• TechBBS-foorumin Piparkakkutalokisa 2024 -äänestys käynnissä! Käy äänestämässä 22 osallistujan joukosta kolme mielestäsi hienointa kilpailutyötä ja osallistu arvontaan! Linkki äänestykseen >>>

F1 2024 - Meksikon GP

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Yak
  • Aloitettu Aloitettu
Kappas, näillä sijoituksillla Red Bull on putoamassa kolmanneksi valmistajien sijoilla, mutta toki kisoja jäljellä.
 
Alkaa olla sellainen tilanne, että laittaisin rahat melkeinpä Ferrarin tallimestaruuden puolesta likoon. Toki Ferrari onnistuu munaamaan vielä hommat jotenkin tavalliseen tapaansa, mutta vauhti on kyllä ollut viime kisat kohdillaan.
 
Nyt kunnon vesisade ja punaiset liput, niin Bottas on pisteillä.

E: No se pistesijassa roikkuminen ei kauaa kestänyt.
 
On kyllä harmaa taivas tuolla, mutta mahtaako sade ehtiä kisaa sotkemaan?
Tutkan mukaan ei nähtävästi, mutta sään ennustaminen onkin niin tarkkaa tiedettä.
 
Alkaa olla sellainen tilanne, että laittaisin rahat melkeinpä Ferrarin tallimestaruuden puolesta likoon. Toki Ferrari onnistuu munaamaan vielä hommat jotenkin tavalliseen tapaansa, mutta vauhti on kyllä ollut viime kisat kohdillaan.
Ferrari kieltämättä voi aika salakavalasti nousta tuolta. Verstappen ja Norris keskittyvät enemmän toisiinsa ja tuo toimii hyvin Ferrarille. Piastrilla tuntuu jostain syystä vauhti hieman kadonneen ja Perez nyt ollut täysin hukassa jo pitkään. Sinänsä ei väliä kumpi talli vie ja lajin kannalta molemmat lopputulokset varmasti hyviä.
 
Saapa nähdä mihin väliin Sauber kutsuu Bottaksen vaihtoon. Colapintokin otettiin jo.

edit. Ja sieltähän ne hardit lähti vihdoin vaihtoon
 
Mistä vetoa, että Norris Russell tekee jotain älytöntä ja Max perii 4. sijan?
 
Viimeksi muokattu:
Oli kyllä Leclercin keskeytys lähellä. Onneksi ei osunut seinään.
 
Bottas tänään sentään ns. samassa kisassa kuin muut. Oho Leclerc meinasi mällätä pahasti.
 
Jaa Ferrari ei meinaa ottaa Leclerciä sisään softeja ja nopeinta kierrosta varten vaikka kaulaa taakse on runsaasti?

EDIT: No sentään ihan viime hetkellä ottivat. Ja nuo Perezin radiokommentit aiheuttaa kyllä lähinnä myötähäpeää..
 
Jaa Ferrari ei meinaa ottaa Leclerciä sisään softeja ja nopeinta kierrosta varten vaikka kaulaa taakse on runsaasti?

EDIT: No sentään ihan viime hetkellä ottivat. Ja nuo Perezin radiokommentit aiheuttaa kyllä lähinnä myötähäpeää..
Ei ne olis yhtään aikaisemmin voinu ottaa, muutenhan Norris olis hakenut uudet renkaat myös
 
Kuka tuo haastistyyppi oli joka solkkasi aika käsittämätöntä englantia.
 
Ferrarin "antaa muiden soheltaa ja napsitaan pisteet kotiin"-taktiikka on kyllä kieltämättä toiminu hyvin tässä loppukaudesta
 
Reaalielämä haittaa ikävästi harrastuksia. Tässä vielä ulkomaisia näkemyksiä edellisestä GP:stä:


Iso-Britannia ---------
Sky

Pidin kisaamisesta Meksikossa 80- ja 90-luvuilla, vaikka ruuhkat ja huono ilmanlaatu pahensivat kokemusta. Kisasta voi muodostua tylsä, jos tallien ja kuskien täytyy pitää auton ja renkaiden lämmöt hallinnassa korkeassa ilmanalassa. Tänä vuonna kisassa nähtiin kuitenkin dramatiikkaa.
...
Max Verstappenille annettiin kaksi 10 sekunnin aikasakkoa neljän mutkan aikana, nämä päätökset osoittavat selvästi tuomariston päättäväisyyden, joka oli tervetullutta.
...
Tiedän, ettei Max välitä mitä muut hänestä ajattelevat, mutta hänen ajotapansa harmittaa minua. Hän on moninkertainen maailmanmestari, taitavampi kuski kuin kukaan meistä, mutta hänen perintöönsä jää tahra huonosta asennoitumisesta urheiluun, se on valitettavaa.
...
Mersun toisiaan vastaan kisaileva kaksikko Lewis Hamilton ja George Russel pääsivät maaliin sijoilla 5 ja 6, jäädessään voittajasta 45 sekuntia. Heidän keskinäinen kamppailunsa oli kovaa, mutta reilua ja siistiä, eikä Mersu ollut halukas ohjeistamaan heidän seuraavan vuoden ykköskuskia Russelia antamaan tietä Hamiltonille.
...
Oscar Piastrilla oli hieno kisa, lähtiessään kisaan 17:stä ruudusta ja tullessaan maaliin kahdeksantena, upean kisan ajaneiden Haasin Kevin Magnussenin ja Nico Hulkenbergin välissä. Ayao Komatsun ohjaama Haas-talli on ottanut vanhan Force Indian (nykyään Aston Martin) otteet hallintaansa saadessaan jokaisesta päivityksestä uutta vauhtia autoonsa. Vaikuttavaa.


the race
Horner saapui tuttuun kisan jälkeiseen lehdistötilaisuuteen mukanaan telemetriaa Norrisin nopeimmalta kierrokselta, sekä kierrokselta, jolloin hän taisteli sijoituksista Verstappenin kanssa.
...
"Edeltävällä viikonlopulla oli vaikutuksia tuomariston päätökseen ja mielestäni olisi tärkeää keskustella tästä sekä tuomariston että kuskien kanssa, koska jos näytän GPS-dataa (mutkasta nro 4), huomaatte, että oranssi linja on Landon kisan nopeimman kierroksen jarrutus ja itse mutkan ajo. Tästä näkee, että kierroksella, jolloin hän kamppaili Maxin kanssa, Lando ajoi mutkaan 15 km/h lujempaa ja jarrutti myöhemmin, kuin hänen nopeimmalla kierroksellaan. Hän ei olisi voinut ajaa mutkaa kunnolla läpi. Lando olisi ajautunut radan ulkopuolelle. Näette sen myös kamerakuvasta, joka kuvaa kuskin ratin liikkeitä.
Ja tietenkin autossa oli ehkä 80kg enemmän polttoainettakin verrattuna nopeimpaan kierrokseen."
...
"Koko moottoriurheilun historiassa on aina ollut isompi riski ajaa mutkan ulkoreunalla. Nyt siitä muodostuu etu, koska sinun täytyy saada ainoastaan auton keula toisen edelle mutkaan tullessa, huolimatta siitä voiko mutkaa enää ajaa läpi rataa pitkin.
...
Huolimatta erimielisyyksistä, Red Bull ei tee Verstappenin rangaistuksista valitusta tuomaristolle samaan tapaan kuin McLaren tekin Norrisin rangaistuksesta USA:ssa. Sen sijaan Horner toisti, että sääntöjen pitäisi suosia mutkan sisäreunassa ajavaa, väittäen samaan aikaan että säännöistä on tullut liian monimutkaisia.


Daily Telegraph
Pelkästään pisteitä katsottaessa, Meksikon GP oli Red Bullille kauden 2024 huonoin kisa. Sen lisäksi, että Max Verstappen menetti 10 pistettä MM-sarjan johdostaan Lando Norrisille, talli tippui valmistajien sarjassa kolmannelle sijalle Ferrarin ja McLarenin taakse ja todennäköisesti pysyvät siellä kauden loppuun saakka.
...
Red Bullin viikonlopun voi nähdä kahdesta eri näkökulmasta, voitottomien kisojen putken kasvaessa 10 perättäiseen ja voitettuaan kauden 10 ensimmäisestä kisasta seitsemän. Viikonloppu oli väliaikainen häiriö heidän paluussaan takaisin voittokantaan, jossa nähtiin Verstappenin toinen sija Singaporessa ja kolmas sija Austinissa (sekä sprinttikisan voitto). Toinen näkökulma on se, että heidän paluunsa takaisin huipulle oli väliaikainen poikkeama ja he ovat vasta aloittamassa uutta nousua kauden huonoimman tuloksensa jälkeen.
...
Verstappenin hyväksi voidaan kuitenkin lukea se, että hän näyttää silti voittavan kuljettajien MM-sarjan Meksikon takaiskusta huolimatta. Jos Norris onnistuu ottamaan vielä kiinni 10 pistettä Brasiliassa, Qatarissa ja Las Vegasissa, hollantilainen johtaisi vielä 17:llä pisteellä ennen viimeistä kisaa Abu Dhabissa.


