- Liittynyt
- 28.12.2019
- Viestejä
- 3 760
Vain paatuneet Bottas-fanit saavat tällaisia nollapostauksia aikaan.Oma valinta, joten kenelle valitat?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vain paatuneet Bottas-fanit saavat tällaisia nollapostauksia aikaan.Oma valinta, joten kenelle valitat?
Monaco on katurata. Katuradat (varsinkin nopeat) ovat juuri sitä mitä F1 kaipaa lisääkim näiden hitaiden kurvailuratojen sijaan.Noh ehkä sitten ens vuonna muistat jättää mexicon ja Monacon katsomatta
Se 1. kierros on äärimmäisen tärkeä, jos ei ole ylivoimaista kalustoa.Ilman tuota ykköskierroksen nössöilyä Bottas olisi luultavasti ollut aika lähellä Ferrarreita. Vaan eipä tuo alfan strategiaksan ollut mistään kotoisin, ajattaa ensiksi mediumeilla 40 ja sitten hardeilla 30..
Mitenkä että?Vain paatuneet Bottas-fanit saavat tällaisia nollapostauksia aikaan.
Monacon ränni on itse asiassa lempparini. Aika-ajot ovat huimia, kun sekunnin tuhannesosia haetaan millimetrien päästä kaiteesta. Ohittaminen kisassa on toki vaikeaa, mutta mieluummin 0 ohitusta kuin 100 DRS "ohitusta". Mexicosta ei ole mitään hyvää sanottavaa.Noh ehkä sitten ens vuonna muistat jättää mexicon ja Monacon katsomatta
Tämä on muuten helvetin hyvä tilasto kertomaan kuskin onnistumisesta kisassa.Maaliin ajaneista onnistui eniten menettämään sijoituksia lähtöpaikkaan verrattuna.
Valtteri Bottaksen kehityskohteet Meksikon GP:hen:
1. Onnistunut aika-ajosuoritus ja paikka Q3:ssa
2. Liikkeelle lähtö kisassa eli oman sijoituksen pitäminen lähdössä ja ensimmäisissä mutkissa
3. Jarrutukset läpi kisan ja jarrutusvirheiden välttäminen paineen alaisessa tilanteessa
4. Hitaamman auto ohittaminen kilpailun aikana
5. Omista virheistä johtuvien ulosajojen välttäminen
Auton kehityskohteet:
1. Nopeus
2. Luotettavuus
3. Varikkostrategia
3. Jarrutukset läpi kisan ja jarrutusvirheiden välttäminen paineen alaisessa tilanteessa (Oconin ohitus Valtterista menee tähän kategoriaan)
Et ole ikinä ootellut lääkäriä monta tuntia? Eräs Span kisa oli myös paljon turhempi.Elämäni turhimmat 100 minuuttia.
Lääkärin odotuksessa sentään pääsee hoitoon. Tässä hommassa pääsee vain nukkumaan ja saa lyhyemmät yöunet.Et ole ikinä ootellut lääkäriä monta tuntia? Eräs Span kisa oli myös paljon turhempi.
3. Varikkostrategia (Valterin ja tiimin valitsema soft-hard taktiikka oli kaikista hitain. Voittava taktiikka oli soft-medium ja myös medium-soft oli nopeamipi, todennettavissa vaikkapa Mclarenin kuljettajilla)
Eikös Valtterilla ollu medium-hard -taktiikka, joka kaikkein huonoin, ainakin Alfalle?
edes kerran - sori OTOlet oikeassa.
Koita selkä jumissa ootella 4-5 tuntia niin alkaa eilinen kisakin näyttää jo mielenkiintoiselta.Lääkärin odotuksessa sentään pääsee hoitoon. Tässä hommassa pääsee vain nukkumaan ja saa lyhyemmät yöunet.