Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eli olisiko kysyntää jos F1:ssä olisi erillinen sarja parhaille (Max ilmeisesti täällä hetkellä ainut, ehkä Alonso?) ja vähän huonommille (muut)?Olis muuten tosi mielenkiintoinen lähtötuudukko ku max vaan painuis vittuun tuolta.
Joo, näinhän se menee.Eipä siitä ole kauaa kun eräs sormipoika dominoi ihan samaan tyyliin. Valitettavasti kuuluu lajiin. Verstappen on osoittanut taitonsa huonommallakin kalustolla, joten ei tämä ansaitsematonta menestystä ole.
Millä huonommalla kalustolla? RB ollut top 3 talli koko ajan.Eipä siitä ole kauaa kun eräs sormipoika dominoi ihan samaan tyyliin. Valitettavasti kuuluu lajiin. Verstappen on osoittanut taitonsa huonommallakin kalustolla, joten ei tämä ansaitsematonta menestystä ole.
Ei vaan FIA:n pitäis jenkkien tyyliin tarpeen vaatiessa käydä vaikka hakkaamassa vasaralla niiden pohjan muotoilu uusiksi.Eli olisiko kysyntää jos F1:ssä olisi erillinen sarja parhaille (Max ilmeisesti täällä hetkellä ainut, ehkä Alonso?) ja vähän huonommille (muut)?
Onhan tuo redbull ja Max aika lyömätön yhdistelmä tällä hetkellä, mutta parastahan tässä etsitään.
Kai sitä silti seuraavien sijoituksen kisaamisesta voi nauttia?
Russell itse myönsi että ei katsellut peileihin kun keskittyi Sainziin.Ihan linjaanhan nuo meni paitsi Gaslyn olis pitänyt saada virhepisteensä.
Aika supermies olis Russelin pitäny olla jos yhtäaikaa olis osannut arvata että sieltä tulee tallikaveri ohi kun on itse ohittamassa hitaampaa Ferraria. Ei ainakaan mun silmät taivu kahteen suuntaan yhtäaikaa.
IMO tuo oli kisa(aika-ajo)tilanne jossa oli vaan liikaa muuttujia pelissä. Muut peittelytilanteet selkeitä joissa ei ollut muita autoja sotkemassa. Ja toinen kysymys mulla oli miksi Hamiltonin piti tunkea itsensä noin ahtaaseen rakoon, eikö se nähnyt että siellä on auto sisäreunassa.Russell itse myönsi että ei katsellut peileihin kun keskittyi Sainziin.
Hämiksen viimeisen vedon aikana kuulosti aika vahvasti omaan korvaan; "can he do it, no he cunt". Siinä on pientä eroa lausumisessa ja mielellään uudestaan kuulisi, että sanoiko can't vai cunt.
Se oli selostaja.Eihän tuossa "no he cunt" ole mitää järkeä, kieliopillisesti päin honkia joten eiköhän se ole ihan cant. Toisekseen, ei Hamilton sorru tuollaseen mokaan että julkisessa radiossa haukkuisi tiimikaveria vittupääksi. Hamilton osaa mind gamet paremmin, ei sen tartte alentua Verstappenin sun muiden tasolle.
Olihan siinä aika ahdasta, mutta sillä hetkellä kun Hamilton päätti lähteä niin oli tarpeeksi tilaa. Hamilton kun lähti niin Russel alkoi kiilaamaan.Ja toinen kysymys mulla oli miksi Hamiltonin piti tunkea itsensä noin ahtaaseen rakoon, eikö se nähnyt että siellä on auto sisäreunassa.
Tai sit vaan Mersun uusi aero toimiiHamiltonkin alkaa heräilee kun tultiin vanhan liiton radalle
No nytkö se selvisi miksi vauhtia puuttuu, painanut kaasua väärään suuntaan?Ei auta vaikka vale painaa kaasua koneenhuoneen puolelle kun ferrarin rauta on kylmää. Kunpa Valtsu voisi polkea kuin velodromilla.
Kehuako pitäisi?Eikä näyttäs autossakaan olevan vikaa ku nyt ajo samanlaisen kierroksen ku Zhou. Ei vaan osaa ajaa.
Voisko nää homostelufantasiat jättää suosiolla pois?Onhan tuo nyt aika hemmetin nöyryyttävää bottaksen osalta. Maksukuski kairaa kakkoseen ihan huolella, Zhou tulee kuitenkin olemaan näillänäkymin pinnoilla & ajelee oikeasti ihan hyvää kyytiä. Bottas ihan ajamalla joukon viimeisenä.
Miten minun kommentin mukaan Bottasta tulisi kehua?Kehuako pitäisi?
Kauden huonoin kuski.
Nyt on jo argumentit boltterilasien läpikin lopussaVoisko nää homostelufantasiat jättää suosiolla pois?
Kannustukseksi. Sillä on varmaan itsellänsäkin paha mieli.Miten minun kommentin mukaan Bottasta tulisi kehua?
Ei tule kehua minkään kommentin saati ajosuotitusten perusteella.Miten minun kommentin mukaan Bottasta tulisi kehua?