TämäKimiä ei paljon ryypiskely hidastanut aikanaan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
TämäKimiä ei paljon ryypiskely hidastanut aikanaan
Chou on selkeästi parantanut otteitaan aivan kuten toinen maksukuski Stroll. Minun veikkaus on että Alfalla ei ole tolle radalle kulkua.Bottas ei ole enää pääsemässä kun eläkkeelle(Näillä suorituksilla jopa hyvinkin nopeasti).Tuskin tiimi katselee hyvällä kun tiimin johtavaksi suunniteltu kuski jolle maksetaan lähemmäs 10 miljoonaa kaudesta on jatkuvasti hitaampi kun kokematon tallikaveri joka tuo rahaa tiimille.
Kimiä ei paljon ryypiskely hidastanut aikanaan
Voi että oli hauska juttuEihän Bottas edes ryyppää, vaan polkee vitusti. Ehkä pitäisi nimenomaan ottaa kuppia kunnolla?
Totta. Siksi sen laitoinkin.Voi että oli hauska juttu
George alkoi itkemään että kohta Lewis tulee ohi.
Show mielessäMiksi tuosta tuli red flag? Eihän siellä mennyt tecpro edes rikki.
Seinä varmaan paskana? Vai onko show mielessä punainen lippu?
Mersu yritti junailla Hamiltonin edelle mutta vain menetti kärjestä miehen.Russelille otti ohraleipä.Mahtaa ketuttaa
Itse olisin pysäyttäny heti, rata täynnä soraa ja tämä ei ole soraralli.Tämä punaisen lipun sääntö pilaa kilvanajon. Tää on kuin pleikkaripelaamista missä kisa resetoidaan. Jos turvallisuuden nimissä ratareunukset pitää tarkistaa, se on ok mutta miksi helvetissä kaikki saavat vaihtaa renkaat? Startti erilaisilla renkailla on vaarallinen, sen ymmärrän, mutta sen sijaan voitaisiin ottaa lähtö turva-auton takaa, niin kisaa ei tarvitsisi resetoida.
Ottaa päähän nämä nykyiset säännöt, joissa ajettua kisaa ja tehtyjä taktiikkavalintoja vedetään nollille, kun vaikutus itse kilvanajoon tulisi minimoida tuomaristo- ja sääntövalinnoilla.
Tästä kisasta oli tulossa todella mielenkiintoinen erilaisten taktiikkavalintojen vuoksi ja nyt ne nollattiin. Haista paska FIA.
Tämä punaisen lipun sääntö pilaa kilvanajon. Tää on kuin pleikkaripelaamista missä kisa resetoidaan. Jos turvallisuuden nimissä ratareunukset pitää tarkistaa, se on ok mutta miksi helvetissä kaikki saavat vaihtaa renkaat? Startti erilaisilla renkailla on vaarallinen, sen ymmärrän, mutta sen sijaan voitaisiin ottaa lähtö turva-auton takaa, niin kisaa ei tarvitsisi resetoida.
Ottaa päähän nämä nykyiset säännöt, joissa ajettua kisaa ja tehtyjä taktiikkavalintoja vedetään nollille, kun vaikutus itse kilvanajoon tulisi minimoida tuomaristo- ja sääntövalinnoilla.
Tästä kisasta oli tulossa todella mielenkiintoinen erilaisten taktiikkavalintojen vuoksi ja nyt ne nollattiin. Haista paska FIA.
Turva-auton aikana luutamiehet luutii. Pari minuuttia ja kisaa voidaan jatkaa. Nyt menee puoli tuntia pelkkään odotteluun.Itse olisin pysäyttäny heti, rata täynnä soraa ja tämä ei ole soraralli.