F1-lähetykset

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
892
Mites noi tommoset kanavapaketit käytännössä toimii?

Telkkariin tulee joku kortti ja onko sitten samalla käytettävissä myös joku nettipalvelu?
Ainakin elisa viihteen kohdalla kanavapaketin kanssa ei tule mitään muuta kuin itse c-more kanavat digiboxiin, mitään erillisiä c-more tunnuksia et saa joten nettisivun sisältöä et viihteen tilauksella näe.

En osaa sanoa miten sitten esimerkiksi nuo normaalit dvb-t ja dvb-c Kanavakorttien tilaukset toimivat, mutta mitään syytä olettaa nettipalveluiden toimivan noidenkaan kanssa ei ole.

Kristallipalloni väräjää siihen tahtiin, että eiköhän nuo onnistu jotenkin paskomaan tuon nettisivunsakin vielä ennen kisoja tai vähintäänkin kesken lähtövalojen sammumisen.

Eilen yllätyin että myös tallenteiden ja elokuvasisältöjen lisäksi nuo suorat lähetykset toimivat androidin chrome nettiselaimen tietokonenäkymän avulla ja jopa nuo 50fps videostriimit toimivat.

Itselläni on tabletti ja puhelin rootattu, niin tuo c-moren paska sovellus ei toimi ja nvidia shieldin Android tv ei ole tuettu.
Vaikka sideloadaamalla ajan sovelluksen shieldiin, niin tuo kaatuu heti joten chrome on ainoa vaihtoehto.

Mutta olen lähes 100% varma että kauden edetessä tuokin kiertotie tukitaan ilman mitään järkevää syytä, paitsi tietenkin koska "rootattu puhelin saattaa nauhoittaa lähetyksen talteen" tai muu vastaava bs syy.

Aivan kuin peruskäyttäjän tilillä oleva Windows ei esimerkki kykenisi samaan, puhumattakaan sitten pääkäyttäjä tiliä käyttävästä hirveästä hakkeripiraatista.

Mahtaako vuoden 2015 Monacon gp:n startin farssi toistua vielä kuluvan kauden aikana. Tuolloin mtv katsomo paske keksi heittää jonkin helvetin k-raudan grillimainoksen (kestoltaan noin 40 sekuntia) heti kun autot kaarsivat ensimmäiseen mutkaan.
Tuolloin oli kyllä hyvä ettei ollut alaikäisiä kuulemassa kuinka paljon minä mtv katsomon palveluita rakastan.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 781
Mitä jos ottaa siis tuon Cmoren tuolta netistä niin miten pääsen näkemään formulat vkl? :)

Eli jos mulla ei ole mitään korttia telkkariin.. nettilähetys? Saanko myös joskus jonkun kanavakortin telkkariin?

Edit. Olen näköjään DNA antenni alueella. Niillä näyttäis olevan joku DNA TV sovellus.. mikälie.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
504
Mitä jos ottaa siis tuon Cmoren tuolta netistä niin miten pääsen näkemään formulat vkl? :)

Eli jos mulla ei ole mitään korttia telkkariin.. nettilähetys? Saanko myös joskus jonkun kanavakortin telkkariin?

Edit. Olen näköjään DNA antenni alueella. Niillä näyttäis olevan joku DNA TV sovellus.. mikälie.

Katot cmoren sivuilta tai lataa puhelimeen/täbiin cmore appsin. En tosta tvkortista osaa sanoa mtn.
 
Liittynyt
18.12.2016
Viestejä
1 699
Mitä jos ottaa siis tuon Cmoren tuolta netistä niin miten pääsen näkemään formulat vkl? :)

Eli jos mulla ei ole mitään korttia telkkariin.. nettilähetys? Saanko myös joskus jonkun kanavakortin telkkariin?