Mirror
Lewis Hamilton oli tyytyväinen tulokseensa Meksikon GP:ssä, mutta turhautui tekemiinsä virheisiin auton säädöissä.
...
Kumpikaan Mersun kuskeista ei taistellut podium-sijoista. Ennen kuin Charles Leclerc tuli vaihtamaan uudet renkaat kisan toiseksi viimeisellä kierroksella saadakseen kisan nopeimman kierroksen nimiinsä, molemmat kuskit olivat yli puoli minuuttia Ferrarin takana.
...
Hamilton: "Ensinnäkin, olen tyytyväinen neljänteen ja viidenteen sijaamme. Olen iloinen, että pääsin nousemaan kisassa ja saamaan ylipäätään paremman viikonlopun kuin viimeksi, pääsemään maaliin ja keräämään pisteet kotiin. Olen tästä hyvin kiitollinen ja suorituskykyymme yleisemmin. Sain hyvän lähdön, mutta sitten auto aliohjasi pahasti koska... oma vikani, otimme autosta pois liikaa etusiipeä. Eturenkaat olivat täysin loppu ensimmäisen stintin jälkeen. Varikkostopin ja siellä tehtyjen muutosten jälkeen auto tuntui huomattavasti paremmalta.
Tämä oli tärkeä ja informatiivinen kisa, koska tunsin tarkalleen, missä auto toimi hyvin ja missä huonommin. Tiedän nyt selkeästi ne kohdat, joissa autoni ei ollut parhaimmillaan ja huomasin erot Georgen ja itseni välillä kun ajoin hänen takanaan.


Australia --------------------
Sydney Morning Herald

Surkean aika-ajon jälkeen australialainen tähti Oscar Piastri starttasi kisaan 17:stä ruudusta. Hänellä oli vaikeaa kisan alussa keskikovilla renkailla, kun Piastri yritti päästä hitaampien ohi. Mutta kisan edettyä, hänen vauhtinsa parani ja hän teki 39 kierroksella tekemänsä varikkokäynnin jälkeen sarjan hienoja ohituksia jarrutuksissa, päätyessään lopulta maaliin kahdeksantena.
...
Red Bullin tiimipäällikkö oli Sky:n haastattelussa kisan jälkeen Verstappenin ja Norrisin välisestä kamppailusta.
"Mielestäni ongelmana on, että olemme siirtymässä vaaralliselle alueelle ... missä vaiheessa syöksyminen mutkaan oikein? FIAn ja kuljettajien täytyy istua alas ja keskustella siitä, mikä on sallittua ja mikä on ei. Mielestäni kaksi 10 sekunnin rangaistusta olivat hieman liikaa. Kisoissa pitää ajaa aina sääntöjen mukaan, meidän pitää tutkia ja ottaa opiksi tästä kisasta. Tärkeämpää meille on kuitenkin ymmärtää - meillä ei ollut tarpeeksi vauhtia ... emme olleet läheskään Ferrarin tai McLarenin tasolla, se on olennaisin asia, johon keskitymme seuraavien viiden päivän aikana."


Italia ----------------------
La Gazzetta dello Sport
Qatarissa kuskien ja tuomariston on tarkoitus keskustella tarkemmin säännöistä ohitustilanteissa ja siitä mitä ohittava/puolustava auto saa tilanteessa tehdä. Itse asiassa, jo Meksikossa ennen viikonlopun alkua kuskit ja kisan tuomaristo keskustelivat sekä äänestivät yhdeksäntoista kyllä-äänen ja vain yhden ei-äänen (Max Verstappen) myötä, että vaarallisesta ajosta tultaisiin antamaan rangaistus, jos mutkan sisäreunassa oleva auto saapuessaan mutkaan olisi ulkoreunalla olevan, ohittavan auton takana, edes väliaikaisesti ja työntäisi ulkoreunalla olevan auton pois radalta.
...
Kaksi 10 sekunnin aikarangaistusta eivät olleet ainoastaan säädösten mukaisten, "vaarallisen ajon" ohjeiden mukaisia, vaan ne toimivat myös pelotteena vastaaviin tilanteisiin, joissa mutkan ulkoreunan kautta ohittaminen on muodostunut viime vuosina mahdottomaksi.
...
Lyhyesti sanottuna, FIA päätti ettei se enää salli mutkan sisäreunassa olevan auton ajaa mutkaa niin, että ulkokurvissa oleva auto joutuu väistämään ja joka on tähän saakka aina johtanut siihen, että ulkokurvista ohittavan auton on pitänyt palauttaa sijoituksensa takaisin, koska radan sisäreunassa oleva auto on ollut lähempänä mutkan keskipistettä.


