F1-lähetykset

ykii

Lizard of Oz
Tukijäsen
Liittynyt
16.07.2017
Viestejä
703
Mikä järki siinä on maksaa kalliimpaa "suomi-hintaa" samasta tavarasta? Sehän on myyjän oma valinta kun ei ole yhtenäistänyt hinnoittelua eri maissa vaan myy samaa tavaraa eri hintaan eri maihin.
On tossa riski että laittavat tilin bänniin, Puolan VPNää en ajatellut katsoessa käyttää.
 
Liittynyt
07.06.2017
Viestejä
468
Onko täällä kellään tietoa että kuinka paljon aikaisemmin alkaa F1 TV:ssä lähetys kuin itse ajotapahtuma alkaa? Esim jos vaikka ensimmäiset vapaat harjoitukset alkaa vaikka klo 14 niin monelta F1 TV:ssä alkaa lähetys?
 
Liittynyt
27.05.2017
Viestejä
7 974
Onko täällä kellään tietoa että kuinka paljon aikaisemmin alkaa F1 TV:ssä lähetys kuin itse ajotapahtuma alkaa? Esim jos vaikka ensimmäiset vapaat harjoitukset alkaa vaikka klo 14 niin monelta F1 TV:ssä alkaa lähetys?
Onko sillä niin merkitystä milloin se "paskanpuhuminen" alkaa ennen kisatapahtumaa? Ja miten monta minuuttia tai tuntia niitä jatketaan kisatapahtuman jälkeen?

Sen verran harvakseltaan vaikkapa aika-ajoissa tapahtuu, että ne merkitykselliset uutiset ja taustajutut ehtii kyllä hyvin tarinoida sen aika-ajon aikana kun seuraavaa osiota odotellaan.

Itse kisassakin on sellaisia jaksoja jolloin ei tapahdu radalla oikein mitään ja niiden aikana ehtii hyvin tarinoida ne uutiset yms. mitä onkaan kerrottavaa. Ja niitä huhuja levittää.
 

emagdnim

...
Tukijäsen
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
10 300
Onko sillä niin merkitystä milloin se "paskanpuhuminen" alkaa ennen kisatapahtumaa? Ja miten monta minuuttia tai tuntia niitä jatketaan kisatapahtuman jälkeen?

Sen verran harvakseltaan vaikkapa aika-ajoissa tapahtuu, että ne merkitykselliset uutiset ja taustajutut ehtii kyllä hyvin tarinoida sen aika-ajon aikana kun seuraavaa osiota odotellaan.

Itse kisassakin on sellaisia jaksoja jolloin ei tapahdu radalla oikein mitään ja niiden aikana ehtii hyvin tarinoida ne uutiset yms. mitä onkaan kerrottavaa. Ja niitä huhuja levittää.
Ens kerralla kannattais kokeilla vastata itse kysymykseen "paskanpuhumisen" sijaan. Itselläki kiinnostais alkuperäiseen kyssäriin vastaus.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
2 237
Onko täällä kellään tietoa että kuinka paljon aikaisemmin alkaa F1 TV:ssä lähetys kuin itse ajotapahtuma alkaa? Esim jos vaikka ensimmäiset vapaat harjoitukset alkaa vaikka klo 14 niin monelta F1 TV:ssä alkaa lähetys?
Mitä F1TV:stä kaapattuja striimejä olen nähnyt, niin lähetyksen voi käynnistää jo hyvissä ajoin (jopa tunteja aiemmin?), jolloin siinä näkyy logo ja ilmoitus "broadcast hasn't started" tms. Itse kuvasignaali radalta käynnistyy samaan aikaan kuin Skyn lähetys, eli n. 5 minuuttia ennen session alkua. Aika-ajoissa ja kisoissa pitäisi näkyä kaikki alkulöpinät. Drivers' Parade näytetään yleensä YouTubesta ilmaiseksi.
 
Liittynyt
14.08.2017
Viestejä
2 413
Kyllä ainakin itselle on aina ollut tärkeitä nuo alkulöpinät Cmorella. Kaikki haastattelut ja juhlallisuudet tietty kelataan jälkilähetyksestä pois, mutta muuten saa pyöriä taustalla. Hyvin usein siivoillut ja tiskaillut, kun kuunnellut sivusilmällä harjoituksia ja alkulöpinöitä.
 
