Jollain hyvin toimivaa linkkiä ace playeriin aika-ajoihin?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jollain hyvin toimivaa linkkiä ace playeriin aika-ajoihin?
Tämä oli hyvä ! Ei tökkinyt ja toimisi selaimessa oikein hyvin niin pystyi mökillä aika ajot katselemaan.Tämä on toiminut edelleen hyvin http://bfst.xyz/seven.php
kiitos tästäTämä on toiminut edelleen hyvin http://bfst.xyz/seven.php
Muuten samaa mieltä, mutta Salon pätemistä ei vain jaksa kuunnella. Puhuu niin kärkkääseen sävyyn oikeastaan kaikesta ja samalla huokuu 'vain minä olen oikeassa', vaikka ko. kaverilla ei meriittien puitteissa ole varaa heittää siihen sävyyn juttua..Juusela aluks tuntui ihan hyvältä, nykyään se ärsyttää ihan vitusti. Tuominen selostajana ja Salo kommentaattorina ois paras
Näkyykö muilla juuri nyt? Itselläni näyttää vain latausikkunaa..
14802eaaaf0560f29bf5c37a40d38450fb58729e
Toimii normaalisti, jos lataa uudestaan.No se ei kauaa toiminut
Jätän tämän vain tähän. Löytyy myös Acestream-linkkejä.SportSurge auki ja sieltä valitsee jonkun 1080p / 6000+ Kbps / 50-60 Hz lähetyksen niin hyvä tulee .
Noin se taitaa mennä.Otin Telialta tuon CMore Totalin tolla 24,95e/kk, mutta onko tosiaan niin, että pitää ensin mennä tuon Telia TV:n kautta CMoreen ja kirjautua sisään sitten CMoreen operaattoritunnuksilla? Eli ilmeisesti Android TV:n CMore-sovellukseen paljon kirjauduta, kun tuo Telia TV- sovellus tuossa välissä sotkemassa. Vähän kyllä harmittaa nyt...
Noin se taitaa mennä.
Itse katson apple tv kautta ja kuva menee välillä pikselimössöksi hetkeksi ja palautuu sitten teräväksi.
Chatis koitin saada selvää miksi näin tekee mutta eivät osanneet auttaa, surkea homma.
Otin Telialta tuon CMore Totalin tolla 24,95e/kk, mutta onko tosiaan niin, että pitää ensin mennä tuon Telia TV:n kautta CMoreen ja kirjautua sisään sitten CMoreen operaattoritunnuksilla? Eli ilmeisesti Android TV:n CMore-sovellukseen paljon kirjauduta, kun tuo Telia TV- sovellus tuossa välissä sotkemassa. Vähän kyllä harmittaa nyt...
Ei minulla ainakaan. Tästä kannattaa kertoa C Moren chattiin koska ne voivat tehdä asialle jotain.Eli muillakin samaa vikaa c-moren kanssa että kuva puuroutuu ja hetken kuluttua pysähtyy hetkeksinja terävöityy. Ja kohta taas sama. Kännykän (telia tv) kautta Chromecastiin.
Pistin jo viestiä sinne. Vika tiedossa ja korjataan. Viime viikolla oli jo tätä ongelmaa.Ei minulla ainakaan. Tästä kannattaa kertoa C Moren chattiin koska ne voivat tehdä asialle jotain.
Pistin jo viestiä sinne. Vika tiedossa ja korjataan. Viime viikolla oli jo tätä ongelmaa.
Selaimen kautta koitin koneella kattoa ja se on vieläkin paskempaa. Kuva pysähtyy kokonaan usein ja useimmiten on yli puolen minuutin luokkaa.Kans tuosta Telia TV- sovelluksen kautta chromecastilla televisioon jakanut ja kyllä toimii surkeasti. Justiinsa tosi hyvä kuva välillä, sitten puuroutuu ja kuva tökkää kokonaan, kunnes taas alkaa näkymään hyvällä laadulla ja taas puuroutuu ja tökkää... Vähän harmittaa maksaa tämmösestä.
Eikö täällä tarjoilla enää periaatteen miehille (köyhille) striimilinkkejä tai Ace-koodeja?
Oisko toimivaa linkkiä edelliset pätkii liikaa.
Niinhän se on, jos tätä sirkusta haluaa katsella on siitä maksettava.Näissä striimeissä tuntuu aina olevan se ongelma, että jossain vaiheessa suosiota tulee liikaa ja sen jälkeen ei sitten enää toimikaan...
Eipä sekään ihan ongelmatonta liene ollut viimeaikaisten keskustelujen perusteella.Niinhän se on, jos tätä sirkusta haluaa katsella on siitä maksettava.
Niinhän se on, jos tätä sirkusta haluaa katsella on siitä maksettava.