Carlos Sainzin Meksikon voiton myötä, Ferrari on voittanut tämän kauden aikana viisi kisaa. Kisojen voittoja verrattaessa, tämä kausi on paras sitten kauden 2018. Silloin Scuderia voitti 6 kisaa: 5 voittoa Sebastian Vettelille ja yksi Kimi Räikköselle.
...
Ferrarin otettua voiton Meksikon kisassa, punaiset pääsivät valmistajien MM-sarjassa Red Bulllin edelle toiselle sijalle. Seuraavaksi kohteena on McLaren 28 pisteen päässä. Vuonna 2018 Mersu osoittautui liian kovaksi vastukseksi Ferrarille. Tällä kaudella Maranellon talli on todistanut olevansa kilpailukykyisempi.
...
Ferrari voitti valmistajien MM-sarjan viimeksi vuonna 2008. Tuolloin Hamilton, McLarenin ratissa, otti kuljettajien MM-sarjan voiton Felipe Massan nenän edestä kauden viimeisen kisan viimeisissä mutkissa.


Mad Max on palannut takaisin. Tai ehkä hän ei koskaan poistunutkaan. Hollantilainen ei ajanut Meksikossa kisan voitosta, Red Bullin vauhti ei antanut siihen mahdollisuutta, joten hänen tähtäimensä oli MM-sarjan kilpakumppanissa, Lando Norrisissa.
...
Verstappen on epävarma, hänen autonsa on "yksinkertaisesti liian hidas", kuten hän kuvaili tilannettaan Sky Sportsin haastattelussa, mutta se ei ole koko totuus. Hollantilainen on aiemminkin käyttäytynyt samalla tavalla ja jo vuonna 2021, kun hänen RB16b -autonsa ei pärjännyt Hamiltonille, Maxilla oli vain yksi tavoite: pysäyttää Lewis hinnalla millä hyvänsä.
...
Verstappen saapui Meksikossa maaliin kuudentena, menettäen 4 pistettä ennakkoon oletettuun neljänteen sijaan verrattuna, mutta hänen toimintansa sääntöjen rajamailla veivät Norrisilta kisan voiton. McLarenin vauhti kovilla renkailla, vain yhden varikkopysähdyksen taktiikalla, ei ihan riittänyt ja englantilainen saapui maaliin vain 4 sekuntia Sainzin perässä. Norris joutui tyytymään 18 pisteeseen hänelle ennakkoon kaavaillun täyden 25 pistepotin sijaan. Verstappenin ero kapeni vain neljä pistettä seitsemän sijaan.


Autosprint
Olisiko Leclercillä ollut erilainen viikonloppu, jos hän olisi päässyt mukaan ensimmäisiin vapaisiin harjoituksiin? Ehkä, mutta ei pidä kuvitella, että se olisi tuonut hänelle automaattisesti kisan voiton.
...
Totta puhuen, Sainz oli Meksikossa pysäyttämätön, se vain pahensi Leclercin tilannetta menetetyn harjoitusajan lisäksi.
...
Joten, sen sijaan että Leclerc olisi kamppaillut Sainzin kanssa kisan voitosta, ydinkysymys on, olisiko perjantain harjoitukset antaneet hänelle mahdollisuuden tuoda Ferrarille sija 1 ja 2. Vastaus on todennäköisesti kyllä.