Liittynyt
14.05.2017
Viestejä
5 320
Kyllä ainakin itselle on aina ollut tärkeitä nuo alkulöpinät Cmorella. Kaikki haastattelut ja juhlallisuudet tietty kelataan jälkilähetyksestä pois, mutta muuten saa pyöriä taustalla. Hyvin usein siivoillut ja tiskaillut, kun kuunnellut sivusilmällä harjoituksia ja alkulöpinöitä.
Eukko tyytyväiseksi siivoamalla ja tiskaamalla niin saa katsoa kisat rauhassa? :cool:

yleensä katson alku ja loppu lätinät Skylta mutta nyt näyttäisi että tuolla on viime kaudella ollut 45min pre-race ja after. Kannattaa muistaa että F1tv:ssä on muutakin sisältöä esim radiokeskustelu kooste, Palmerin analyysit
 

ykii

Lizard of Oz
Tukijäsen
Liittynyt
16.07.2017
Viestejä
703
Kyllä ainakin itselle on aina ollut tärkeitä nuo alkulöpinät Cmorella. Kaikki haastattelut ja juhlallisuudet tietty kelataan jälkilähetyksestä pois, mutta muuten saa pyöriä taustalla. Hyvin usein siivoillut ja tiskaillut, kun kuunnellut sivusilmällä harjoituksia ja alkulöpinöitä.
Samoin. Olen kyllä tykännyt kuunnella Oikarisen ja Vilanderin juttuja. Mutta hinta ratkaisee, siksi F1 TV Pro. OT: Sivusilmällä kuuntelu on taitolaji
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
260
Riittää että katsoo yhden kisan alkulänkytykset niin muut voi sitten skipata: "bottaksen täytyy ajaa kovaa jotta hän voittaa"
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
260
Jos ei tykkää niin jättää katsomatta ja jos sun mielestä jutut on tolla tasolla niin olet varmaan jättänytkin katsomatta ja keksit omasta päästä mitä siellä puhutaan
väärin, olen katsonut ja todennut että siellä on samat läpät joka kerta. spekuloidaan että mitenköhän se tunnin päästä ajettava kisa tulee menemään. aivan tyhjänpäiväistä kun voi vaan katsoa itse kisan ja nähdä että miten siinä kävi.

edit: ja eikä siis ole minulta pois jos joku näitä haluaa katsoa, katsokaa pois, tämä oli vain henkilökohtainen näkemykseni.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
21.02.2017
Viestejä
815
väärin, olen katsonut ja todennut että siellä on samat läpät joka kerta. spekuloidaan että mitenköhän se tunnin päästä ajettava kisa tulee menemään. aivan tyhjänpäiväistä kun voi vaan katsoa itse kisan ja nähdä että miten siinä kävi.

edit: ja eikä siis ole minulta pois jos joku näitä haluaa katsoa, katsokaa pois, tämä oli vain henkilökohtainen näkemykseni.
Eli esim. Oikarinen ja Vilander asiantuntijoista löpisee joka kisan alussa samat läpät ja jauhaa tyhjänpäivästä potaskaa? Kyllä sanon, että tuo kaksikko on se suurin syy miksi noita löpinöitä kuuntelee, kun kyseiset kaverit ovat olleet alalla hommissa monia vuosia.
 
Liittynyt
20.05.2019
Viestejä
243
Ei taida Viaplaylta tulla mitään alennusta.

Meillä on jo Netflix, Disney Plus ja C-More.

Disney plus maksaa 5,82€/kk, C-more tulee ilmaiseksi Telialta 5G liittymän mukana ja netflix maksaa 11,99e/kk

Ja sitten pitäisi Viaplaysta maksaa 39,90e?

En ole köyhä, mutta edes Häkkisen mukana olo ei saa maksamaan 478e/vuosi, jos ilmesesti laadukkaampi ja kattavampi F1 TV maksaa vain 109e/vuosi.

Olisin halunnut tukea suomalaista, mutta ostin nyt F1 Pron. Katsotaan ensi vuonna sitten taas jos hinta on hieman inhimillisempi.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
1 989
väärin, olen katsonut ja todennut että siellä on samat läpät joka kerta. spekuloidaan että mitenköhän se tunnin päästä ajettava kisa tulee menemään. aivan tyhjänpäiväistä kun voi vaan katsoa itse kisan ja nähdä että miten siinä kävi.

edit: ja eikä siis ole minulta pois jos joku näitä haluaa katsoa, katsokaa pois, tämä oli vain henkilökohtainen näkemykseni.
totta kai spekuloidaan miten se tunnin päästä ajettava kisa menee. Sen takia se on kisan ennakkolähetys. En nyt itse ole huomannut että mitenkään samaa juttua heittää kisasta toiseen
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
260
mielestäni Oikarisen ja Wilanderin asiantuntemus tulee paremmin esille vapaissa harjoituksissa jossa pääsevät vapaammin spekuloimaan autoja ja sääntöjä, eivätkä keskity tulevaan kisaan nuo pulinat
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
260
totta kai spekuloidaan miten se tunnin päästä ajettava kisa menee. Sen takia se on kisan ennakkolähetys. En nyt itse ole huomannut että mitenkään samaa juttua heittää kisasta toiseen
kuten sanoin, kaikki katsoo mitä katsoo, mutta itse en koe tarpeelliseksi katsoa tuntia sitä että joku arvailee mitä tunnin päästä ajettavassa kisassa tulee tapahtumaan.
 
Liittynyt
12.03.2018
Viestejä
479
Mistä täällä F1 TV:ssä nyt sitten näkee testien kierrosajat livenä?
Ei niitä näe virallisesti mistään nyt Barcelonasta. Sieltä ei ole minkäänlaista offikaali tuotantoa. Vasta Bahrainista.


 
Liittynyt
20.05.2019
Viestejä
243
Ei niitä näe virallisesti mistään nyt Barcelonasta. Sieltä ei ole minkäänlaista offikaali tuotantoa. Vasta Bahrainista.


Jo Autosport on sentäs paikalla:


Ajattelin, että tämä F1 TV Pro nyt sitten olisi kaikenkattava, mutta näköjään pitää nojata ilmaiseen autosportin seurantaan edelleen.
 

Liitteet

Liittynyt
12.03.2018
Viestejä
479
Mikäs tämä sitten on:

Ajattelin, että tämä F1 TV Pro nyt sitten olisi kaikenkattava, mutta näköjään pitää nojata ilmaiseen autosportin seurantaan edelleen.
"Epävirallisia" lähteitä on, kuten tuossa jo linkkasin, The-Race, F1 omat sivut, Autosport yms. Mutta virallista livetimingiä et löydä mistään saatika itse kuvafeediä päivällä.

1645613810837.png
 
Liittynyt
20.07.2020
Viestejä
739
Taitaa olla heidän oma epävirallinen käsintehty seuranta, joka päivittyy kun jaksavat kirjoittaa aikoja talteen jostakin datasta.
 
Liittynyt
04.07.2017
Viestejä
394
Onkohan etusiipiin tullut jokin uusi sääntö kun näyttää kaikkien autojen siivet oleva poikkeuksellisen korkealla radan pinnasta? Eipähän kanttikivet tuhoa niin herkästi siipiä.
 

tavallinen viikari

2024
Tukijäsen
Liittynyt
04.04.2020
Viestejä
1 308
Kohta aletaan katsomaan 2022 Formula 1:siä televisiosta.

.
 
Liittynyt
14.05.2017
Viestejä
5 320
Täysin OT pahoittelen...



Mutta millä konstilla Disney+ tuolla hinnalla? Ainoa "tarjous" jonka olen löytäny 89,90€/vuosi. Vastaa vaikka YV, jos haluat. :thumbsup:
Aloitustarjous 69,90€/vuosi jota möivät sisäänheittona. Nyt ovat jatkaneet samaa hintaa näille vanhoille asiakkaille.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 132
En ole oikeastaan koskaan kattonu maikkarin aikaan näitä koosteita testeistä, mutta ei helevetti tätä äskeistä tuotosta viaplayn puolelta :facepalm:

Twitter/Reddit jatkossakin :thumbsup: Enemmän infoa sieltä mitä tästä, joka piti olla 45min(?) ja olikin 20min.
 
Liittynyt
20.07.2020
Viestejä
739
Tuntuu todella oudolta, että MTV:llä ei uutisten jälkeen tule enää mitään formulakoosteita. Ja varmasti uutisointikin formuloista vähenee. On sentään aina ennen sieltä näkynyt.
 
