Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
K-MAG hoiti molemmat Haasit ja Perezin ulos
Sainzilla sentään jarrut toimivat tossa mutkassa, mikä aivan ilmeisesti pelasti kisan jatkon. Kysymys kuuluukin nyt, että miltä sijalta Sainz starttaa uusintalähdössä.
Joo, ei se hiilikuitu hirveästi pidä muotoaan enää sen jälkeen, kun se on jostain kohtaa rikottu. Periaatteessa erittäin lujaa kamaa, kunhan rakennetta ei rikota.Aika pieneksi meni Perezin auto
Jos ajoivat ensimmäisen sektorin/ajanottopisteen läpi jo ja järjestys tiedossa niin tuskin lähtee startin mukaisesti vaan samassa järjestyksessä missä silloin olivatkin.Eikös tämä lähde samalla järjestyksellä kuin alkuperäinen startti? Ei kuitenkaan keretty ajamaan kuin ehkä puoli kierrosta.
1995Millos viimeks on ollu tällasta rytinää ja punanen lippu monacon alussa?
Noihan nikkaroi tohon aivan edellisen näköiset aidat tosta vaan eikä eroa entiseen huomaa mistään. Nyt on kuule ammattiroudarit asialla. Onhan se nyt aika selvää, ettei noi ole mitään kullasta tehtyjä taideaitoja, vaan että materiaalia on radan tekemiseen, kun tää joka tapauksessa on erikseen rakennettu ja pystytetty kondikseen tätä viikonloppua varten kerran vuodessa.Jaa`a onkohan nuo metalliaidat määrämittasia ja niitä löytyy varastosta vai joudutaanko tässä uittaa naapurimaasta äkkiä metallimiehet paikalle.
Kova tais ollaKumpa rengas Valtterilla oli lähdössä?
Tuntee noi kadut.Bottas noussut 3 sijaa. Hyvä hyvä.
No järkevämpää tuo on kuin niillä mediumeilla ajelu. Sergeant joutuu kumminkin pysähtymään tuosta.Mediumien piti kestää kisan loppuun asti. Bottas silti varikolle ja tarkkailuasemiin.
Itse ajattelin mennä katsomaan onko pihalla jotain kolattavaa.Ei mitään järkeä tässä kisassa. TV kiinni ja töihin.
Onhan tässä mielenkiintoisia taktisia aspekteja. Liittyen siis pyyntöihin hidastella, että Mclaren ei saa ilmaista varikkopysähdystä.Kieltämättä näillä nykyautoilla tämä on jokseenkin älytön ja tylsä kisa (tai sellaisen irvikuva). Kaikki koittavat ajaa mahdollisimman hitaasti ilman ohitetuksi tuloa. Aika-ajo sen sijaan on mielenkiintoinen, joten en kokonaan poistaisi kalenterista. Täällä voisi hyvin koittaa jotain uutta konseptia, vaikka variaatiota aika-ajosta, ja jättää normaali kisa kokonaan väliin. Mielenkiintoisempaa olisi katsoa esimerkiksi sitä, että kaikki kuljettajat vetäisivät kisan sijaan 5 kierrosta yksin radalla sata lasissa ja pisteet jaettaisiin tuon mukaan. Aika-ajo voisi sitten vaikka määrittää lähtöjärjestyksen tuohon ”aikasprinttiin” niin saataisiin ns. normaali määrä ohjelmaa viikonloppuun.
Onhan tässä mielenkiintoisia taktisia aspekteja. Liittyen siis pyyntöihin hidastella, että Mclaren ei saa ilmaista varikkopysähdystä.
Mitä tulee tuohon ehdotukseesi 5 kierrosta yksin, niin siinähän viimeisellä kuljettajalla olisi melkoinen etu kun radassa huomattavasti parempi pito kuin kaikkein ensimmäisellä. Toki ajettiinhan ne aika-ajotkin aikanaan vähän samaan tapaan, mutta vain yksi kierros. Minusta se oli jotenkin jännittävämpi tapa ratkaista aika-ajot. Tai sitten aika kullannut muistot.