Ferrarin pitää kuroa kiinni 29 pisteen etumatka neljässä jäljellä olevassa kisassa saavuttaakseen McLarenin ja voittaakseen valmistajien MM--sarjan ensimmäisen kerran sitten vuoden 2008. Heidän on saatava keskimäärin 7,25 pistettä McLarenia kiinni jokaisena kisaviikonloppuna - huomioiden sprinttikisojen ylimääräiset pisteet Brasiliassa ja Qatarissa - joten tavoite ei ole mahdoton.
...
Interlagosin (Brasilia) rata, huomioiden viimeaikaisen trendin Ferrarin suorituskyvyssä, ei enää huoleta niin paljoa kuin ennen Austinia ja aikaisempaa menestystä. Paperilla näyttää siltä, että SF-24 voisi yllättää paremmalla renkaiden hallinnallaan.
...
Nevadassa olisi mahdollisuus maksimisuoritukseen radalla, jossa McLarenin taittuvista siivistä - jotka "mini-DRS" teki hyödyttömiksi - ei ole juurikaan apua, huomioiden Singaporessa SF-24 autoon tehdyn kehityksen. Las Vegasista tulee ottaa täydet pisteet, punaisille.
...
Ferrarin valmistajien MM-sarjan voittoa hämärtää eniten Qatarin epävarma osakilpailu. Paperilla näyttäisi siltä, että se suosisi McLarenia, mutta elokuussa Zandvoortissa nähty etumatka Ferrariin ei ole enää niin suuri.


Saksa -----------------------
Auto, motor und sport
Monzan kisaan tuotujen päivitysosien jälkeen, MM-sarjan kakkostallin kuskit Carlos Sainz ja Charles Leclerc ovat keränneet yhteensä 167 pistettä. Enemmän kuin McLaren (162), Mersu (90) ja yhden miehen Red Bull -talli (78). Kolme edellisen viiden osakilpailun voitosta on merkitty Ferrarille.
...
Moottorien lämmöt nousivat Meksikossa korkealle. Huolimatta isommista ilmanottoaukoista, Maranellon V6 turbo -moottori haukkoi lisää viileää ilmaa. Toisin kuin Mersun moottoreita käyttävät tallit, Ferrari ei tehnyt muutoksia parantaakseen ilmavirtaa moottorille. Se paransi Ferrarin aerodynamiikkaa.
...
Kaikki ottavat Ferrarin nyt tosissaan. Valmistajien MM-sarjassa he ovat vain 29 pistettä McLarenin takana. Kukaan ei puhu enää Red Bullin mahdollisuuksista. Vasseur ei halua vielä puhua liikaa MM-sarjan voitosta: "Sen sijaan, että ajattelisimme muita, meidän pitää keskittyä tekemään parhaamme jokaisena viikonloppuna. Emme onnistuneet Bakussa ja Singaporessa, huonot viikonloput näkyvät pistetilanteessa".
...
Kuljettajien MM-sarjassa 71 pistettä jäljessä oleva Leclerc tarvitsee ihmeitä voittaakseen mestaruuden. "Vaikka voittaisin loput neljä kisaa, Maxille pitäisi osua muutama huono viikonloppu. En voi laskea sen varaan. Sen takia en juurikaan mieti kuljettajien MM-sarjaa."


Espanja -----------------------
Mundo Deportivo
Aston Martin sai kauteen 2023 hyvän alun, heillä oli hyvä auto jolla Alonso pystyi taistelemaan podium-sijoituksista sekä kisojen voitoista, mutta auton kehitys vuoden aikana ei antanut siihen alkukauden jälkeen mahdollisuuksia. Siksi Silverstonen tiimi päätti kehittää vuodelle 2024 auton, jota he pystyisivät kehittämään eteenpäin koko vuoden ajan.
...
Unkariin tuodut uudet osat, joiden piti viedä kehitystä huomattavasti eteenpäin, eivät toimineet. Tiimi päätti ottaa aikalisän ja tutkia tilannetta tarkasti ennen kuin he toivat uudet päivitysosat autoonsa Austiniin. sen ollessa sprinttiviikonloppu, jolloin harjoitusaikaa on vain vähän, meidän piti odottaa Meksikoa, jotta vaikutus nähtäisiin paremmin. Mutta kuten tiimipäällikkö Mike Krack paljasti, talli päätti ensimmäisissä harjoituksissa tehtyjen vertailujen jälkeen palauttaa joitain vanhoja osia autoon.
...
Krack: "Perjantaina kokeilimme uusia aerodynaamisia osia muutamalla eri kokoonpanolla, yhdellä aamun harjoituksissa ja toisella iltapäivällä, jotta saisimme selville niiden erot. Totta puhuen, emme ottaneet käyttöön kaikkia uusia osia joita otimme käyttöön Austinissa. Pidimme muutamat, mutta toiset palautimme takaisin vanhoiksi."
...
"Uusia päivitysosia? Meidän pitää tutkia ja selvittää mitä voimme tehdä, lisäksi meillä on budjettikatto emmekä halua viedä kehitystä ensi vuoden autosta".


