Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ferrari löytäny vauhtia.
Onko Alonson tallikaveri joskus pärjännyt? (Hamilton oli vahinko)Oliko ocon noin huono ettei päässy toiseen osioon
Softeilla kun Merc ja RB mediumeillaFerrari löytäny vauhtia.
Mercedes voitti 16 osakilpailua jo vuonna 2014 ja tuntuu että nyt ne voittaa taas kaiken. Mikään ei tunnu muuttuvan tässä paskassa. Miksi ihmiset edes maksaa tästä?
Olen viime vuosina seuraillut lähinnä nämä kauden alkukisat, mutta on käynyt jo selväksi ketkä voittaa, niin ei ole enää kiinnostanut seurata kipailuja. C More myös pitää huolen siitä, ettei tule vahingossakaan tilattua formuloita.Se on f1. Miksi itse seuraat?
Olen viime vuosina seuraillut lähinnä nämä kauden alkukisat, mutta on käynyt jo selväksi ketkä voittaa, niin ei ole enää kiinnostanut seurata kipailuja. C More myös pitää huolen siitä, ettei tule vahingossakaan tilattua formuloita.
Silloin kun Kimi vielä ajoi Lotuksella, niin maksoin formuloista maikkarille, koska oli oikeasti kiinnostavaa.
Mutta no, toivotaan että Verstappen laittaa tarpeeks kovan vastuksen. Oon kuitenkin fanittanut tyyppiä jo siitä asti kun pääsi Red Bull debyyttiin. Mua vaan ärsyttää toi Hamilton. Nyt pois se sieltä ja uutta mestaria kehiin.
Miten helvetissä? Hamilton P1 just ku suljin striimin.VER P1 edit: ylivoimaisesti. Tekis mieli sanoa "mitä sanoin".
mITEN TOSSA noin kävi, pitää kyllä katsoa uudelleen.
Missä vittu tapin maski?
En toivo mutta eiköhän Hondasta pääsee savut ulos taas vaihteeksi.Valelta maksimi. Käytetyillä softeilla ei ihmeitä tehdä. Toivottavasti huomenna sattuu ja tapahtuu.
Iltalehti tietää kertoa, että Max kasvoi tämän Monacon kaiteeseen törmäilyn takia.Joo kyl Verstappenille sois menestystä. Kasvanu kyl kuskina niistä alkuaikojen perseilyistä.
Ei ole kun Hamilla ja Valtterilla maskitFormaatti muuttunu? Eihä niistä puheista viimekaudella saanut mitään selvää. edit: ja puhutaan pliis kuskeista oikeilla nimillä tai virallisilla lyhenteillä. Jaksa arpoa minkä lempinimen joku taas keksiny.
Missä vittu tapin maski?
Älä sano noin. Ajan itsekin Hondaa.En toivo mutta eiköhän Hondasta pääsee savut ulos taas vaihteeksi.
Minullakin oli Honda. Hinattiin kerran 9kk iässä varikolle.Älä sano noin. Ajan itsekin Hondaa.
Meillä on ollut vuosia. Välillä ongelmia, välillä ei.Minullakin oli Honda. Hinattiin kerran 9kk iässä varikolle.
Formaatti muuttunu? Eihä niistä puheista viimekaudella saanut mitään selvää. edit: ja puhutaan pliis kuskeista oikeilla nimillä tai virallisilla lyhenteillä. Jaksa arpoa minkä lempinimen joku taas keksiny.
edit: noh muilla maski on...
No ei mut ite vaan tykkään, että puhutaan urheilijoista heidän nimillä tai virallisilla lyhenteillä. Hassunhauskat nimet on vaa lapsellisia ja vie kirjoittajalta uskottavuutta. Esim. Hamiltonille on jopa rasistiseksi luokiteltavia "lempinimiä"...
Please laita maikkarillekin palautetta että Juusela lopettaa nämä mesimäyrät yms. muka hauskat nimet.
Ei helvetti.. toi on verrattavissa icemaniin. Kuski itse tiedostaa nimen ja jotkut näistä ihan trademarkkeja. Et lähetyksessä silti kuule leukoja, tummaa, sössöttäjää ja mitälie näitä onkaan.. mut siirrä toki tolppaa vielä vähän.
Itteä ainakin alkaa heti vituttaa ku Juusela mainitsee mesimäyrän. Sekä paaluttajan.
Oma lempparini oli Felipe 'Sössönipa' Massa. En tiedä, kuka on keksinyt. Kyltsin vai Tuomisen aikana oli totista torvensoittajaa (Ralf) ynnä muita. Kaikista ärsyttävin oli Saaren keksimä hallintopäällikkö Kimi-Matias Räikkönen. Onneksi ei ole enää tarvinnut kärsiä Maikkarin selostuksista vuosikausiin.