Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No jep.. Kimille olis pitäny jotain koittaa.Ferrari osaa nää taktiikat
Olisivat edes Kimille koittaneet jotain heti muiden mukana. Nyt Kimi taitaa jäädä kaikkien jalkoihin.
PIeni riski ettei Mediumit ihan kestä loppuu.Ferrarin olisi pitänyt startata Ultra softeilla ja sitten nuo mediumit alle.
Todellakin. Kiminhän olis pitäny undercuttia yrittää Bottakselle nyt.Harmi vaan, että Kimi taas itse mahdollisti tuon taktiikan, kun jäi lähdössä ne kaksi sijaa. Ferrarin olisi ollut helpompi suojata Vetteliä, jos Kimi olisi ollut siinä toisena tulppana. On kyllä outoa, miksi Kimillä ei kokeiltu tuota samaa taktikkaa kuin muilla kärkimiehillä.
Harmi vaan, että Kimi taas itse mahdollisti tuon taktiikan, kun jäi lähdössä ne kaksi sijaa. Ferrarin olisi ollut helpompi suojata Vetteliä, jos Kimi olisi ollut siinä toisena tulppana. On kyllä outoa, miksi Kimillä ei kokeiltu tuota samaa taktikkaa kuin muilla kärkimiehillä.
Kieltämättä. Aivan vitunmoista pyllistämistä koko touhu. Ei itse kyllä jaksais vuodesta toiseen tuota samaa persraiskausta.Eipä tota kimiäkään voi arvostaa, munaton perseennuolija
Safety car voisi olla Kimin tsäänssi...
Kyllä tuolla palkalla on vähän varaa jarrutellakin.Kieltämättä. Aivan vitunmoista pyllistämistä koko touhu. Ei itse kyllä jaksais vuodesta toiseen tuota samaa persraiskausta.