havaintoa milloin edellisen kisan kisalähetys tulee Viaplayhin katsottavaksi? Missasin Spa:n ja Viaplayssä on katsottavissa vanhat lähetykset ainoastaan Unkarin GP:hen asti.
Uusin "Unkarin Grand Prix" jonka pituus on 1h 53min 29s niin se on Belgian GP mutta se on vain väärällä nimellä.
Hurraa taas Viaplay. Katsoin ekoja harkkoja puolituntia myöhässä en siis livenä ja kävin hetken muualla, niin että se lähetys katkesi ja nyt kun ne on loppu niin eihän sitä pääse enää katsomaan.
Alkoi taas vähän närästämään, että mistä tässä oikein maksaa:-(
Se mitä olen Viaplaylle jo keväällä valittanut niin ne vaan levittelevät käsiään kun vikoja ei voi korjata. Tällöin lähetys pätkäisi mutta katsojaa tässä luonnollisesti syytettiiin koska vikahan ei voi olla heidän päässä. Sitten tosiaan FP1 ei näkynyt Formula 1 sivulla. Itse piti hakea se tuolta aikataulun puolelta. Aika surkeaa toimintaa ja menee vain huonompaan suuntaan. Ei sinne kannata edes valittaa koska Viaplayn asiakaspalvelu ei pysty tekemään mitään ja tekninen tuki pesee kätensä siitä. Heti kun alkaa operaattorilta pyytämään korvauksia niin ne ohjaavat sen Viaplaylle ja kun tilaus ei ole suoraan Viaplayllle tehty niin mitään ei tule.Kieltämättä Viaplayllä vähän pudonnut pallo kesätauon ainana. Spa:n tallenne on nimetty väärin, tänään FP1 aikana liveä ei näkynyt siinä Formula 1 sivulla, urheiluvälilehden etusivulta löytyi. Minusta ennen kesätaukoa lähetykset oli ihan jiirissä ja kaikki tallenteet pystyi katsomaan heti.
F1 TV Pro alkaa tuntua houkuttelevalta.
tuotakin kysyessä tuki antaa vastaukseksi vain "here are the list of supported phones and devices that we support. we currently have no supported way to watch F1TV on android tv"Jos jotain positiivista pitää sanoa, niin F1 TV Pro on toiminut moitteetta Phillpsin Android TV:llä, vaikka softa itsestään pitääkin sideloadata eikä löydy play kaupasta normaalisti.
Niin tosiaan tuo win10 koneella. Välillä sitten katson linuxi+Chrome ja 8gigaa on tähän asti riittänytEi mulla ole ollut mitään ongelmia Chromella katsoa F1TVtä, muistin kulutusta nyt en ole seurannut 24gigaa löytyy
Mitä muistit tykkää Multi vieweristä? Muutenkin paljon parempi kun nettisivu katselu.juu W10 pro alustana unohtui mainita. mutta samaa näkyi olevan yhä, kun kokeilin katsoa noita drm alaisia tallenteita nyt viikonlopun lähetyksistä.
brave oli täysin tehdasasetuksilla ja ainoastaan osoitekenttään heitetyn F1TV hakusanan kautta googleen ja siitä Fi1tv sivulle katsomaan lähetystä.
toisto onnistuu sulavasti kuten kuuluu, mutta muistinkulutus nousi jälleen alun 600mb lukemista sinne 2gb tasolle jo ennen kuin aikaajoissa oli saatu vihreät liput heilautettua.
tiedä sitten mikä siinä Widevine paskassa ahdistaa, mutta täällä se vuotaa muistia ihan sikana.
No ilman tuota olisin jo vuoden tilauksesta huolimatta varmaan ottanut viasatin ryösöhinnasta huolimatta tilauksen heiltä.Mitä muistit tykkää Multi vieweristä? Muutenkin paljon parempi kun nettisivu katselu.
MultiViewer — Watch F1 and More With Onboards and Live Timing
Motorsport desktop client. Watch all the available angles and get access to detailed timing and telemetry. Works with F1 TV, IndyCar Live, and more. Experience Formula 1, IndyCar, NASCAR and WEC like never before.beta.f1mv.com
Ihme homma, mulla ei toimi kumpikaan apple tv. Kummatkin jämähtää samaan kohtaan ja menee itsekseen pois päältä toi appi.Täällä katotaan, eikä ongelmia. Aikasemmin possu supercupissa soi pelkkä musiikki ja "Thanks for watching" -teksti. Eilen pätki kyllä huolella, parilla muullakin kaverilla samaa ongelmaa.
Eilisessä kisassa seurailin muistinkulutusta. Win10+Chrome ja pysyi siinä n. 1 gigassa koko kisan. Kaksi välilehteä auki toisessa kisalähetys ja toisessa se Tracker vai mikä onkaan missä näkyy sijainit radalla.No ilman tuota olisin jo vuoden tilauksesta huolimatta varmaan ottanut viasatin ryösöhinnasta huolimatta tilauksen heiltä.
Mutta tuo multiview on ollut käytössä jo bakusta alkaen eikä 4 ruudun ja live timing ruudun kanssa rammia mene kuin max 1,7gb kisassa.
Tuo F1TV:n nettisivun paskuus vaan jaksaa ihmetyttää kuukaudesta toiseen.
Eihän se ram ongelma ole kulkeutunut täältä asiakaspalvelun chattiin, kuin rapeat 5kk sitten. Eli heti Australian gp viikonloppuna jolloin se susipaska widevine tuli pilamaan muuten niin hyvän palvelun.
Mutta tuo multiview on kyllä sen verran loistava sovellus että ei kyllä ole paluuta siihen live timing auki tabletilla ja 1-2 kameraa auki koneella tyyliin.
IIhmetyttää vaan että liekö se ihan sopimustekninen raja että FOM tekee mahdollisimman paskan ja rikkinäisen sivun jottei kansalliset toimijat menetä liikaa käyttäjiä.
Mitäs merkitystä noilla muistin kulutuksilla on ?Eilisessä kisassa seurailin muistinkulutusta. Win10+Chrome ja pysyi siinä n. 1 gigassa koko kisan. Kaksi välilehteä auki toisessa kisalähetys ja toisessa se Tracker vai mikä onkaan missä näkyy sijainit radalla.
no jos luet vaikka viestin mihin vastasin niin selviää, joillakin on ongelmia muistin kulutuksen kanssa F1TV:ssäMitäs merkitystä noilla muistin kulutuksilla on ?
Samahan se muuten olisi, mutta jos menee about 20 minuuttia että Chrome/Chromium paisuu 600mb lähtötasosta 4gb ja Chrome/Chromium rääkäisee "out of memory" virhettä ja kaataa F1TV välilehden.Mitäs merkitystä noilla muistin kulutuksilla on ?
Okei, ymmärrän tuskan. Itse olen välttynyt moisilta ongelmilta, tosin en ole koneella koskaan katsonutkaan koko kisaa. Pelkästään jotain harjoituksia ja jotain tech juttuja. Kisat on tullut aina katsottua android tv:llä.Samahan se muuten olisi, mutta jos menee about 20 minuuttia että Chrome/Chromium paisuu 600mb lähtötasosta 4gb ja Chrome/Chromium rääkäisee "out of memory" virhettä ja kaataa F1TV välilehden.
Itse en enää osaa olla ilman multiview F1 ohjelmaa, sen verran vaivaton ja helppo se on käyttää.Okei, ymmärrän tuskan. Itse olen välttynyt moisilta ongelmilta, tosin en ole koneella koskaan katsonutkaan koko kisaa. Pelkästään jotain harjoituksia ja jotain tech juttuja. Kisat on tullut aina katsottua android tv:llä.
Ilmeisesti kone/käyttöjärjestelmäkohtaista siis tuo muistinkäyttöongelmaIhan mielenkiinnosta nyt kokeilin pc:llä katsoa tuota F1 TV Prota ja tarkkailen muistin kulutusta.
Mitä tässä nyt on mennyt 25 min, niin mitään ei ole tapahtunut muistin kulutuksen kanssa.
Ei mitään nousua. Käyttiksenä arch linux ja muistia 8GB. Selaimena chrome.
Kyllä mulla selostus tulee.Viaplay UHD lähetyksestä unohtunut selostus taas kyydistä pois, mitäs pienistä
Viaplay UHD lähetyksesssä tausta meteli järkyttävän kova, selostus hukkuu.