Ainakin elisa viihteen kohdalla kanavapaketin kanssa ei tule mitään muuta kuin itse c-more kanavat digiboxiin, mitään erillisiä c-more tunnuksia et saa joten nettisivun sisältöä et viihteen tilauksella näe.Mites noi tommoset kanavapaketit käytännössä toimii?
Telkkariin tulee joku kortti ja onko sitten samalla käytettävissä myös joku nettipalvelu?
En osaa sanoa miten sitten esimerkiksi nuo normaalit dvb-t ja dvb-c Kanavakorttien tilaukset toimivat, mutta mitään syytä olettaa nettipalveluiden toimivan noidenkaan kanssa ei ole.
Kristallipalloni väräjää siihen tahtiin, että eiköhän nuo onnistu jotenkin paskomaan tuon nettisivunsakin vielä ennen kisoja tai vähintäänkin kesken lähtövalojen sammumisen.
Eilen yllätyin että myös tallenteiden ja elokuvasisältöjen lisäksi nuo suorat lähetykset toimivat androidin chrome nettiselaimen tietokonenäkymän avulla ja jopa nuo 50fps videostriimit toimivat.
Itselläni on tabletti ja puhelin rootattu, niin tuo c-moren paska sovellus ei toimi ja nvidia shieldin Android tv ei ole tuettu.
Vaikka sideloadaamalla ajan sovelluksen shieldiin, niin tuo kaatuu heti joten chrome on ainoa vaihtoehto.
Mutta olen lähes 100% varma että kauden edetessä tuokin kiertotie tukitaan ilman mitään järkevää syytä, paitsi tietenkin koska "rootattu puhelin saattaa nauhoittaa lähetyksen talteen" tai muu vastaava bs syy.
Aivan kuin peruskäyttäjän tilillä oleva Windows ei esimerkki kykenisi samaan, puhumattakaan sitten pääkäyttäjä tiliä käyttävästä hirveästä hakkeripiraatista.
Mahtaako vuoden 2015 Monacon gp:n startin farssi toistua vielä kuluvan kauden aikana. Tuolloin mtv katsomo paske keksi heittää jonkin helvetin k-raudan grillimainoksen (kestoltaan noin 40 sekuntia) heti kun autot kaarsivat ensimmäiseen mutkaan.
Tuolloin oli kyllä hyvä ettei ollut alaikäisiä kuulemassa kuinka paljon minä mtv katsomon palveluita rakastan.