Liittynyt
02.12.2016
Viestejä
3 581
Tuntuu todella oudolta, että MTV:llä ei uutisten jälkeen tule enää mitään formulakoosteita. Ja varmasti uutisointikin formuloista vähenee. On sentään aina ennen sieltä näkynyt.
Mitä sitä mainostamaan kun ei ole tuotetta mitä myydä
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 132
Tuntuu todella oudolta, että MTV:llä ei uutisten jälkeen tule enää mitään formulakoosteita. Ja varmasti uutisointikin formuloista vähenee. On sentään aina ennen sieltä näkynyt.
Kyllähän maikkari ainaki sivuillaan aika paljon uutisoi aiheesta :hmm:

 
Liittynyt
07.06.2017
Viestejä
468
Ne ketkä ovat katsoneet F1 TV:tä viime kaudella vpn:n kautta niin tuleeko näiden "pre-race show, race ja post-race show" välissä mitään mitään taukoa eli onko ne vaan yhtä isoa lähetystä alusta loppuun?
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
303
Ne ketkä ovat katsoneet F1 TV:tä viime kaudella vpn:n kautta niin tuleeko näiden "pre-race show, race ja post-race show" välissä mitään mitään taukoa eli onko ne vaan yhtä isoa lähetystä alusta loppuun?
Ei ole taukoa, mutta ovat kaikki eri lähetyksiä. Ainakin jenkki F1TV Pro tilauksen kanssa Post-race show on noista ollut mielestäni nähtävissä vain youtuben kautta.
 
Liittynyt
12.03.2018
Viestejä
479
Katsoiko kukaan viime illan testikoostelähetystä Viaplaystä? Minkälainen setti - hyvä, huono? Oliko millä laadulla itse Viaplay-sovelluksessa tuo lähetys?
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
920
Eilen illalla samsungin tizen ei löytänyt appia.
Tizenille ei ole sovellusta, tuo tosin jostain syystä puuttuu myös Philipsin ja Sonyn Android TV televisioiden play kaupasta.
Jollei Tizen tue Chromecastiä tai muuta vastaavaa, niin silloin joku Android tv pohjainen purkki kuten Mi stick 4k tai chromecast with Google TV lienee helpoin ratkaisu.

Toki toinen on heittää hdmi tietokoneen ja television väliin ja katsoa F1 TV sen kautta.
Mutta riippuen koneen ja television etäisyydestä toisiinsa, ei tuo ole välttämättä kovinkaan kätevä ratkaisu.
 
Liittynyt
15.01.2017
Viestejä
1 616
Itseäni jännittää tuleeko myös kisat kanavalta viasat sport + suomi joka näkyy 6.9e/kk telia tv palvelusta. Ainakin nuo koosteet on tullut ja jos näin on harmittaisi vähän enemmän viaplayn osto vaikka jäikin 27e/kk hinnaksi. Nooh tuleehan sieltä änäriä ja eurooppa liigaa.
 

tavallinen viikari

2024
Tukijäsen
Liittynyt
04.04.2020
Viestejä
1 308
Itseäni jännittää tuleeko myös kisat kanavalta viasat sport + suomi joka näkyy 6.9e/kk telia tv palvelusta. Ainakin nuo koosteet on tullut ja jos näin on harmittaisi vähän enemmän viaplayn osto vaikka jäikin 27e/kk hinnaksi. Nooh tuleehan sieltä änäriä ja eurooppa liigaa.
Änärit ja eurooppaliigat ei kiinnosta ketään. Katsotaan, että miltä kanavalta kisat näkyvät, sitten kuin alkavat. Nuo talvitestikurkistelut taisi maikkariltakin tulla kymmenen uutisten jälkeen julkiselta kanavalta.
 

KUK

Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
523
Itseäni jännittää tuleeko myös kisat kanavalta viasat sport + suomi joka näkyy 6.9e/kk telia tv palvelusta. Ainakin nuo koosteet on tullut ja jos näin on harmittaisi vähän enemmän viaplayn osto vaikka jäikin 27e/kk hinnaksi. Nooh tuleehan sieltä änäriä ja eurooppa liigaa.
Voi kun tulisikin, mutta ymmärtääkseni harjoitukset ja aika-ajot tulisi tuolta, mutta kisat joltain muulta kanavalta.

1645768463322.png
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
247 072
Viestejä
4 306 190
Jäsenet
71 981
Uusin jäsen
Sanzufin

Hinta.fi

Ylös Bottom