- Liittynyt
- 18.10.2016
- Viestejä
- 12 883
Tosin nyt hyväksymme kuskin penaalin täysin.Tallia siitä kuuluisi rangaista eikä kuskia.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tosin nyt hyväksymme kuskin penaalin täysin.Tallia siitä kuuluisi rangaista eikä kuskia.
Eli aina vaan unsafe release ja jos tulee rankkua niin kuitataan lompakolla.Tallia siitä kuuluisi rangaista eikä kuskia.
Kyllä.Eli aina vaan unsafe release ja jos tulee rankkua niin kuitataan lompakolla.
Tuo koko maaliin tulon jälkeinen varikolle tulo on yhtä suurta sirkusta. Hlvetisti porukkaa sekoilemassa.Kuten myös Hamilton. Nuo johtuu podiumin "tapahtumista", tiedä sitten mistä tarkemmin?Olisko niinki typerä syy, että LecLerc ohjasi Maxin ja Hamiltonin sinne ylemmälle tasanteelle kuvien ottoa varten?
E: Twitterin mukaan syynä oli se, että kuskien fysiot olivat tekemisissä kuskien kanssa ennen punnitusta.
Lähde?Koko palkintokolmikko sai 10k€:n sakot.
Esimerkiksi Ihan FIA:n sivuilta voi käydä katsomassa, jos ei luota lehtiin.Lähde?
Sakko on mallia suspended, eli se menee maksuun vain jos sääntöä rikkoo uudestaan.Koko palkintokolmikko sai 10k€:n sakot.
Yleensä kannattaa lukea ne alkuperäiset dokumentit missä lukee FIA:n perustelut eikä luottaa sokeasti kaikkeen mitä Iltalehti tarjoilee.Tuomaristo tuntui koostuvan lajia vihaavista pilkunnussijoista Itävallassa.
edit.
Toisilla on omat säännöt:
Video paljastaa: Fernando Alonso huijasi Itävallan GP:ssä
Espanjalaisen olisi kuulunut sääntöjen mukaan saada rangaistus.www.iltalehti.fi
Ei siis heti raportoinnut irrallaan olevasta renkaasta, vaan jatkoi ajamista ja tuli takaisin varikolle. Yleensä jos on ajanut metrinkin autolla, jossa ei ole rengas kunnolla kiinni on tullut rangaistus.
Höpsistä, paljon parempi haukkua tuomaristoa kun itse osaisi niin paljon paremmin kotisohvalla huuhaalehtien ja lähetyksessä nähdyn perusteella, lisäksi ketä nyt mitkään ratarajat edes kiinnostaa, ajellaan sieltä mistä halutaan mielummin.Yleensä kannattaa lukea ne alkuperäiset dokumentit missä lukee FIA:n perustelut eikä luottaa sokeasti kaikkeen mitä Iltalehti tarjoilee.
Fiksu kaveriTuomaristo tuntui koostuvan lajia vihaavista pilkunnussijoista Itävallassa.
edit.
Toisilla on omat säännöt:
Video paljastaa: Fernando Alonso huijasi Itävallan GP:ssä
Espanjalaisen olisi kuulunut sääntöjen mukaan saada rangaistus.www.iltalehti.fi
Ei siis heti raportoinnut irrallaan olevasta renkaasta, vaan jatkoi ajamista ja tuli takaisin varikolle. Yleensä jos on ajanut metrinkin autolla, jossa ei ole rengas kunnolla kiinni on tullut rangaistus.
Jos rengas ei ole kiinni, niin voisko se silloin olla irti ?Miten rengas voi olla irti jos se ei misään vaiheessa ole irti? Kiinnitys oli huono, ei irti.
Jos ruuvi on löysällä mutta kierteellä niin onko se irti?Jos rengas ei ole kiinni, niin voisko se silloin olla irti ?
Jos siis tuossa pohdit sitä että rengas ei ole kiinni, mutta ei kuitenkaan pomppoile yksinään pitkin rataa.
Juomapullo on irti, mutta kuitenkin mukana enemmän tai vähemmän paikallaan
Mielenkiintoista pohdintaa sinulla. jos ei jotain määritletyä tekniikka sanostoa, niinJos ruuvi on löysällä mutta kierteellä niin onko se irti?