Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Install Ubuntu — Ace StreamMites Ace Streamin asennus Ubunduun (32)?
Äh, siis on 64 bittinen. Ubundun uusin versio ei jostain syystä päivity, en oo jaksanu tutkia kun kone toimii.Install Ubuntu — Ace Stream
Vanhempi versio kuin mitä Windowsille on saataville, mutta toimii edelleen. Tosin en tiedä onko tossa repossa 32 bittistä (miksi ihmeessä sitä vielä käytät).
Juu, sain ton asennettua puhelimeen ja toimii joten pääsee kattoo aika-ajot. Toivotaan Kimille (hyvää) tuuria.Ace Steam sovelluksen saa play kaupasta asennettua myös kännykälle ja kuvan saa jaettua siitä telkkariin.
Kuva näkyy mutta nyt hävis ääni?
Jäi bufferoimaan ja kun sain näkymään niin ääni puuttuu mut ei nyt uskalla mitään tehdä jotta edes kuva näkyy.
ok, eli normaalia tuo äänen katoaminen?ace streamin katsojien ihanuutta
Mulla on kyllä tänään toiminut ilman ongelmia.ok, eli normaalia tuo äänen katoaminen?
Ei uskalla alkaa säätää kesken aika-ajojen.Käynnistä uudelleen. Castauksessa on varmaan vielä omat ongelmansa päälle.
Kuulostaisi enemmän siltä että sun reititin sekoaa / kaatuu. Koska acestream on p2p niin se voi aiheuttaa sitä.Tekeekö muuten muilla sitä että Elisa Viihde kaapeli katkasee yhteyden tietyn ajan jälkeen kun katsoo F1 tai Nyrkkeily streamia Ace playerin kautta. Muuten netti toimii loistavasti viikkoja jopa kuukausia katkeamatta. Ja tarkoitan nyt ihan kokonaan katkastaan yhteys ja joutuu vetää virtajohdon irti ja odottaa sen minuutin että saa singnaalin takaisin.
Latasi niin älyttömän hitaasti tuo Acestreamin asennuspaketti, mutta Sodaplayerilla näytti toimivan ihan ok.
Ilmeisesti ainakin tämän sivun mukaan korkein tarkkuus on 720p C MoreMitäs kautta kannattaa cmore ostaa että näkyy fullhdna, tvnä Sonyn 65 Androidi ja elisaviihde boksi löytyy, eli viihteen kautta vai cmore/katsomon kautta, kokemuksia?
Itse asiassa kisan lopussa Formula 1-sivun kautta katsottu lähetys katkesi juuri kun viimeinen kierros oli alkamassa Kimille ja Ricciardolle.Mites cmoren palvelimet australian gp.ssä meni solmuun? En minä mitään huomannu
Mites cmoren palvelimet australian gp.ssä meni solmuun? En minä mitään huomannu
Oho, olipa hyvä etten loppuun asti katsonut suorana, olis voinu hermo mennä. Jäi viimeiset 10kierrosta katsomatta itellä
Minäkään en huomannut mitään ongelmaa kun katsoin Cmore tv sovelluksella MAX kanavalta kisaa. Jos olisin katsonut sieltä F1 tai sport alta niin olisi ilmeisesti katkennut.Itse asiassa kisan lopussa Formula 1-sivun kautta katsottu lähetys katkesi juuri kun viimeinen kierros oli alkamassa Kimille ja Ricciardolle.
Tämä ei siis ollut varsinainen palvelinongelma, vaan joku sähelsi kilpailun tallenteen kanssa mtv:n puolella. Kanavan kautta lähetys jatkui normaalisti.
Joo, ne huutelee edelleen että "kansainvälinen signaali on max 720p50", viime kaudella huutelin niitten kanssa asiasta. Meanwhile Sky on näyttänyt jo vissiin 2 täyttä kautta 4Kp50Ilmeisesti ainakin tämän sivun mukaan korkein tarkkuus on 720p C More
Ei ilmeisesti tuo c-more näytä edes televisiokanavan kautta full-hd laatua.
Samaan aikaan paikanpäällä on ilmeisesti kamerat kuvaamassa 4k50hz HDR laadulla, mutta kuten Australia opetti ei c-moren serverit kuitenkaan kestä edes 720p kuvaa ilman että palvelimet menee solmuun.
Lähetetty minun TA-1004 laitteesta Tapatalkilla
Motorsport and Motor Racing Streams • r/motorsportsstreams tuolta voi kurkkia muitaNäkyy toimivan sama ACE koodi kuin eilen, eli tämä: aaf39876f4c7967f3b0637392b5748808c1ac2a4
Varalta, jos sattuu alkaa tökkimään, onko muita tarjolla?
Onko se todella helpompaa kysellä joka kerta täällä, vai tallentaa seuraavat linkit ja etsiä uusi aina nopeammin itse?
1. Morningstreams | Home
2. Motorsport and Motor Racing Streams • r/motorsportsstreams
Tämä kiinnostais itseänikin.Onko nuo acestreamin "tökkimiset" (tasaisin väliajoin töksähtää vähän kun muutoin on ihan sulavaa menoa) ihan streamista kiinni vai mistä?
Joo, ne huutelee edelleen että "kansainvälinen signaali on max 720p50", viime kaudella huutelin niitten kanssa asiasta. Meanwhile Sky on näyttänyt jo vissiin 2 täyttä kautta 4Kp50
Mulla taisi tökätä 2 kertaa eilisessä kisassa. Se ensimmäinen oli joku isompi, alkoi soittamaan aiemmasta kohdasta. Sitten palautu ja skippasi jonnekkin eteenpäin vähän. Eli pätkäsi jonkun 30-60sec kokonaan pois.Onko nuo acestreamin "tökkimiset" (tasaisin väliajoin töksähtää vähän kun muutoin on ihan sulavaa menoa) ihan streamista kiinni vai mistä?
En siis puhu tämän tyyppisestä pätkimisestä vaan ihan jatkuvasta kun lähetys toimii normaalisti, menee esim sekunti normaalisti ja siten kuva "töksähtää" ja taas sekunti normaalisti jne (ajat hatusta heitettyjä mutta ne oli kuitenkin ihan tasaisin väliajoin). Vaikeasti kuvailtava ilmiö, näkyy parhaiten kuvan pannatessa sivulle tai esim kun kuvataan kauempaa suoraa jossa näkee autojen liikkeen minkä pitäisi olla tasaista koko ajanMulla taisi tökätä 2 kertaa eilisessä kisassa. Se ensimmäinen oli joku isompi, alkoi soittamaan aiemmasta kohdasta. Sitten palautu ja skippasi jonnekkin eteenpäin vähän. Eli pätkäsi jonkun 30-60sec kokonaan pois.
Sitten myöhemmin oli lyhyt bufferointi hetki. En tiedä mistä lie johtuu. Aika-ajot toimi kyllä ihan pätkimättä.
Aiempina kausina yleensä toiminu ilman pätkimisiä.
Joo tollasta oon joskus nähnyt.En siis puhu tämän tyyppisestä pätkimisestä vaan ihan jatkuvasta kun lähetys toimii normaalisti, menee esim sekunti normaalisti ja siten kuva "töksähtää" ja taas sekunti normaalisti jne (ajat hatusta heitettyjä mutta ne oli kuitenkin ihan tasaisin väliajoin). Vaikeasti kuvailtava ilmiö, näkyy parhaiten kuvan pannatessa sivulle tai esim kun kuvataan kauempaa suoraa jossa näkee autojen liikkeen minkä pitäisi olla tasaista koko ajan
Kiitti vinkistä, pitää testata seuraavassa kisassaJoo tollasta oon joskus nähnyt.
Viimeksi kun oli niin mielestäni siihen neuvon jostain löysin että laittaa deinterlace päälle ja sitten takas pois.
Tuo playeri kai tekee joskus sellasta, että se on automaattisesti päällä ja saattaa aiheuttaa tökkimistä. En tiedä onko tämä nyt sama ongelma, mutta mulla auttoi joskus sellaseen tietynlaiseen tökkimiseen.
Ainakin itse video on jo progressiivista eli lomittamatonta ja täten deinterlacella ei pitäisi olla mitään väliä, jos se edes menee oikeasti päälle koska soitin tunnistanee videon jo lomittamattomaksi.Viimeksi kun oli niin mielestäni siihen neuvon jostain löysin että laittaa deinterlace päälle ja sitten takas pois.
Hyvä pointti, 60 hertsisenähän tuo telkkari kukkuuAinakin itse video on jo progressiivista eli lomittamatonta ja täten deinterlacella ei pitäisi olla mitään väliä, jos se edes menee oikeasti päälle koska soitin tunnistanee videon jo lomittamattomaksi.
@Kaotik millä näytöllä katsot? Ettei ole videon framerate (25 fps) vs. näytön hertsit (60 Hz) -ongelma?
Joo no toi oli tommonen veikkaus mikä itellä kerran tai pari auttoi. Tuskinpa iso vaiva kokeillaAinakin itse video on jo progressiivista eli lomittamatonta ja täten deinterlacella ei pitäisi olla mitään väliä, jos se edes menee oikeasti päälle koska soitin tunnistanee videon jo lomittamattomaksi.
@Kaotik millä näytöllä katsot? Ettei ole videon framerate (25 fps) vs. näytön hertsit (60 Hz) -ongelma?
En tiedä onko mainittu jo, mutta tällä kaudella noi kuskiluettoloiden jatkuva veivaaminen on ollut tosi häiritsevää ja sekavaa. Aiemmassa kisassa kun alkoi tapahtua, porukka alkoi mennä varikolle ja olisi ollut mukava katsella aikoja, jotta olisi voinut arvioida mihin väliin kuski tippuu, niin näytettiin vain aikojen tilalla automerkkejä. Eikä millään meinannut vaihtaa aikoja näkyviin, vaan noita samoja merkkejä näytettiin pitkään.
Viime kisassa taas oli pelkästään kuskien nimet, kun aikoja olisi kaivannut.
Miks ihmees noita automerkkejä pitää näyttää tai sitten kuljettajan auton numeroa ja vatkata kokoajan tota listaa sen sijaan että näytettäisiin niitä intervalli aikoja?
Aika-ajossa ei näytetty aikaa, vaan tuli vaan teksti et 'no time'. Välillä vain ekalla kuskilla oli aika ja kaikilla muilla luki ettei ole aikaa.
Miks toi on tälle kaudelle tehty noin kovin typeräksi, ohjaajako noita näyttää miten sattuu?
Ei ketään kiinnosta tuijottaa jotain autologoa.