F1 2021 - Bahrainin GP

emagdnim

dnimretsam
Tukijäsen
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
9 369
GIO kyl nyt pyyhki Räikkösellä lattiaa :/ Noh, kisassa Räikkönen tullee oleen edellä.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
3 626
Kimi valovuoden Gioa jäljessä. Bottas löysi vauhtia listää. Jännäks menee.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 458
Menee kyllä mielenkiintoiseksi mutta eiköhän Q3 kuitenkin pääty siihen totuttuun perinteiseen tapaan.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
3 267
Tsunodan romahdus oli pieni pettymys ja ei se Verstappenikaan lentänyt ihan odotetusti.

Hyvä puoli oli se, että TOP12 mahtui noin 0,6 sekunnin sisään. Huomiselle mahdollisuus kisailusta, tai sitten jonoajelua, kun erot liian pieniä ohitteluun :hmm:
 
Liittynyt
09.10.2020
Viestejä
1 382
Mercedes voitti 16 osakilpailua jo vuonna 2014 ja tuntuu että nyt ne voittaa taas kaiken. Mikään ei tunnu muuttuvan tässä paskassa. Miksi ihmiset edes maksaa tästä?
 

emagdnim

dnimretsam
Tukijäsen
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
9 369
Mercedes voitti 16 osakilpailua jo vuonna 2014 ja tuntuu että nyt ne voittaa taas kaiken. Mikään ei tunnu muuttuvan tässä paskassa. Miksi ihmiset edes maksaa tästä?
Se on f1. Miksi itse seuraat? En kyl jaa samaa näkemystä. Kyllä Redbull vaikuttaa iha oikeesti olevan lähellä.
 
Liittynyt
09.10.2020
Viestejä
1 382
Se on f1. Miksi itse seuraat?
Olen viime vuosina seuraillut lähinnä nämä kauden alkukisat, mutta on käynyt jo selväksi ketkä voittaa, niin ei ole enää kiinnostanut seurata kipailuja. C More myös pitää huolen siitä, ettei tule vahingossakaan tilattua formuloita.

Silloin kun Kimi vielä ajoi Lotuksella, niin maksoin formuloista maikkarille, koska oli oikeasti kiinnostavaa.

Mutta no, toivotaan että Verstappen laittaa tarpeeks kovan vastuksen. Oon kuitenkin fanittanut tyyppiä jo siitä asti kun pääsi Red Bull debyyttiin. Mua vaan ärsyttää toi Hamilton. Nyt pois se sieltä ja uutta mestaria kehiin.
 

emagdnim

dnimretsam
Tukijäsen
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
9 369
Olen viime vuosina seuraillut lähinnä nämä kauden alkukisat, mutta on käynyt jo selväksi ketkä voittaa, niin ei ole enää kiinnostanut seurata kipailuja. C More myös pitää huolen siitä, ettei tule vahingossakaan tilattua formuloita.

Silloin kun Kimi vielä ajoi Lotuksella, niin maksoin formuloista maikkarille, koska oli oikeasti kiinnostavaa.

Mutta no, toivotaan että Verstappen laittaa tarpeeks kovan vastuksen. Oon kuitenkin fanittanut tyyppiä jo siitä asti kun pääsi Red Bull debyyttiin. Mua vaan ärsyttää toi Hamilton. Nyt pois se sieltä ja uutta mestaria kehiin.
VER P1 :) edit: ylivoimaisesti. Tekis mieli sanoa "mitä sanoin".
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
2 120
Valelta maksimi. Käytetyillä softeilla ei ihmeitä tehdä. Toivottavasti huomenna sattuu ja tapahtuu.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
761
Huomenna lähdössä tappi ja hämis kolahtavat yhteen ja Bottas vie voiton. :D
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
3 626
Joko Red Bull alkaa etsimään seuraavaa tallikaveria Maxille? :) Maxin ylivoimaa, mutta ei nuo mersut nyt kauheasti ole taantuneet.
 

emagdnim

dnimretsam
Tukijäsen
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
9 369
Joo kyl Verstappenille sois menestystä. Kasvanu kyl kuskina niistä alkuaikojen perseilyistä.
 

emagdnim

dnimretsam
Tukijäsen
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
9 369
Missä vittu tapin maski?
Formaatti muuttunu? Eihä niistä puheista viimekaudella saanut mitään selvää. edit: ja puhutaan pliis kuskeista oikeilla nimillä tai virallisilla lyhenteillä. Jaksa arpoa minkä lempinimen joku taas keksiny.

edit: noh muilla maski on...
 
Liittynyt
09.10.2020
Viestejä
1 382
Joo kyl Verstappenille sois menestystä. Kasvanu kyl kuskina niistä alkuaikojen perseilyistä.
Iltalehti tietää kertoa, että Max kasvoi tämän Monacon kaiteeseen törmäilyn takia.