Edit. Olen näköjään DNA antenni alueella. Niillä näyttäis olevan joku DNA TV sovellus.. mikälie.
Laita pc hdmi piuhalla kiinni telkkariin niin näkyy toi netti cmore telkkarista. Myöhemmin tänä vuonna cmorelta on tulossa smart tv appsit mutta ne ei ehdi kauden alkuun vielä.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 781
Laita pc hdmi piuhalla kiinni telkkariin niin näkyy toi netti cmore telkkarista. Myöhemmin tänä vuonna cmorelta on tulossa smart tv appsit mutta ne ei ehdi kauden alkuun vielä.
Kortilla TV:stä näkyy vain jos ottaa DNA:n kautta tuon? DNA:n peruspaketti maksaa kai 3,90e extraa jos nyt oikein ymmärsin ja siihen päälle 24,95 tuosta cmoresta.

Eli joo vois katella vielä noita ilmasia striimei alkuun :)

On jotenkin turhan hankalaksi tehty nuo. Olisi kiva jos näkisi telkkarista sekä netistä (joo toki telkkarista hdmi:n kautta). Tai kai tuon DNA:n palvelun kanssa näkisi mutta se taas maksaa jo melkein 30e/kk. Telkkarin kortilla se etu että ei ole niin riippuvainen yhteyksistä yms.
 

Mzxqpgrfa

Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
338
Laita pc hdmi piuhalla kiinni telkkariin niin näkyy toi netti cmore telkkarista. Myöhemmin tänä vuonna cmorelta on tulossa smart tv appsit mutta ne ei ehdi kauden alkuun vielä.
Cmorella on jo sovellukset Androidille, iOSille. Kokeiltu Android puhelimella , iPhonella ja iPadilla. Noista voi siirtää kuvan TVlle Chromecastilla. Jotkut TVt tukee myös itse cast vastaanottoa. Myös Chrome selaimella tietokoneesta voi valita tuon Chromecast lähetyksen. Chromecast perusmalli ei maksa kuin 35-39 eur, paljon näppärämpää kuin johtojen kanssa säätäminen. Nuo sovellukset tukevat oikeasti Chromecastia eikä kyseessä ole mikään näytön peilaaminen.

Cmoren smart tv sovellus esim Samsung telkkareille on tulossa vasta kesällä.

EDIT: tämä kirjoitus oli vähän turha kun en katsonut mihin kysymykseen oli vastattu ja nopeasti luettuna luin että ei ole appseja mobiiliin vaan tosiaan noista smart tv apseista oli puhe.
 
Viimeksi muokattu:

Mzxqpgrfa

Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
338
Kortilla TV:stä näkyy vain jos ottaa DNA:n kautta tuon? DNA:n peruspaketti maksaa kai 3,90e extraa jos nyt oikein ymmärsin ja siihen päälle 24,95 tuosta cmoresta.

Eli joo vois katella vielä noita ilmasia striimei alkuun :)

On jotenkin turhan hankalaksi tehty nuo. Olisi kiva jos näkisi telkkarista sekä netistä (joo toki telkkarista hdmi:n kautta). Tai kai tuon DNA:n palvelun kanssa näkisi mutta se taas maksaa jo melkein 30e/kk. Telkkarin kortilla se etu että ei ole niin riippuvainen yhteyksistä yms.
DNA-TV:llä nimenomaan näkee netistä ja/tai telkkarista. Itse tilasin tuon DNA-TVn ja Cmore total paketin vaikka meinasin lähteä Cmore.fi:llä.
Kortti on vielä postissa, toivottavasti tulee tänään. DNA kortit ovat nykyisin hybridi kortteja, eli samalla kortilla näkyy kaapelissa tai antennissa. DNA-TVhen kuuluu myös DNA-TV netissä/mobiilissa, siellä ei kuitenkaan ole kaikkia kanavia, mutta nämä Cmoren urheilu kanavat siellä on ja näkyvät jos on sopiva kanavapaketti tilattuna.
DNA-TV maksaa 3,5 eur/kk ekat 3kk ilmainen. Jos on DNA asiakas jolla puhelin ja laajakaista niin saa 2v ilmaiseksi.
Sitten Cmore Sport kanavapaketti / DNA Sport mix johon valitaan Cmore total / Cmore Total
Koska olen DNA puhelin asiakas niin sain 20% alennuksen esim Cmore Total kanavapaketista, niin se maksaa minulle 23,95eur/kk. Tilaus on toistaiseksi voimassa.
Alla näkymä mitkä kanavat DNAtvn kautta netistä/mobiilista on tarjolla. Tuossa on vain osa. Mobiilissa nuo kanavat voi myös siirtää Chromecastilla TV:lle. Selaimesta ei (paitsi Chrome selaimen peilaus, mutta sekin menettelee, mutta on lievästi nykivämpää ajoittain ja kuva näkyy molemmissa eikä vain Chromecastissa)
2017-03-21_2249.png
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 781
Mulla olis kyllä olkkarin tvssä kiinni linux htpc. Toimiskohan siinä selaimessa tuo cmoren striimi (chromium tai chrome).. Harmi ettei voi testata oikeen mitenkään. Voikohan noita edes perua mitenkään (toki ekan kk jälkeen).
 

