Bottas sanoi kyllä pari päivää sitten haastattelussa, että uskovat saaneensa auton parempaan kuosiin kuin testeissä.Pistää tämä mersun meno kyllä koomiseen valoon noiden testien jälkeiset höpinät Ferrarin etumatkasta.
Bottas sanoi kyllä pari päivää sitten haastattelussa, että uskovat saaneensa auton parempaan kuosiin kuin testeissä.Pistää tämä mersun meno kyllä koomiseen valoon noiden testien jälkeiset höpinät Ferrarin etumatkasta.
Kyllähän se Rosberg juniorin temppu tuntuu näin jälkeenpäin kovemmalta kun nähnyt miten Bottaskin on pelkkä aisan kannattaja mestarille.Kun on kova niin on kova, vähän lässähti taasen odotukset kautta kohtaan. Toisaalta kisan, parin jälkeen voidaan varmaan tehdä oikeita johtopäätöksiä kauden suhteen.
Rosbergin voitto Hamiltonista oli kyllä kova, kun näin jälkikäteen muistelee.
Tätä täytyy kompata, ei ole kinkku mikään lempikuski ollut, mutta julistan hänet nyt puolijumalaksi. Hirvittävän kova kasetti aika-ajoissa.Mersu otti hiekkasäkit pois autostaan.
Täytyy viimeistään nyt sanoa, että Hamilton on puolijumala. Ei voi mitään. Pakko tunnustaa tosiasia. Uskomaton rattimies.
Meni Q1:ssä kaks settii renkaita, Q2:ssa kaks settii renkaita, niin Q3;seen jäi vaan yksi uusi setti, ja ei käynyt vanhoilla ulkona.Mikäs juttu toi kimin Q3 oli? Kerran vaa radalla, tuntu et siel alettii säästeleen autoa.
Senhän takia se pitkälti lopettikin koska veti sen niin omien kykyjensä ylärajoilla ja meni hänen kannaltaan kaikki oikein että siitä eteenpäin loput olisi ollut vain lievää alamäkeä niin äärimmäisen fiksua lopettaa huipulla. Ja jos oikein muistan niin siinä oli joku sellainen ajanjakso jolloin Hamiltonilla taisi mennä lomavaihde pitkäksi tms. ja Rosberg pääsi hyötymään. Ei taida toistua enää.Kyllähän se Rosberg juniorin temppu tuntuu näin jälkeenpäin kovemmalta kun nähnyt miten Bottaskin on pelkkä aisan kannattaja mestarille.
Hamiltonhan hävisi 2016 konerikkoihin ja muihin mekaniisiin ongelmiin jotain 60-80 pistettä Rosbergiin verrattuna. Lisäksi toki tyri itse startteja, mutta lopulta hävisi mestaruuden 5 pisteellä. Nico tosiaan lopetti hyvän sään aikana, kun sama tuuri tuskin olisi enää toistunut.Senhän takia se pitkälti lopettikin koska veti sen niin omien kykyjensä ylärajoilla ja meni hänen kannaltaan kaikki oikein että siitä eteenpäin loput olisi ollut vain lievää alamäkeä niin äärimmäisen fiksua lopettaa huipulla. Ja jos oikein muistan niin siinä oli joku sellainen ajanjakso jolloin Hamiltonilla taisi mennä lomavaihde pitkäksi tms. ja Rosberg pääsi hyötymään. Ei taida toistua enää.
Ehkä, mutta tuskin Red Bullinkaan maksama palkka ihan huono olisi ollut.Ehkä oletettu palkka helpottaa vähäsen.
Totta tuokin, itse kyllä kovasti yllätyin Rellun tasosta, haaveilin jopa Ric-Ver väännöstä eri talleilla, mutta ei taida toteutua tämän mukaan.Ehkä, mutta tuskin Red Bullinkaan maksama palkka ihan huono olisi ollut.
Riittääkö 10 miljoonaa vs. 3 miljoonaa kompensoimaan sen, että kilpailukykyä ei ole?
