Itse veikkaan että jo koviin renkaihin vaihtaneet menee loppuun astiMuut ottaa 2 stoppia, Norris yhden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse veikkaan että jo koviin renkaihin vaihtaneet menee loppuun astiMuut ottaa 2 stoppia, Norris yhden.
Helposti. Yli puolet kisasta mennyt ja Verstappen lentää edelleen kovilla. Kahdessa stopissa ei mitään järkeä.Itse veikkaan että jo koviin renkaihin vaihtaneet menee loppuun asti
Tarviiko Norrisin itse vaihtaa nuo renkaatkin ja tuunata moottori siihen kuntoon ettei se pauku taivaalle?Vois tapahtua jotainNorrisille vois joku soittaa, että siellä ajetaan mestaruudesta.
Ja näinhän se meni. Kova luotto Carlokseen kuitenkin, että pikkupoika pysyy takana.Nyt mitataan Sainzin vauhti. Luulen, ettei riitä Yrjöä vastaan mutta 3. sijakin olis torjuntavoitto.
Ei, mutta vois ajaa nopeimmalla autolla aika-ajossa kunnolla ja kisassakin vain köröttelee letkassa kun ois mahdollisuus kaventaa pisteitä.Tarviiko Norrisin itse vaihtaa nuo renkaatkin ja tuunata moottori siihen kuntoon ettei se pauku taivaalle?
Sokea riittakin näkee että tuolla ei edes McLarenilla ohitella. Sainzin podium kertonee jotain. Käytännössä aika-ajot = lopputulokset.Ei, mutta vois ajaa nopeimmalla autolla aika-ajossa kunnolla ja kisassakin vain köröttelee letkassa kun ois mahdollisuus kaventaa pisteitä.
Kyllähän puolikuntonen Russell nousi useamman sijan. Piastrista ei puhuttu, mutta kämmäsi kyllä totaallisesti tämän kisan. Paremmalla ajamisella ois helposti tuon sekunnin varikkovirheen kuitannu.Sokea riittakin näkee että tuolla ei edes McLarenilla ohitella. Sainzin podium kertonee jotain. Käytännössä aika-ajot = lopputulokset.
Eikö ole hassua että Piastrikaan ei päässy mihinkään.
Ilman tallin mokailua olisi ollut pari ruutua edempänä.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.