Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juonut viimevikolla Koskenkorvaa,jäänyt rähinä päälle.Tunteet vaan käynyt kuumana ja Sebastianin itsehillinnän taso tiedetään.
Jos ei muuta, niin tekee ainakin hyvää Silverstonen jatkoa ajatellen!
On niitä huonompiakin ratoja kalenterissa, joten jatkosoppari ois ihan jees.
Eikö Verstappenkin käynyt Kimin perässä varikolla vaihtamassa renkaat? Kolme autoa peräjälkeen.
Tuo on se virallinen Suomalaisten kannatusasuste oli laji mikä tahansa =)Leijonien pelipaita bongattu.
Oli vielä kovempaa käytetyistä seoksista ja Kimi ajoi muistaakseni yli puolet kisasta pehmeämmällä seoksella.Vettelhän meni aika aikaisin varikolle vaihtamaan renkaita. Kimin renkaan hajoaminen on sitten vähän oudompaa.
Pirellit ei näköjään tuolla radalla kestäneet kunnolla rääkkiä. Yksi varikkopysähdys vain ja ilmeisesti tosi suuret g-voimat radalla? Hamilton myös valitti renkaita ja Verstappen kävi myös varalta uusimassa renkaat. Eli neljällä kuskilla taisi olla rengashuolia, kun yhdellä stopilla ajettiin?Oli vielä kovempaa käytetyistä seoksista ja Kimi ajoi muistaakseni yli puolet kisasta pehmeämmällä seoksella.
Enpä usko rasituksen olleen kovempi kisan lopussa. Kummallinen kuvio, supersoftit kesti, mutta softit eivät.Pirellit ei näköjään tuolla radalla kestäneet kunnolla rääkkiä. Yksi varikkopysähdys vain ja ilmeisesti tosi suuret g-voimat radalla? Hamilton myös valitti renkaita ja Verstappen kävi myös varalta uusimassa renkaat. Eli neljällä kuskilla taisi olla rengashuolia, kun yhdellä stopilla ajettiin?
Onkohan renkaat kovemmalla rasituksella lopussa, kun autot on keveämpiä ja nopeampia?
Pehmeä rengas taisi olla hyvä, koska se ei hajonnut?
Oli tosiaan kummallinen kuvio, kun kovemmat renkaat oli vielä ajokuntoiset nopeuden puolesta, mutta kaksi rengasta vain puhkesi. Luultavasti renkailla vain ajettiin liian kauan? Pehmeämmät supersoftit sitten menetti nopeuden ja oli siksi pakko tulla varikolle vaihtamaan renkaita.Enpä usko rasituksen olleen kovempi kisan lopussa. Kummallinen kuvio, supersoftit kesti, mutta softit eivät.
Jep. Pirellit varmaan meni vaan päreiksi kovassa rääkissäTuo voisi kyllä olla, että sivuttais-g:t olivat vähän liikaa Pirelleille, kun nyt hehkutettiin Silverstonen nopeiden mutkien näyttävän, kuinka nopeita nykyiset formulat ovatkaan kurveissa.
Jos säikähti niin pahasti räjähteleviä renkaita ja ei tehnyt mieli tuulettaaUnelmatyö, unelmaelämä, Miljoonat pankkitilillä, naiset makkarissa ja itse podiumilla...
Kyllä mä ainakin tuulettelisin vaikka entinen naapuri pitäisikin leuhkana.
SS ja S on toimintalämmöiltään tosi erilaiset renkaat, joten niiden kesto/toiminta ei mene mitenkään lineaarisesti.Enpä usko rasituksen olleen kovempi kisan lopussa. Kummallinen kuvio, supersoftit kesti, mutta softit eivät.
Jos Kimille sattui maanantaikappale siitä renkaasta, onneksi pääsi suht kivuttomasti ajamaan varikolle ja menetti vain yhden sijan. Lisäksi Bottas olisi voinut tulla muutenkin ohi?Kimin ja Vettelin renkaiden vauriokin oli ihan erityyppinen, Vettelillä lähti paineet kun Kimillä kuoriutui pinta hiljalleen pois joten ei ehkä suoraan auton piikkiin voi laittaa.
Jos Kimille sattui maanantaikappale siitä renkaasta, onneksi pääsi suht kivuttomasti ajamaan varikolle ja menetti vain yhden sijan. Lisäksi Bottas olisi voinut tulla muutenkin ohi?
Tosiaan Vettelillä olikin sitten renkaan täystuho ja joutui ajelemaan aika pitkään radalla ja menetti siinä sitten lisää aikaa. Ilmeisesti Ferrari (Vettel) teki ekan pysähdyksen noin 2-3 kierrosta liian aikaisin?
Jep. Bottas kertoi tuossa haastattelussakin että ei olis millään ohi päässyt, ilman rengasrikkoa.Ei ois bottas ohi tullut, kierrokset ois loppuneet kedken
Pehmeämmillä ajettiin aika lailla kisan ensimmäinen puolisko ja vielä painavammalla autolla. Merkillinen kuvio, kaiken kaikkiaan.Oli tosiaan kummallinen kuvio, kun kovemmat renkaat oli vielä ajokuntoiset nopeuden puolesta, mutta kaksi rengasta vain puhkesi. Luultavasti renkailla vain ajettiin liian kauan? Pehmeämmät supersoftit sitten menetti nopeuden ja oli siksi pakko tulla varikolle vaihtamaan renkaita.
Luulisin että renkaille tosi rankka rata, kun mutkanopeudet on erittäin suuria. Muilla radoillahan ei ole ollut tuollaista ongelmaa renkaiden puolesta.
Kyllähän tiimi tietää millä lämmöillä niitä ajetaan ja varmasti huomauttavat kuskille, jos lämmöt eivät ole oikein.SS ja S on toimintalämmöiltään tosi erilaiset renkaat, joten niiden kesto/toiminta ei mene mitenkään lineaarisesti.
Oli Hämikselläkin ongelmaa jälkimmäisen setin kanssa. Voi olla että muillakin, mutta emme vain lähetyksessä kuulleet siitä.Skyn jälkijutuissa sanottiin, että Vettelin ja Verstappenin renkaat oli telemetrian mukaan ihan loppu. Kimillä oli vain huono yksilö ja renkaan runko petti.
Eihän ne tuo, kun on voittava auto alla ja ei ole mukana mestaruuskamppailussa.Nää suomalaiset tuntuu olevan yhden naisen miehiä nykyään...
Miksi Kimi on niin rasittavan oloinen aina nykyään podiumilla. Tiedän että mies haluaa vaan voittaa, ilmeisesti kakkos ja kolmossijat ei enää tuo sellaista fiilistä kuin ennen.
PODIUM CEREMONY AND POST EVENT PRESS CONFERENCE
46.1 The drivers finishing the race in 1st, 2nd and 3rd positions and a representative of the winning constructor must attend the prize-giving ceremony on the podium and abide by the podium procedure set out in Appendix 3 (except Monaco); and immediately thereafter make themselves available for a period of one hour and 30 minutes for the purpose of television unilateral interviews and the press conference in the media centre.
Eihän se ajanut. Rengas puhkesi Luffield-mutkassa ja siksi ajoi ulos ja siitä körötteli varikolle.miksi vettel ajoi kierroksen tyhjällä renkaalla? Onko ne nykyään, niin lampaita, ettei ite osaa mitään hyödyllistä päättää. Vai varikkotiimi ei muka olis valmis? Vai onko siinä ennen varikkoa joku niin pitkä sulkuviiva, ettei se enää päässyt sinne. se kuitenkin veti vituiksi 2 edellistä mutkaa ennen varikkoa, niin luulis, että joku ois tajunnut heti sen renkaan paskuuden.
Siis ennen varikkoa jota käytettiin viimeksi 2010. Siellä ei taida huolto pelata.se kuitenkin veti vituiksi 2 edellistä mutkaa ennen varikkoa, niin luulis, että joku ois tajunnut heti sen renkaan paskuuden.
jaa siinä onkin pienempien kisojen varikko ja juusela kerkes taas sekoillaEihän se ajanut. Rengas puhkesi Luffield-mutkassa ja siksi ajoi ulos ja siitä körötteli varikolle.
Juuselasta en tiedä mitään, mutta siellähän se vanha varikko oli juurikin. Kimilläkin hajosi rengas samoilla tienoilla.jaa siinä onkin pienempien kisojen varikko ja juusela kerkes taas sekoilla
Koska Kimiä vitutti niin paljon ettei juttu luistanut. Näin uskoisin.Miksei Kimi ja Valtteri juttele toisillensa vai eikö median edessä kehtaa?
Miksei Kimi ja Valtteri juttele toisillensa vai eikö median edessä kehtaa?
Veikkaan että suhde on ollut aika jäinen siitä asti kun Kimi ajoi 2015 Venäjän GP:ssä Bottaksen palkintopallisijalta ulos kamikaze ohitusyrityksellään.
Suomeksi kun heittää parit läpät niin lehdistö saa tehdä hommia ymmärtämiseksi.
Miksi tuossa tilanteessa edes pitäisi kuulumisia vaihtaa? Kuitenki kamerat päällä ja huone täynnä median edustajia odottamassa kieli pitkällä että pääsevät spekuloimaan joka sanalla seuraavat kaksi viikkoa. Parempi vaan olla hiljaa.
Varmaan että mitä vittua Hamiltonilla oikein kestää? Loppujen lopuksi kai vedettiin homma läpi ilman Hamiltonia?
Niin on. Odottelivat siinä vain rauhassa, jos herra sattuisi saapumaan paikalle. Sekä odottivat vain niitä kysymyksiä.Jäi sinne kiimailemaan oman kotiyleisönsä kanssa, niin ei varmaan ollut kuskeillekaan epäselvää mikä kestää.
Varmaan että mitä vittua Hamiltonilla oikein kestää? Loppujen lopuksi kai vedettiin homma läpi ilman Hamiltonia?
Niin on. Odottelivat siinä vain rauhassa, jos herra sattuisi saapumaan paikalle. Sekä odottivat vain niitä kysymyksiä.
Typerää kun päästivät Kimin ja Valtterin sinne istuskelemaan ilman Hamiltonia?