Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sieltä yläriviltä, jossa Formula 1 jne. Kirjaudu - asetukset - 50 fps toisto.En kyllä löytänyt tätä asetusta mistään. Pyyhkäisemällä ylävalikon streamin päälle antaa valita ääniraidan ja tekstityksen, ei mitään kuvaan liittyvää. Muualtakaan en löytänyt kun p2 aikana hiukan tutkin.
Tuossa ylempänä on pari linkkiä, mutta täällä ainakin nykii ja paukkuu.Onko nämä Acestream palvelut nyt jo täysin kadonneet vai mikä on homman nimi. Linkkejä ei ainakaan löydy mistään.
Ei ole tuollaista valikkoa, kirjaudu kohdan allakaan ei asetuksia, vain omat tiedot. Sovelluksen uusin versio. No joka tapauksessa toisto näkyy olevan 50fps jo oletuksena.Sieltä yläriviltä, jossa Formula 1 jne. Kirjaudu - asetukset - 50 fps toisto.
Eilen olin valmis kiroamaan tuon f1tv pron alimpaan maanrakoon, kun en päässyt vapaita harjoituksia katsomaan edes jälkilähetyksenä.
Tänään toiminut moitteetta CyberGhostin VPN:n kanssa. Voittaa kyllä ton streamien metsästämisen 100-0, vaikka maksoikin sen 65 € kaudelta.
Onkos noissa iptv palveluissa 50/60fps? Löytyykö 4k?
Toimi kyllä Cmore OP tänään, mutta mobiilivarmennetta ei mulla ole.Äsken kokeilin ottaa käyttöön Cmoren ilmaiskuukautta OP:n asiakkaille. (En ole OP:n asiakas) Ketjun mukaan muilla toiminut mobiilivarmenteen kautta, mutta itsellä homma tyssää siihen, kun annan mobiilivarmennetunnuksen puhelimeen. OP:n tunnistautumissivu näyttää vain, että "Pyynnön käsittely kesken". Muilla toiminut tänään?
Onko olemassa jotain tabletilla toimivaa streamiä?
Tämä toimi aiemmin hyvin, mutta 10 minuuttia sitten alkoi tökkiä ainakin minulla.Tämä striimi tuntuu toimivan:
46815f582f6ed6b9bcb51f78b01965f4dc381c57
Kannattaa valita 1080p. Ei mikään täydellinen laatu, mutta melko hyvä.Niin tekee, tosin kuvanlaadun kustannuksella.
Kannattaa valita 1080p. Ei mikään täydellinen laatu, mutta melko hyvä.
Mahtaako nähdä jostain jälkeenpäin?