- Liittynyt
- 12.11.2016
- Viestejä
- 472
Tämä kait se mun ongelma näissä nyt on. Täytyy nyt muistaa, miksi sääntöjä muutettiin viime kaudelta. Maxin ajaminen alkoi olla loppukaudesta täyttä sikaa ja nytkin suunta on menossa takaisin siihen suuntaan, että otteet kovenee koko ajan. Ne jotka edes yritti ajaa nyt sääntöjen mukaan (Hamilton, Schumacher) olivat häviäjinä kaksintaisteluissa niin eiköhän siellä katsota kisan jälkeen, että hävittiin pisteitä valittujen ajolinjojen takia ja tähän ei ole jatkossa varaa. Sitten taas ajellaan kohta niin kuin Max Brasiliassa ja sitä seuraavasssa kisassa.Itelläki hämmentää, koska varsinki tuo ratarajojen rikkominen, ja myös sen tilan jättämisen säännön rikkominen oli vahvana noissa tapauksissa. Mutta toisaalta oli hyvää kisaa, niin ehkä sen takia itellä tuntuu että vois kattoa läpi sormien, mutta eihän se oikein ole sekään. Ja mihin se johtaa jos tuota sääntöjen rikkomista katotaan läpi sormien. No, ken elää, se näkee.
Samantyyppinen tilanne oli muuten yksi käännekohta Nicon ja Lewiksen välisissä suhteissa Bahrainissa 2014 kun Hamilton turva-auton jälkeen johti, mutta Nicolla oli rengasetu. Rosberg oli kisan jälkeen aika katkera kun Hamilton puolusti härskisti, joskin silloisten sääntöjen puitteissa.
Ja ne jotka vertaa tätä vanhaan kunnon kilpa-ajoon. haastan teitä esittämään klippejä joissa työnnetään toisia kuskeja ulos radalta toistuvasti muutaman kierroksen sisään. Riskit oli silloin niin isoja ettei niin yksinkertaisesti tehty. Tämä on nykyajan autojen ja ratojen piirre.
Viimeksi muokattu: