Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Paha sanoa, mutta teoriassa ois ollu mahikset voittoon paremmilla tallipäätöksillä.Olipahan kisa. Virtual safety car pilasi Verstappenin kisan kun muut pääsi käyttää varikkokäyntinsä siinä. Olisi muuten ollut kärkikahinoissa? Kun ilmeisesti olisivat joutuneet käymään toistamiseen varikolla ja Verstappen selvisi yhdellä.
Osui seinään mutkaan tullessa.Saisi tulla uusinta Russelin ulosajosta
Tuskin ois, mutta ainakin 2 mersua ois päässy maaliin.Ois pitänyt päästää Hamilton ohi tallimääräyksellä nii ois mersu voittanut.. hyvä kisa, ainoa tällä vuodella ku on loppuun asti jännitystä
Heh, Russell.. taas Hamiltonille tuuri podium. Max teki kyllä kaikkensa tallin kämmeistä huolimatta.
Miten sen nyt ottaa. Oli yli puol sekkaa nopeampi per kierros vaikka Russelilla(kin) oli tyhjä rata. Veti lopussa todella kovaa ja ei kait se Lewiksen vika ole jos toinen vetää seinään omasta virheestään.Heh, Russell.. taas Hamiltonille tuuri podium. Max teki kyllä kaikkensa tallin kämmeistä huolimatta.
Tuskin ois, mutta ainakin 2 mersua ois päässy maaliin.
Tuuri? Mikä ihmeen tuuri?Heh, Russell.. taas Hamiltonille tuuri podium. Max teki kyllä kaikkensa tallin kämmeistä huolimatta.
Hamilton tunnetusti hlvetin hyvä säästämään renkaita, toisella radalla olisi tullut ohi. Nyt liian riskialtista. Kärsivällisyys maksoi takaisin.Miten sen nyt ottaa. Oli yli puol sekkaa nopeampi per kierros vaikka Russelilla(kin) oli tyhjä rata. Veti lopussa todella kovaa.
Ei kai sillä tuurin kanssa oo mitään tekemistä jos toinen yrittää liikaa ja ajaa seinään? Eri asia jos olis vaikka auto pettäny Mut olipa heti mielenkiintonen kisa kun RB ei kulkenut, Japanissa todennäköisesti palataan samaan vanhaan
Tallikaveri ajaa nenän edestä seinään ja sen ansiosta podium, itse näkisin että hieman kävi tuuri. Mutta olihan tuossa hieman vanhaa Hammertime-Hamiltonia nähtävissä.Tuuri? Mikä ihmeen tuuri?
Joo, eikös RedBull jo useampi kisa sitten todennut että Singapore tulee olemaan autolle huono kisa. Mutta toki hyvä että kilpailua on eikä Max hurruuttele liian helppoihin voittoihin.Huomaa kyllä miten kärjen kamppailu kiinnostaa eri tavalla, kun Max pysyttelee ulkona kolmikosta. Saisi toi Red Bullien taso säilyä lähempänä tätä, mutta kyllähän ne comebackin tekee.
Charlesilla ei ole kyllä nyt oikein pakka kasassa.
Pitäisi tarkistaa tallenteesta, mitä Ferrari oikein sekoili ennen varikkopysähdystä kun ennen sitä eroa oli sainziin yli 5 sekuntia ja Russel oli muistaakseni 2-3 sekuntia perässä. Mutta varikkosuoralla Leclerc oli selkeästi jättänyt eroa lisää ja Russell oli kontissa kiinni, ja Charles joutui odottamaan letkan autoja ennen kuin pääsi liikkelle. Miksi Leclerc oli päästänyt Russelin perään kiinni koska tilaa oli ilman sitäkin kaksoisstoppiin? Olisiko seisottamiselta vältytty ilman hidastelua?
Mutta sen jälkeinen virhe oli kyllä ainakin Charlesin piikkiin, kun mokasi jarrutuksen ja Lewis pääsi kuittaamaan. Lopussa ottikin sitten 15 sekuntia takkiin heti kun alettiin ajaa kilpaa ~13 kierroksen ajan. Tai tuokaan ei ole todellinen ero koska Carlos hidasteli taktisesti. Leclerc taasen joutui vetämään talla lattiassa koska Tappi oli takaa tulossa.
Yksi huomio vielä kisasta. Lawson tulee ryminällä F1:n, nyt Red Bull:n on pakko reagoida jotenkin.
En usko Ricciardoon koska Tsunoda & Japanin markkina.Samaa tuossa iteki olin kirjottelemassa. Kaverin kolmas kisa ja kaikissa kisoissa sijoitus parempi kuin tallikaverilla. Eiköhän ens kaudella oli Lawson ja Ricciardo kuskeina
No jaa, jännittävä loppu. Mutta, olihan tuo naurettavaa kun johtava kuski piti lähes koko kisan tarkoituksella letkaa kasassa, eikä päästellyt täysillä. Kuin olisivat vähän nopeamman turva-auton perässä ajelleet koko kisanPitkästä aikaa viihdyttävä kisa.
Sainzin selitys miksi hidasteli.No jaa, jännittävä loppu. Mutta, olihan tuo naurettavaa kun johtava kuski piti lähes koko kisan tarkoituksella letkaa kasassa, eikä päästellyt täysillä. Kuin olisivat vähän nopeamman turva-auton perässä ajelleet koko kisan
Fiksua taktikointia, ja sillä vei voiton ja ansaitsi sen. Mutta oli toisaalta tylsää seurattavaksi. Onneksi katsoin uusintana ja pystyi pikakelaamaan.Sainzin selitys miksi hidasteli.
Carlos Sainz explains why he slowed down intentionally while leading Singapore GP
Ferrari's Carlos Sainz took a controlling win in Singapore, but never enjoyed a big lead as he intentionally kept his pace down throughout.www.planetf1.com