 
Liittynyt
14.05.2017
Viestejä
4 981
Formaatti muuttunu? Eihä niistä puheista viimekaudella saanut mitään selvää. edit: ja puhutaan pliis kuskeista oikeilla nimillä tai virallisilla lyhenteillä. Jaksa arpoa minkä lempinimen joku taas keksiny.
Ei ole kun Hamilla ja Valtterilla maskit
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
3 267
Hyvät hassuttelut Maxilta Davidin kanssa!
Tätä on ollut ikävä, tulee vain mieleen Häkkinen ja Schumi vesilaseineen.
 

mittari

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
04.03.2020
Viestejä
1 152
Formaatti muuttunu? Eihä niistä puheista viimekaudella saanut mitään selvää. edit: ja puhutaan pliis kuskeista oikeilla nimillä tai virallisilla lyhenteillä. Jaksa arpoa minkä lempinimen joku taas keksiny.

edit: noh muilla maski on...
Oli vähän tällainen huuli. Oikeasti mua ei kiinnosta ollenkaan Onko jollain maski vai ei.
 

emagdnim

dnimretsam
Tukijäsen
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
9 369
No ei mut ite vaan tykkään, että puhutaan urheilijoista heidän nimillä tai virallisilla lyhenteillä. Hassunhauskat nimet on vaa lapsellisia ja vie kirjoittajalta uskottavuutta. Esim. Hamiltonille on jopa rasistiseksi luokiteltavia "lempinimiä"...
 
Liittynyt
14.05.2017
Viestejä
4 981
No ei mut ite vaan tykkään, että puhutaan urheilijoista heidän nimillä tai virallisilla lyhenteillä. Hassunhauskat nimet on vaa lapsellisia ja vie kirjoittajalta uskottavuutta. Esim. Hamiltonille on jopa rasistiseksi luokiteltavia "lempinimiä"...
Please laita maikkarillekin palautetta että Juusela lopettaa nämä mesimäyrät yms. muka hauskat nimet.
 

emagdnim

dnimretsam
Tukijäsen
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
9 369
Please laita maikkarillekin palautetta että Juusela lopettaa nämä mesimäyrät yms. muka hauskat nimet.
Ei helvetti.. :D toi on verrattavissa icemaniin. Kuski itse tiedostaa nimen ja jotkut näistä ihan trademarkkeja. Et lähetyksessä silti kuule leukoja, tummaa, sössöttäjää ja mitälie näitä onkaan.. mut siirrä toki tolppaa vielä vähän.
 

mittari

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
04.03.2020
Viestejä
1 152
Ei helvetti.. :D toi on verrattavissa icemaniin. Kuski itse tiedostaa nimen ja jotkut näistä ihan trademarkkeja. Et lähetyksessä silti kuule leukoja, tummaa, sössöttäjää ja mitälie näitä onkaan.. mut siirrä toki tolppaa vielä vähän.
Itteä ainakin alkaa heti vituttaa ku Juusela mainitsee mesimäyrän. Sekä paaluttajan.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
2 120
Oma lempparini oli Felipe 'Sössönipa' Massa. En tiedä, kuka on keksinyt. Kyltsin vai Tuomisen aikana oli totista torvensoittajaa (Ralf) ynnä muita. Kaikista ärsyttävin oli Saaren keksimä hallintopäällikkö Kimi-Matias Räikkönen. Onneksi ei ole enää tarvinnut kärsiä Maikkarin selostuksista vuosikausiin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 988
Itteä ainakin alkaa heti vituttaa ku Juusela mainitsee mesimäyrän. Sekä paaluttajan.
Täällä alkaa kiehumaan kun kuulee sanat vetopito ja vetoapu, näitä Juusela viljelee ihan huolella. Liekkö joku oma sanasta-sanaan käännös. Eikö nyt jumalauta riitä perinteinen "pito" tai "imu" :facepalm:
 

emagdnim

dnimretsam
Tukijäsen
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
9 369
Viihteessäki ihmisillä noi vituttaa noin paljon. Meneppä sit jutteleen jollekki edellisillan formuloista, että kuinka nössö teki sitä ja tumma tätä. Voi toinen kattoa vähä kieroon. Sama se on täällä foorumilla.
 

mittari

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
04.03.2020
Viestejä
1 152
Oma lempparini oli Felipe 'Sössönipa' Massa. En tiedä, kuka on keksinyt. Kyltsin vai Tuomisen aikana oli totista torvensoittajaa (Ralf) ynnä muita. Kaikista ärsyttävin oli Saaren keksimä hallintopäällikkö Kimi-Matias Räikkönen. Onneksi ei ole enää tarvinnut kärsiä Maikkarin selostuksista vuosikausiin.
En muistanut tuota hallintopäällikköä, se on jo niin typerä että kääntyy hyväks :rofl2:
 
Liittynyt
21.02.2017
Viestejä
814
Noniin, Mersu 0.4s jäljessä Verstappenista, kyllä maittaa. Huomenna on varmasti hyvää taistelua kärjessä sekä keskikastissa! :tup:
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 878
Viestejä
4 207 163
Jäsenet
70 994
Uusin jäsen
kinkku777

Hinta.fi

Ylös Bottom