Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
« edellinen sivu | seuraava sivu » |
---|
|
Yllättikö..Verstappenille annetaan johto ilman vääntöä..
Ensin Perezille annettiin johto ilman vääntöä ja ois vaan aiheuttanut turhaa kamppailua tallikavereiden välille jos Perez ois jäänyt kärkeen, Max ois ohittanut kuitenkin..Verstappenille annetaan johto ilman vääntöä..
Wallgeant.Tuttu mies seinässä. Bottas nyt varikolle heti!
Strategialla ykköseksi, tiimikäskytyksellä kakkoseksi. Yleensä edellä ajavalla on pittiprioriteetti. Ja Verstappen olis mennyt ohi 100% varmasti, mutta oltaisiin sentäs nähty ehkä pientä taistelua . Noh SC ja porukka taas kasaan, kisa uusiks.Ensin Perezille annettiin johto ilman vääntöä ja ois vaan aiheuttanut turhaa kamppailua tallikavereiden välille jos Perez ois jäänyt kärkeen, Max ois ohittanut kuitenkin..
Kuten sanoin, turhaa riskinottoa jättää ohitus radalle, varikolla turvallisempi. Ymmärrettävä ratkaisu kuskien nopeusero huomioiden.Strategialla ykköseksi, tiimikäskytyksellä kakkoseksi. Yleensä edellä ajavalla on pittiprioriteetti. Ja Verstappen olis mennyt ohi 100% varmasti, mutta oltaisiin sentäs nähty ehkä pientä taistelua . Noh SC ja porukka taas kasaan, kisa uusiks.
Perez ei saa voittaa/olla Maxin edellä maalissa yhtään kisaa missä Maxilla edes tuhannesosan teoreettinen mahdollisuus päästä Perezin ohi/edelle. Siitä Marko pitänyt huolen.Strategialla ykköseksi, tiimikäskytyksellä kakkoseksi. Yleensä edellä ajavalla on pittiprioriteetti. Ja Verstappen olis mennyt ohi 100% varmasti, mutta oltaisiin sentäs nähty ehkä pientä taistelua . Noh SC ja porukka taas kasaan, kisa uusiks.
Paljon mahdollista, tosin eipä Perezillä ole juuri mahdollisuuksia ollut ekan 3 kisan jälkeen.Perez ei saa voittaa/olla Maxin edellä maalissa yhtään kisaa missä Maxilla edes tuhannesosan teoreettinen mahdollisuus päästä Perezin ohi/edelle. Siitä Marko pitänyt huolen.
Jep, peräpään Clerkkijuna.Leclerc on ihan turisti. Ferrari maksaa edelleen todella kovaa hintaa Marchionnen fantasioista.
Formula 1:t on aivan liian ennalta-arvattava laji. Jokaisen kuskin kohdalla kun otat poikkeukset pois niin 80% kisoista kuski löytyy +/- 2 sijoituksen sisältä. Eli vaikka joku kuski tulisikin lähdössä paremmin tai huonommin niin kisan edetessä hän palaa tuonne normi sijoituksille.Vielä vähän ihmettelen miks kerrankin hyvän ykköskierroksen ajanut Bottas jätettiin ihan tyhjän päälle. Olis ollu tsäännsit pisteisiin ja nyt taas kikkaillaan viiden viimeisen joukossa pari tuntia