Mzxqpgrfa

Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
338
Mulla olis kyllä olkkarin tvssä kiinni linux htpc. Toimiskohan siinä selaimessa tuo cmoren striimi (chromium tai chrome).. Harmi ettei voi testata oikeen mitenkään. Voikohan noita edes perua mitenkään (toki ekan kk jälkeen).
Cmore tilauksessa Cmore.fi kautta on kuukauden ilmainen kokeilu. Sillä voi testata että toimiiko. Tuolla ilmaisella näkee elokuvia ja sarjoja sekä Cmore junior kanavan. Sitten pävittää C more Total:iksi niin alkaa näkymään myös C more MAX ja Sport 1&2 kanavat sekä ne tallenteet sieltä Formula 1 osion alta.

Kyllä cmore.fi toistaa ainakin Ubuntussa Chrome selaimella, kokeilin äsken. Deadpool lähti toistumaan, samoin C more junior kanava. Eli MAXinkin pitäisi näkyä jos olisi Total tilaus. Mulla on toi ilmaiskuukausi tämän kuun loppuun.
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
603
Ei vissiin enää tallenella cmoren kautta harjoituksia yms viitaten tekijänoikeuksiin, viime vuonna Maxilla tuli joka vklp nauhotettua jotain mitä ei kerinnyt katsoa:rage:
 

Mzxqpgrfa

Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
338
Ei vissiin enää tallenella cmoren kautta harjoituksia yms viitaten tekijänoikeuksiin, viime vuonna Maxilla tuli joka vklp nauhotettua jotain mitä ei kerinnyt katsoa:rage:
Tuolla netttipalvelun cmore.fi kautta tilatessa ei itse voi tallentaa, kai siellä noi kisat kuitenkin on myöhemmin katsottavissa tallenteina. htttp://www.cmore.fi/formula-1

Kaapeli/antenni maksukanava tilauksella toki voi tallentaa itse digiboksilla tai telkkarin kovalevytallennuksella.

Dna.tv:stä on myös tallentava versio joka maksaa 7,3eur kuussa, sillä ei kai pysty tallentamaan kuin ilmaiskanavia.
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
603
Joo tuli sama huomattua, Elisa viihteen kautta otettu, no myöhästä se enää on :D
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
968
Siis eikö cmoresta näe harjoituksia jälkikäteen? Ei pysty katsomaan 1. harjoituksia loppuun kun töihin pitää lähteä :/
 

Mzxqpgrfa

Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
338
Joo tuli sama huomattua, Elisa viihteen kautta otettu, no myöhästä se enää on :D
"Elisa viihteen sivulla sanotaan että sillä viihteen digiboksilla voisi katsoa jälkeenpäin kai viikon ajan:
Elisa Viihteen digiboksilla voit käyttää arkisto/catch up -ominaisuutta ja katsoa jälkikäteen maksutonta sisältöä Fanseat- ja Eurosport-kanavilta sekä ohjelmia seuraavilta maksukanavilta: MTV Max, MTV Junior, MTV Sport 1, MTV Sport, Nelonen Pro 2-8, Viasat Sport Finland, Viasat Golf ja Viasat Xtra, mikäli sinulla on voimassa oleva tilaus ko. kanavista. Suurin osa ohjelmistosta on katsottavissa 7 päivää esityksen jälkeen."
 

Mzxqpgrfa

Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
338
Siis eikö cmoresta näe harjoituksia jälkikäteen? Ei pysty katsomaan 1. harjoituksia loppuun kun töihin pitää lähteä :/
Jos cmorella tarkoitat Cmore.fi nettipalvelusta tehtyä tilausta ei muiden operaattoreiden kautta tilattua. Niin ei kai siellä mitään tallennus nappulaa ole että itse voisi päättää että tästä tallennetaan kun ollaan kanavaa katsomassa ja tallenne sitten säilyisi siellä. Mutta kai ne kisat ja muut tulevat sinne Formula 1 osion alle katsottavaksi tallenteina myöhemmin ja ainakin elokuvissa on mahdollista jatkaa katsomista siihen mihin on jääny.
 

atobee

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
24.11.2016
Viestejä
1 725
Näkyykö DNA TV:n kautta noi formula lähetykset vaikka kortti (tilattu perjantaina) ei ole vielä saapunut?
 

atobee

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
24.11.2016
Viestejä
1 725
Näkyykö DNA TV:n kautta noi formula lähetykset vaikka kortti (tilattu perjantaina) ei ole vielä saapunut?
Edit: Luin tuota Mzxqpgrfa:n aiempaa kommenttia ja jos oikein ymmärsin tuon DNA-TV:n pitäisi jo toimia, chattasin aiemmin päivällä aspaan ja sanoi aktivoivansa uudelleen mutta ei nuo vieläkään näy... no, muutama päivä vielä jäljellä...
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 781
Cmore tilauksessa Cmore.fi kautta on kuukauden ilmainen kokeilu. Sillä voi testata että toimiiko. Tuolla ilmaisella näkee elokuvia ja sarjoja sekä Cmore junior kanavan. Sitten pävittää C more Total:iksi niin alkaa näkymään myös C more MAX ja Sport 1&2 kanavat sekä ne tallenteet sieltä Formula 1 osion alta.

Kyllä cmore.fi toistaa ainakin Ubuntussa Chrome selaimella, kokeilin äsken. Deadpool lähti toistumaan, samoin C more junior kanava. Eli MAXinkin pitäisi näkyä jos olisi Total tilaus. Mulla on toi ilmaiskuukausi tämän kuun loppuun.
Ahaa kiitos tästä.. pitääkin testata.
 

Mzxqpgrfa

Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
338
Edit: Luin tuota Mzxqpgrfa:n aiempaa kommenttia ja jos oikein ymmärsin tuon DNA-TV:n pitäisi jo toimia, chattasin aiemmin päivällä aspaan ja sanoi aktivoivansa uudelleen mutta ei nuo vieläkään näy... no, muutama päivä vielä jäljellä...
Kyllä se dna-tv mulla jo netin/mobiilin kautta näkyy ja cmore max kanava myös. Kortti on edellen postissa ei tänäänkään tullut. Tilaus tehty maanantai aamulla aikaisin, silloin tilasin siis dna-tv:n johon se korttti kuuluu. Soitin maanantai aamupäivällä aspaan ja silloin tilasin sen cmore kanavapaketin DNA puhelin asiakas alennuksella, sanoivat että kortti on jo lähetetty.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
616
Kyllä se dna-tv mulla jo netin/mobiilin kautta näkyy ja cmore max kanava myös. Kortti on edellen postissa ei tänäänkään tullut. Tilaus tehty maanantai aamulla aikaisin, silloin tilasin siis dna-tv:n johon se korttti kuuluu. Soitin maanantai aamupäivällä aspaan ja silloin tilasin sen cmore kanavapaketin DNA puhelin asiakas alennuksella, sanoivat että kortti on jo lähetetty.
Mikäs tämä DNA puhelin asiakas alennus on?
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
616
-20% tietyistä kanavapaketeista. Mulla on C more total 23,95eur kuukausi, muuten olis 29,95eur.

Keskittämisetu kanavapaketeista | DNA

noi voi tilata tolla sivulla olevalla lomakkeella tai soittamalla asiakaspalveluun.
No eihän tuo mikään varsinainen alennus ole siitä hyvästä että teet tilauksen soittamalla.

Tosiaan -20% on keskittämisetuna, nakkasin totalin koriin. Mahtaako kytkentä tapahtua automaagisesti kun on katselukortti valmiina lukijassa, vai pitääkö erikseen soittaa?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
863
Cmore.fi kautta tilattuna C More Total, näkyy vain netti/mobiili se maksaa sen 24,95eur.

DNA:lla C More total on 29,95eur. Siinä on enemmän leffakanavia.
C More Total | Kanavapaketit | TV | DNA Open | DNA


DNAlla on myös C-more Sport paketti 24,95

C More Sport | Kanavapaketit | TV | DNA Open | DNA
Tätä juuri tarkoitin, eli CMoren omien sivujen kautta tilattuna CMore Total leffakanavineen päivineen maksaa 24,95e.

Minkä ihmeen takia se maksaa DNA:lla 29,95e?
 

Mzxqpgrfa

Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
338
mun mielestä se pitää sillä keskittämissivun kaavakkeella tilata tai soittamalla että saa keskittämisalennuksen. Siellä sivulla sanotaan että jos ei ole DNA-TVtä ennestään niin se lisätään tilaukseen, eikä tuolla sanota mitään DNA-TV 3kk ilmaiseksi. Siksi tein varman päälle ja tilasin ensin DNA-TVn että siinä on varmasti se 3kk ilmaiseksi. Sitten kanavapaketin keskittämisedulla puhelimitse, oikeastaan soitin sinne siksi että kortti tiedoissa minun palveluni sivulla luki että se on antenni kortti vaikka asun kaapeli taloudessa. Asiakaspalvelussa sanottiin että ei haittaa kun pitäisi toimia molemmissa ja tuli toi kanavapaketin tilaus myös puheeksi niin laittoivat sen sieltä suoraan eikä tarvinnut kaavaketta täyttää keskittämisetu sivulla.
 

Mzxqpgrfa

Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
338
Tätä juuri tarkoitin, eli CMoren omien sivujen kautta tilattuna CMore Total leffakanavineen päivineen maksaa 24,95e.

Minkä ihmeen takia se maksaa DNA:lla 29,95e?
kai siksi että siellä on nämä elokuvakanavat
C more Stars
C more First
C more Hits
C more Series
SF-Kanalen

lisäksi HD versio paitsi SF-Kanalenista.

toisaalta kai noilla kanavilla näytetyt elokuvat on myös siellä C more ohjelmakirjastossa nähtävissä, C more palvelussa ei ole leffakanavia.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
616
No jos hait kortin ja kortinlukijan samalla kun otit kanavapaketin, ni silloin juu, koska hehän rekisteröivät palvelun valmiiksi siinä samalla. Mutta jos erikseen on noi asiat hoidettu, ni sit hoidat sen joko heidän palvelusivuilta kirjautumalla omille sivuille siellä taikka puhelimitse/myymälässä.
Tuo kortti on ollut jo useamman vuoden linkitettynä kortinlukijaan, sillä näkyy kuukauden kanava, MTV3 HD, Nelonen HD, Fox HD ja uusimpana National Geographic HD.
Nyt siihen siis tulisi lisäksi tuo maksusisältö, soittelen aamulla aspaan, niin eiköhän se siitä.
 

nurmijo

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
93
Saako tuolta Cmoresta yksittäisiä päiviä (GP) katsottavaksi? Ei kuitenkaan tule katsottua muuta urheilua ja ilman Hennoa ei uskalla kuin korkeintaan aika-ajot katsoa ilmaisstreamina.
 

Mzxqpgrfa

Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
338
Saako tuolta Cmoresta yksittäisiä päiviä (GP) katsottavaksi? Ei kuitenkaan tule katsottua muuta urheilua ja ilman Hennoa ei uskalla kuin korkeintaan aika-ajot katsoa ilmaisstreamina.
Ei ole kuin kuukauden pätkät mahdollisia.
2017-03-21_1631.png
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
863
kai siksi että siellä on nämä elokuvakanavat
C more Stars
C more First
C more Hits
C more Series
SF-Kanalen

lisäksi HD versio paitsi SF-Kanalenista.

toisaalta kai noilla kanavilla näytetyt elokuvat on myös siellä C more ohjelmakirjastossa nähtävissä, C more palvelussa ei ole leffakanavia.
Ai, minä kun luulin, että CMore Total nimenomaan pitää sisällään nuo leffa ja lastenkanavat?
 

Mzxqpgrfa

Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
338
Ai, minä kun luulin, että CMore Total nimenomaan pitää sisällään nuo leffa ja lastenkanavat?
C more palvelussa cmore.fi ei tällä hetkellä ole muita kanavia kuin
C more max
C more Sport 1
C more Sport 2
C more Golf
C more Junior

Sitten on ohjelmakirjasto jossa on elokuvia ja sarjoja katsottavissa ihan niin kuin Netflixissä.
Luulen että noi operaattoreiden C More elokuva kanavat näyttää niitä samoja elokuvia mitä sieltä ohjelmakirjastosta löytyy.
 

Henkka77

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 068
Ei helvetti minkä ohjelmanumeron jotkut saa aikaseks yhden CMoren tilauksesta.. :D
Menin Sonera Viihteeseen ja klikkasin hiirellä kaksi kertaa, näen formulat koneelta, telkkarista ja tarvittaessa kännykällä, thats it.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
2 118
c8b03380b2ac11239254a7c94c3cbd2ca04cce16
Pitää seurata aktiivisesti Reddit- ja kuvalautoja harkkojen alkaessa tänä yönä. Ei kaikki striimit välttämättä ole acestreaminä, vaan nykyään vaihtoehtoisia broadcasting tapoja on paljon. Ja tulee huomioida ulkomaiset lähteet, esim. Venäjän Match Arena tai Ruotsin Viasat Motor.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
3 622
Kaikkieanaikojensuomalaiskausi näyttää pelastavan ainakin maikkarin talouden. :D
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
863
Ei helvetti minkä ohjelmanumeron jotkut saa aikaseks yhden CMoren tilauksesta.. :D
Menin Sonera Viihteeseen ja klikkasin hiirellä kaksi kertaa, näen formulat koneelta, telkkarista ja tarvittaessa kännykällä, thats it.
Heh, juuri näin; ylihintainen sekametelisoppa jonka sisällöstä ei ota selvää.

Tänäkin vuonna siis klikataan Aceplayer auki ja nautitaan Formuloista ;)
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2
Näyttä muuten Sonera taikka Telia viihteen mobiiliin saavan rinnakkaistilauksen Cmore sportsiin 12,50/kk. Eli tuossa olisi ilmeisesti helpotusta jonkinlaiseen kimppakäyttöön.
 

Henkka77

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 068
Näyttä muuten Sonera taikka Telia viihteen mobiiliin saavan rinnakkaistilauksen Cmore sportsiin 12,50/kk. Eli tuossa olisi ilmeisesti helpotusta jonkinlaiseen kimppakäyttöön.
Minkä ihmeen rinnakkaistilauksen? Mulla näkyy CMore Telia Viihteen kautta ihan normisti kun asenti ton Telia Viihde appin.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2
Minkä ihmeen rinnakkaistilauksen? Mulla näkyy CMore Telia Viihteen kautta ihan normisti kun asenti ton Telia Viihde appin.
Yritäpä katsoa kahdella mobiililaitteella samalla tunnuksella samaan aikaan. Rinnakkaistilaus tarkoittaa, että voi katsoa kahdella mobiililaitteella (tai selaimella) samaan aikaan.
 

Henkka77

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 068
Yritäpä katsoa kahdella mobiililaitteella samalla tunnuksella samaan aikaan. Rinnakkaistilaus tarkoittaa, että voi katsoa kahdella mobiililaitteella (tai selaimella) samaan aikaan.
Aaivan.. Ei tullu moinen mieleen kun itse katson koneelta tai mobiilissa mutten kahdella mobiililla samaan aikaan.
 

Aku79

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 085
Sonera/Telia viihteen kautta otin CMore sportsin 6kk sopimuksella, eka kuukausi ilmaiseksi ja seuraavat 5kk 24,95€.
Tuo sisältää myös Sonera viihteen mobiili/selainversion, missä näkyy CMore maksutta.
 

atobee

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
24.11.2016
Viestejä
1 725
Soittelin DNA:n asikaspalveluun ja sieltä nyt sain apua ongelmaan miksi mobiilipalvelut eivät ole miulla toimineet, asiakaspalvelu otti yhteyttä johonkin tekniseen tukeen ja kertoi homman olevan DNA:n moka. Asiakaspalvelulle kiitokset avusta, nyt odotellaan tunti jotta selviää onko kiitokset turhat. :)
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
143
Ai että, ens yönä pääsee metsästää Hennon kuolemisen myötä jotain muuta tulolähdettä harkoille :comp:
 

atobee

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
24.11.2016
Viestejä
1 725
Soittelin DNA:n asikaspalveluun ja sieltä nyt sain apua ongelmaan miksi mobiilipalvelut eivät ole miulla toimineet, asiakaspalvelu otti yhteyttä johonkin tekniseen tukeen ja kertoi homman olevan DNA:n moka. Asiakaspalvelulle kiitokset avusta, nyt odotellaan tunti jotta selviää onko kiitokset turhat. :)
Nyt toimii, pääsee katsomaan kisat selaimen kautta jos kortti myöhästyy!
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 305
Ei ole kuin kuukauden pätkät mahdollisia.
Eli palvelua on siis huononnettu taas. Eipä tule tuota käytettyä edes poikkeustilanteissa.


Ei pitäisi jauhaa liikaa, mutta muistutetaan vielä täälläkin, että RTL:n satelliittikanavalta näkee kaikki kisat, aika-ajot ja osan harjoituksista (näitä saattaa tulla myös N-TV:ltä) ilmaiseksi. Ei tosin onnistu joka paikassa.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
9 246
Ohoh cmoren nettilähetykset 50fps :O
Veloittaako tuo cmore heti tilauksen yhteydessä vai vasta kuukauden jälkeen? Eli onnistuuko kuukauden kokeilu ilmaiseksi vai pitääkö vetästä 2kk/9,99e?

edit: jaah
Uutena asiakkaana voit tutustua C Moren leffoihin, sarjoihin ja lastenohjelmiin tilaamalla C More –tuotteen kestotilauksena, jossa ensimmäinen kuukausi on maksuton. Urheilusisällöt kattavaan C More Total -tuotteeseen ei ole saatavilla veloituksetonta kokeilukuukautta.

Maksuttoman 1. kuukauden aikana maksujärjestelmä ainoastaan varaa minimiveloituksen (0,10 – 1,0 €) tililtäsi. Tämä summa palautetaan tilillesi noin 5 arkipäivän sisällä.
Antaapa olla :) Mistähä lie luin, että ois ollu ilmainen kuukausi
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 201
Viestejä
4 194 520
Jäsenet
70 871
Uusin jäsen
Hedelma

Hinta.fi

Ylös Bottom