En usko, herraa vitutti niin kovaa olla rebbullilla 2 kuskin roolissa. Tallipäällikkö vakuutteli että ei oo mitää 1 kuskiroolia maxilla mutta sehän oli aiva paska puhetta, kannattaa kattoa se f1 sarja netflixistä niin selviää hyvin taustat.Ensimmäisten aika-ajojen perusteella mikään ei ole muuttunut...
Jokohan Ricciardoa kaduttaa tallin vaihtaminen?
Lähtee "vanhan autonsa" edeltä. Katsotaan kuinka monta kertaa ohittaa radan varteen hyytyneen Bullin kauden aikana ja aletaan sitten miettimään kuinka paljon kaduttaa.Jokohan Ricciardoa kaduttaa tallin vaihtaminen?
Saattoi olla ajassa mitattuna, mutta gridillä ovat peräkkäin. Surullinen case kyllä koko Williams, kun miettii missä olivat vielä jokunen vuosi sitten.Eikös Williamsin poikain ero ollu aika iso?
On. Bottas ja Massa osasivat kyllä hyvään aikaan jättää tallin. Toisaalta tiedä sitten kuinka suuri rooli noidenkin lähdöllä oli tässä. Toki jokunen vuosi sitten menestyksen osalta oli myös suuri rooli Mersun ylivoimaisella moottorilla.Saattoi olla ajassa mitattuna, mutta gridillä ovat peräkkäin. Surullinen case kyllä koko Williams, kun miettii missä olivat vielä jokunen vuosi sitten.
Williams nauttii itse asiassa tälläkin kaudella vielä lisätuloa sen vuoksi, että sijoittui toissa kaudella MM-sarjan viidenneksi tallipisteissä. Ja viime kaudella se romahti viimeiseksi ja toistaiseksi nähdyn perusteella tulee myös jäämään viimeiseksi tänäkin vuonna.Saattoi olla ajassa mitattuna, mutta gridillä ovat peräkkäin. Surullinen case kyllä koko Williams, kun miettii missä olivat vielä jokunen vuosi sitten.
Yhtä riskialtis jokaisella joka lähtee neljän parhaan takaa, ruuhkaa on. Tosin tuossa lähdössä Vettel voi yrittää jotain, tai siis pakko yrittää, ja silloin jompikumpi Mersuista saa kolhuja. Tuskin myöskään Bottas aloittaa kauden "luovuttamalla" eka mutkissa, toivottavasti kilkkaa Hämiksen ulos jos tulee kurvissa ahdasta.Ihan hyvä aika-ajo kimiltä, vähän siinä jäi varmasti vielä piippuun ja pari sijaa ois ollut otettavissa,
Huomenna on kyllä todella riskialtis lähtö tuolta 9 sijalta, paljon on tuuristakin kiinni että selviääkö 1 kierroksen.
Jos ekan kierroksen selviää hyvin niin hyvät saumat on sijoille 5-7, kärjessä kuitenkin tapahtuu ja turva-autokin on todennäköinen.
mikä tuo muro on, onko se jotain syötävääOfftopic kevennys: kävin mielenkiinnosta kattoon mitä murossa jutellaan australian gp:stä.. no ei mitään
Oli joo, mut Melbourne on omanlaisensa rata, Mersunkaan ylivoima ei sinänsä vielä hälyttävää ole välttämättä*. Mut siltikin kova suoritus. Toivottavasti Kimi pääsee kisaileen, jotenki hänet aina joku kilkkaa vaikka kärjestä lähtis.. nyt sitte siellä pahimmassa ruuhkassa.Jottei ihan kokonaan mene offtopiciksi, niin Haas oli kyllä todellinen yllätys, aika huikee onnistuminen heti alkuun.
Olipa hleno startti Bottakselta. Mielenkiintoista nähdä miten talli hoitaa homman ja kestääkö pää? Toivottavasti Ferrari pystyy haastamaan ja näin häiritsemään Hamiltonia.Noniin Bottas, toivottavasti ei pääse heti Hamilton takaisin ohi