F1 2022 - Emilia-Romagnan GP

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Yak
  • Aloitettu Aloitettu
Sitten olisi jännä tietää notta mikä petti. No, vähintään 9. ruutu jos pääsee liikkeelle.

Sade yltyy. Taisi olla tämä tässä.
Toivottavasti ei tule Bottakselle rankkua huomiselle.

Mukava, että sadetta välillä. Kuivalla kaikki pysyvät radalla paitsi Latifi niin yllätykset puuttuu.

Mun mielestä kuskin aika pitäis hylätä jos se aiheuttaa punaisen lipun eikä kykene viemään sessiota loppuun. Lando tippuis p9, bottas p10 ja sainz p15. Nyt ne jotka saanu ajan pohjalle voi ottaa typeriä riskejä tai pilata muiden ajat vaikka tahallaan ilman seuraamuksia.

Mun mielestä kuskin aika pitäis hylätä jos se aiheuttaa punaisen lipun eikä kykene viemään sessiota loppuun. Lando tippuis p9, bottas p10 ja sainz p15. Nyt ne jotka saanu ajan pohjalle voi ottaa typeriä riskejä tai pilata muiden ajat vaikka tahallaan ilman seuraamuksia.
Miten muistelen että tästä oli jo viime kauden jälkeen keskustelua, mutta ei näköjään toteutunut vielä tälle kaudelle.

Miten muistelen että tästä oli jo viime kauden jälkeen keskustelua, mutta ei näköjään toteutunut vielä tälle kaudelle.
Monacon ja Bakun jälkeen oli mutta mitään ei muuttunu. Toivottavasti aihe nostetaan taas pöydälle.

Tämä olisi kyllä oikein

Bottaksen auto korjattavana. Toivottavasti saavat kuntoon ainakin ennen sprinttikisaa.

Kohta startataan ensimmäisen kerran tänä viikonloppuna.
Toivotaan Bottakselle onnea.

Bottakselta ihan hyvä vauhti, sössitty lähtö kyllä maksoi taas. Oli lopussa selkeästi mclareneita nopeampi.

Statistiikka

Viestiketjuista
264 062
Jäsenet
75 352
Uusin jäsen
jannu87

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom