F1-lähetykset

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 605
Ace Steam sovelluksen saa play kaupasta asennettua myös kännykälle ja kuvan saa jaettua siitä telkkariin.
 
Liittynyt
24.11.2016
Viestejä
1 724
Ace Steam sovelluksen saa play kaupasta asennettua myös kännykälle ja kuvan saa jaettua siitä telkkariin.
Juu, sain ton asennettua puhelimeen ja toimii joten pääsee kattoo aika-ajot. Toivotaan Kimille (hyvää) tuuria.
 
Liittynyt
24.11.2016
Viestejä
1 724
Kuva näkyy mutta nyt hävis ääni?
Jäi bufferoimaan ja kun sain näkymään niin ääni puuttuu mut ei nyt uskalla mitään tehdä jotta edes kuva näkyy. :D
 
Liittynyt
27.01.2017
Viestejä
1 182
Tekeekö muuten muilla sitä että Elisa Viihde kaapeli katkasee yhteyden tietyn ajan jälkeen kun katsoo F1 tai Nyrkkeily streamia Ace playerin kautta. Muuten netti toimii loistavasti viikkoja jopa kuukausia katkeamatta. Ja tarkoitan nyt ihan kokonaan katkastaan yhteys ja joutuu vetää virtajohdon irti ja odottaa sen minuutin että saa singnaalin takaisin.
 

copter

Last Man Standing
Liittynyt
05.12.2016
Viestejä
3 299
Ollut tuo striimi päällä aina FP3 lähtien eikä ole kertaakaan mitään pätkinyt. Yleensä Ace striimien toiminta on kyllä ollut paljon vakaampaa kuin Katsomon taikka Cmoren. :)
 
Liittynyt
24.11.2016
Viestejä
1 724
Kiitokset neuvoista Ace apsista, ei enää viitsi maksaa C-moren tarjonnasta kun ainut mitä sieltä katsoin oli F1. Hinnat mennyt yli kipurajan siitä mitä se aikoinnaan oli MTV3 nettilähetyksistä.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 421
Tekeekö muuten muilla sitä että Elisa Viihde kaapeli katkasee yhteyden tietyn ajan jälkeen kun katsoo F1 tai Nyrkkeily streamia Ace playerin kautta. Muuten netti toimii loistavasti viikkoja jopa kuukausia katkeamatta. Ja tarkoitan nyt ihan kokonaan katkastaan yhteys ja joutuu vetää virtajohdon irti ja odottaa sen minuutin että saa singnaalin takaisin.
Kuulostaisi enemmän siltä että sun reititin sekoaa / kaatuu. Koska acestream on p2p niin se voi aiheuttaa sitä.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 360
Mulla toimi fp 3:sta lähtien nyt menevään F1 Show:n asti. Ja edelleen toimii.
 
Liittynyt
26.03.2018
Viestejä
47
Mitäs kautta kannattaa cmore ostaa että näkyy fullhdna, tvnä Sonyn 65 Androidi ja elisaviihde boksi löytyy, eli viihteen kautta vai cmore/katsomon kautta, kokemuksia?
 

Sampsa

Sysop
Ylläpidon jäsen
Team Tesla
Liittynyt
13.10.2016
Viestejä
12 581
Latasi niin älyttömän hitaasti tuo Acestreamin asennuspaketti, mutta Sodaplayerilla näytti toimivan ihan ok.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
891
Mitäs kautta kannattaa cmore ostaa että näkyy fullhdna, tvnä Sonyn 65 Androidi ja elisaviihde boksi löytyy, eli viihteen kautta vai cmore/katsomon kautta, kokemuksia?
Ilmeisesti ainakin tämän sivun mukaan korkein tarkkuus on 720p C More

Ei ilmeisesti tuo c-more näytä edes televisiokanavan kautta full-hd laatua.
Samaan aikaan paikanpäällä on ilmeisesti kamerat kuvaamassa 4k50hz HDR laadulla, mutta kuten Australia opetti ei c-moren serverit kuitenkaan kestä edes 720p kuvaa ilman että palvelimet menee solmuun.

Lähetetty minun TA-1004 laitteesta Tapatalkilla
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
1 846
Mites cmoren palvelimet australian gp.ssä meni solmuun? En minä mitään huomannu
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 031
Ärsyttävää Cmorella on myös se, että tallenteita ei saa edelleenkään katsottua tuolla 720p/50fps.
 
Liittynyt
28.11.2016
Viestejä
799
Mites cmoren palvelimet australian gp.ssä meni solmuun? En minä mitään huomannu
Itse asiassa kisan lopussa Formula 1-sivun kautta katsottu lähetys katkesi juuri kun viimeinen kierros oli alkamassa Kimille ja Ricciardolle. :D

Tämä ei siis ollut varsinainen palvelinongelma, vaan joku sähelsi kilpailun tallenteen kanssa mtv:n puolella. Kanavan kautta lähetys jatkui normaalisti.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
592
Ace player löytyy myös snappinä tai flatpackinä, en nyt muista kumman asensin.
Osaavat saavat myös kaivettua CMore-lähetyksestä m3u8:n vaikka VLC:llä katsottavaksi. Itse en, mutta jostain saattaa löytyä.
 

Mzxqpgrfa

Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
338
Itse asiassa kisan lopussa Formula 1-sivun kautta katsottu lähetys katkesi juuri kun viimeinen kierros oli alkamassa Kimille ja Ricciardolle. :D

Tämä ei siis ollut varsinainen palvelinongelma, vaan joku sähelsi kilpailun tallenteen kanssa mtv:n puolella. Kanavan kautta lähetys jatkui normaalisti.
Minäkään en huomannut mitään ongelmaa kun katsoin Cmore tv sovelluksella MAX kanavalta kisaa. Jos olisin katsonut sieltä F1 tai sport alta niin olisi ilmeisesti katkennut.

Cmore antoi tuosta hyvästä 2 viikkoa lisäaikaa kuukauden tilaukseen. Tämän ansiosta ei tarvitsekaan katkaista ja tilata uudelleen viittä kertaa että saa 7 kuukauden maksulla kauden katsottua. Ensimmäinen tilaus joka on jo irtisanottu, loppuu 6.5. ( alkoi 22.3) . Toinen tilaus 11.5 jatkuu 3kk putkeen 12.8 asti. Kolmas tilaus 25.8 (la eli perjantain harjoitukset jää näkemättä) 3kk putkeen viimeinen katselupäivä 26.11 ma Abu Dhabin kisan jälkeen.

Yleensä kesätauon jälkeinen eka kisa näkynyt ilmaiseksi DNA tai Elisa viihteestä, joten saattaa tuo viimeinen tilaus lykkääntyä pidemmäksi, mutta ei kuitenkaan vaikuta kuukausien määrään.
 

Kaotik

Banhammer
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
14.10.2016
Viestejä
21 543
Ilmeisesti ainakin tämän sivun mukaan korkein tarkkuus on 720p C More

Ei ilmeisesti tuo c-more näytä edes televisiokanavan kautta full-hd laatua.
Samaan aikaan paikanpäällä on ilmeisesti kamerat kuvaamassa 4k50hz HDR laadulla, mutta kuten Australia opetti ei c-moren serverit kuitenkaan kestä edes 720p kuvaa ilman että palvelimet menee solmuun.

Lähetetty minun TA-1004 laitteesta Tapatalkilla
Joo, ne huutelee edelleen että "kansainvälinen signaali on max 720p50", viime kaudella huutelin niitten kanssa asiasta. Meanwhile Sky on näyttänyt jo vissiin 2 täyttä kautta 4Kp50
 

Kaotik

Banhammer
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
14.10.2016
Viestejä
21 543
Onko nuo acestreamin "tökkimiset" (tasaisin väliajoin töksähtää vähän kun muutoin on ihan sulavaa menoa) ihan streamista kiinni vai mistä?
 

Tilipitappitippitappi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 310
Näkyy toimivan sama ACE koodi kuin eilen, eli tämä: aaf39876f4c7967f3b0637392b5748808c1ac2a4
Varalta, jos sattuu alkaa tökkimään, onko muita tarjolla?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 305
Joo, ne huutelee edelleen että "kansainvälinen signaali on max 720p50", viime kaudella huutelin niitten kanssa asiasta. Meanwhile Sky on näyttänyt jo vissiin 2 täyttä kautta 4Kp50
Eihän tuo ihan uskottavalta kuulosta, mutta Sky taitaa toisaalta edelleen olla ainoa 4k-kuvaa lähettävä firma. Onko 4k-lähetys yleisessä jakelussa, vai onko Skyllä joku oma linkki sitä varten?
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 765
Onko nuo acestreamin "tökkimiset" (tasaisin väliajoin töksähtää vähän kun muutoin on ihan sulavaa menoa) ihan streamista kiinni vai mistä?
Mulla taisi tökätä 2 kertaa eilisessä kisassa. Se ensimmäinen oli joku isompi, alkoi soittamaan aiemmasta kohdasta. Sitten palautu ja skippasi jonnekkin eteenpäin vähän. Eli pätkäsi jonkun 30-60sec kokonaan pois.

Sitten myöhemmin oli lyhyt bufferointi hetki. En tiedä mistä lie johtuu. Aika-ajot toimi kyllä ihan pätkimättä.

Aiempina kausina yleensä toiminu ilman pätkimisiä.
 

Kaotik

Banhammer
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
14.10.2016
Viestejä
21 543
Mulla taisi tökätä 2 kertaa eilisessä kisassa. Se ensimmäinen oli joku isompi, alkoi soittamaan aiemmasta kohdasta. Sitten palautu ja skippasi jonnekkin eteenpäin vähän. Eli pätkäsi jonkun 30-60sec kokonaan pois.

Sitten myöhemmin oli lyhyt bufferointi hetki. En tiedä mistä lie johtuu. Aika-ajot toimi kyllä ihan pätkimättä.

Aiempina kausina yleensä toiminu ilman pätkimisiä.
En siis puhu tämän tyyppisestä pätkimisestä vaan ihan jatkuvasta kun lähetys toimii normaalisti, menee esim sekunti normaalisti ja siten kuva "töksähtää" ja taas sekunti normaalisti jne (ajat hatusta heitettyjä mutta ne oli kuitenkin ihan tasaisin väliajoin). Vaikeasti kuvailtava ilmiö, näkyy parhaiten kuvan pannatessa sivulle tai esim kun kuvataan kauempaa suoraa jossa näkee autojen liikkeen minkä pitäisi olla tasaista koko ajan
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 765
En siis puhu tämän tyyppisestä pätkimisestä vaan ihan jatkuvasta kun lähetys toimii normaalisti, menee esim sekunti normaalisti ja siten kuva "töksähtää" ja taas sekunti normaalisti jne (ajat hatusta heitettyjä mutta ne oli kuitenkin ihan tasaisin väliajoin). Vaikeasti kuvailtava ilmiö, näkyy parhaiten kuvan pannatessa sivulle tai esim kun kuvataan kauempaa suoraa jossa näkee autojen liikkeen minkä pitäisi olla tasaista koko ajan
Joo tollasta oon joskus nähnyt.

Viimeksi kun oli niin mielestäni siihen neuvon jostain löysin että laittaa deinterlace päälle ja sitten takas pois.

Tuo playeri kai tekee joskus sellasta, että se on automaattisesti päällä ja saattaa aiheuttaa tökkimistä. En tiedä onko tämä nyt sama ongelma, mutta mulla auttoi joskus sellaseen tietynlaiseen tökkimiseen.
 

Kaotik

Banhammer
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
14.10.2016
Viestejä
21 543
Joo tollasta oon joskus nähnyt.

Viimeksi kun oli niin mielestäni siihen neuvon jostain löysin että laittaa deinterlace päälle ja sitten takas pois.

Tuo playeri kai tekee joskus sellasta, että se on automaattisesti päällä ja saattaa aiheuttaa tökkimistä. En tiedä onko tämä nyt sama ongelma, mutta mulla auttoi joskus sellaseen tietynlaiseen tökkimiseen.
Kiitti vinkistä, pitää testata seuraavassa kisassa
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
1 365
Eilen sai katella formulat äääni/kuva epäsynkassa DNA:n kautti. Voi tätä riemua maksaa tästä ittensä kipiäksi.

DNA:
"Moikka! DNA TV:n MTV Max kanavalla on tiedossa oleva vika, jossa ääni tulee kuvaa jäljessä, ongelmaa korjataan parhaillaan."
 

kekkeruusi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
6 909
OT:ta, mutta ajattelin jakaa jos ketään kiinnostaa Indycar. Lauantain kisa Phoenixin ovaalilta:
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 421
Viimeksi kun oli niin mielestäni siihen neuvon jostain löysin että laittaa deinterlace päälle ja sitten takas pois.
Ainakin itse video on jo progressiivista eli lomittamatonta ja täten deinterlacella ei pitäisi olla mitään väliä, jos se edes menee oikeasti päälle koska soitin tunnistanee videon jo lomittamattomaksi.

@Kaotik millä näytöllä katsot? Ettei ole videon framerate (25 fps) vs. näytön hertsit (60 Hz) -ongelma?
 

Kaotik

Banhammer
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
14.10.2016
Viestejä
21 543
Ainakin itse video on jo progressiivista eli lomittamatonta ja täten deinterlacella ei pitäisi olla mitään väliä, jos se edes menee oikeasti päälle koska soitin tunnistanee videon jo lomittamattomaksi.

@Kaotik millä näytöllä katsot? Ettei ole videon framerate (25 fps) vs. näytön hertsit (60 Hz) -ongelma?
Hyvä pointti, 60 hertsisenähän tuo telkkari kukkuu
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 765
Ainakin itse video on jo progressiivista eli lomittamatonta ja täten deinterlacella ei pitäisi olla mitään väliä, jos se edes menee oikeasti päälle koska soitin tunnistanee videon jo lomittamattomaksi.

@Kaotik millä näytöllä katsot? Ettei ole videon framerate (25 fps) vs. näytön hertsit (60 Hz) -ongelma?
Joo no toi oli tommonen veikkaus mikä itellä kerran tai pari auttoi. Tuskinpa iso vaiva kokeilla ;)

Tästä on siis jo ehkä pari vuotta aikaa. Viime kaudella ei ollut kyseisiä ongelmia.

Mun näyttö on myös 60hz, Eikä ongelmia..
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 305
En tiedä onko mainittu jo, mutta tällä kaudella noi kuskiluettoloiden jatkuva veivaaminen on ollut tosi häiritsevää ja sekavaa. Aiemmassa kisassa kun alkoi tapahtua, porukka alkoi mennä varikolle ja olisi ollut mukava katsella aikoja, jotta olisi voinut arvioida mihin väliin kuski tippuu, niin näytettiin vain aikojen tilalla automerkkejä. Eikä millään meinannut vaihtaa aikoja näkyviin, vaan noita samoja merkkejä näytettiin pitkään.
Viime kisassa taas oli pelkästään kuskien nimet, kun aikoja olisi kaivannut.
Miks ihmees noita automerkkejä pitää näyttää tai sitten kuljettajan auton numeroa ja vatkata kokoajan tota listaa sen sijaan että näytettäisiin niitä intervalli aikoja?
Aika-ajossa ei näytetty aikaa, vaan tuli vaan teksti et 'no time'. Välillä vain ekalla kuskilla oli aika ja kaikilla muilla luki ettei ole aikaa.
Miks toi on tälle kaudelle tehty noin kovin typeräksi, ohjaajako noita näyttää miten sattuu?
Ei ketään kiinnosta tuijottaa jotain autologoa.
Infografiikka on mennyt sekavammaksi muutenkin. Ennen ohitustilanteissa kuskit siirtyivät listalla hyvin selkeästi, nykyään kuskin ruutu saattaa aueta vähän väliä suuremmaksi. Selvästi hankalampi seurata sellaista.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
371
Olisikohan kellään ystävällisellä sielulla pientä Ace-apua? Viime kaudella acestreamit toimivat minulla oikein mainiosti. Nyt sekä Australia että Bahrain olivat samaa ongelmaa. Striimi toimii N sekuntia normaalisti, sitten pysähtyy ja aikajanalla alkaa keltainen palkki kasvaa vasemmalta oikealle. Kun palkki saavuttaa oikean laidan, toisto jatkuu taas N sekuntia ja sitten taas sama uudestaan. Tarkemmin sanottuna: on normaalia, että aikajanan oikeassa reunassa on koko ajan palkissa keltainen ja sininen osa, mutta tuo em. kuvauksessa kasvava palkki on haaleamman keltainen. (Anteeksi nämä ääritekniset termit.:D)

Lienee jonkinlainen puskurointi-ilmiö. Tosin tässä tapauksessa ei tule sitä buffering xx%-tekstiä, mutta kuitenkin. Tämä tapahtui Morningstreamilla sekä muillakin striimeillä, mitä kokeilin. Tuntuisi, että Ace on rikki. Mutta asennus oli sama samoilla asetuksilla kuin viime kaudella. Sitten kokeilin asentaa Acen uusiksi: ei vaikuttanut.

Kisojen välissä sitten kokeilin testimielessä katsella satunnaista jalkapallo-ottelua. Kuinka ollakaan, se toimi aivan täydellisesti. Acestream-ohjelma on siis rikki, mutta vain, jos kuvassa näkyy F1-auto?

Olisiko kellään arvausta, mitä kannattaisi yrittää?
 
Liittynyt
24.11.2016
Viestejä
1 724
Itsella Bahrainin aika ajot näkyi lähes ilman pätkimistä mutta kisassa palikoitui/pysähteli kuva muutaman minuutin välein (onneksi lähetys jatkui kuitenkin samasta kohtaa), bufferointia tapahtui myös mutta harvemmin.
Kokeilin vaihtaa streemia mutta en huomannut eroa.

Katsoin Bahrainin kisan puhelimella, jos sillä nyt mitään vaikutusta on?

Koitin asentaa Acen Ubunduun mutta herjaa tuosta osoitteesta ettei löydy:
"deb http://repo.acestream.org/ubuntu/ trusty main"
Install Ubuntu — Ace Stream
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 605
Itsellä striimi toimi puhelimella huonosti tai ei ollenkaan ja katsoin sitten kannettavalla, jolla toimikin ihan hyvin.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 674
Viestejä
4 188 434
Jäsenet
70 778
Uusin jäsen
Heiniks

Hinta.fi

Ylös Bottom