Marca

Tämä ei ollut Alonson ensimmäinen, eikä todennäköisesti viimeinenkään kerta. Bahrainissa vuonna 2021, hänen debyyttikisassaan Alpinella, voileipien säilytysastia päätti hänen kisansa ja tällä kertaa, Alonson 400:ssa osakilpailussaan, visiirin suojakalvo päätti hänen kisansa Meksikossa.
...
"Tänään oli vähän onnea ja epäonnea, mutta silti, tämä oli positiivinen viikonloppu ottaen huomioon että pääsin juhlimaan fanien kanssa merkkipaalua täällä Meksikossa, ihmiset olivat innoissaan, olemme ensi vuonna varmasti parempia", Alonso sanoi miettiessään tulevaisuuttaan ja paluutaan ensi kaudella Astonilla.
...
"Meidän pitää keskittyä seuraavaan kisaan ja saada lisää vauhtia, sillä jarruilla tai ilman niitä, meidän pitää nousta seuraavalle tasolle."


Sainz: "Uskomaton voitto ja ainutlaatuinen tunne, olen erittäin tyytyväinen. Tämän voiton pitikin tulla Meksikossa, olen aina tuntenut oloni täällä tykätyksi fanien keskuudessa. Ja erityisesti, koska perheeni ja ystäväni olivat tulleet tänne katsomaan kisaani. Kaikki oli valmiina täydellistä viikonloppua varten."
...
Hänen ainoa tiukempi tilanteensa oli lähdön jälkeen, kun hän menetti johtopaikkansa ja hänen piti yrittää ohitusta Maxista heti turva-auton jälkeen. "Olin vihainen, koska en olisi halunnut menettää sijaani heti alussa. Sitten ajattelin, että 'no, nyt on aika ottaa riski'. Riski kannatti ensimmäisellä kierroksella kun DRS oli käytössä ja renkaissa oli vielä pitoa. Ja niin, olin vähän ajolinjan ulkopuolella uusintastartissa ja ajattelin: 'nyt jos ei koskaan'"
...
"Tämä oli ensimmäinen kisa, jolloin äitini näki minut paikan päällä voittamassa kisan, joten olin erityisen innoissani"


Hollanti -----------------------
De Telegraaf
"En aio miettiä sitä enää jälkikäteen. Sillä ei ole merkitystä olenko samaa mieltä vai en. Rangaistuksia annetaan, enkä aio huudella niiden perään. En ole sellainen" Verstappen kommentoi Viaplaylle
...
"Olisinko voinut hoitaa sen (kamppailun Norrisin kanssa) myöhemmin eri tavalla? Ei, en mieti sitä. Ongelma on, että olemme liian hitaita. Jouduin sellaiseen taisteluun. Jos olisimme nopeampia, minun ei tarvitsisi tehdä niin."


Italia - blogi ------------------
Leo Turrini
Entä jos joudumme katumaan Carlito Sanzin lähtöä?
Onnea matkaan ja hyvää työtä Lewis Hamiltonilta, joka joutuu korvaamaan espanjalaisen Maranellossa.
...
Käytännön tasolla, nousu valmistajien MM-sarjan kärkeen on enemmänkin kuin vain romanttista kuvitelmaa.
...
Viimeinkin Ferrarista on tullut talli, joka on tehnyt parasta työtä autonsa kehityksen eteen. Olemme jo pitkällä syksyssä, kautta on jäljellä enää neljä kisaa: tällä hetkellä Punaisilla on sarjan ylivoimaisin auto.
...
Nähtäväksi jää miten kauden neljässä viimeisessä kisassa tulee käymään. Norris on kaventanut Verstappenin etumatkaa, joka kuitenkin johtaa vielä suurella erolla MM-sarjassa. Mutta Ferrari, tämän hetkinen Ferrari, paradoksaalisesti, on hollantilaisen paras toivo, sillä se ottaa pois pisteitä Landolta.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
263 833
Viestejä
4 578 681
Jäsenet
75 250
Uusin jäsen
samnpba

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom