Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ikävä kyllä sanoa, mutta jos Bottas tästä voiton ottaa niin säälivoitto. Ohan tuon Hamiltonin vauhti ihan eri luokkaa, seku leikittellee tuossa takana.
Hydrauliikka vika taisi olla syynä. Ei ihan toi Sainzin auton poistaminen mennyt suunnitellustiMissasin kisan alun, mitäs Ricciardolle kävi?
Kyllähän se yritti.. alkoi vaan vissiin renkaat loppumaan tai pito muuten vaan takana tullessa.Ei varmasti ohita Hamilton Bottasta vaikka voisikin.
En usko sekuntiakaan etteikö Hamilton olisi päässy Bottaksen ohi niin halutessaan, mutta Hamilton oli jo mestaruuden varmistanu ja Bottaksella oli edelleen matemaattinen mahdollisuus kakkossijaan pisteissä, niin siinäpä se..
Yrittihän se ohi, lukotti renkaansa ja sen jälkeen Valtteri ajoi karkuun...
Edelleen, kyyniset lasit päässä katsottuna, tollasia "virheitä" on ammattikuskin helppo toteuttaa.
Tämmönen pelleily pitäs saada loppumaan ja 110% kokoajan vauhtia! Tapahtuisikin kisassa jotain kun kaikilla ei auto aina pysyis lapasessa.Räikkönen kertoi että oli todella tylsää, joutui säästelee bensaa koko kisan joten homma oli kaukana kilvanajosta. Rivien välistä antoi vaikutelman että sääntömuutoksia tarvitaan pikaisesti.
No en tiedä tosiaa mitä tuossa kävi. Renkaiden vaihdon jälkeen Vale ajeli jonkun aikaa aivan helvetin hitaasti.. Sitten taas vauhtia löytyi.Tästä olen kyllä samaa mieltä. Tuossa podiumilla kun Valtteria haastateltiin ja kehuttiin niin Hamilton sopivasti hymyili... Tuossa drs-pätkillä pisti silmään että jollain kierroksella Valella oli vauhtia se joku 315 ja Hami tuli perässä 335 tms. Seuraavalla kerralla vauhtieroa ei ollu vaikka Hami tuli siipi auki.
Edelleen, kyyniset lasit päässä katsottuna, tollasia "virheitä" on ammattikuskin helppo toteuttaa.
Tämmönen pelleily pitäs saada loppumaan ja 110% kokoajan vauhtia! Tapahtuisikin kisassa jotain kun kaikilla ei auto aina pysyis lapasessa.
Jos välitankkaukset sallittaisiin taas, niin nähtäisiin entistä vähemmän kilvanajoa, kun ohitukset hoidettaisiin varikkotaktiikoilla.
Taisit ollu kuvas mukasis juomissa kun en kertaakaan nähnyt että olisi rinnalle asti päässyt? Se että lukottaa renkaita takana ei tarkoita että olisi päässy ohi...no oishan hamilton HALUTESSAAN voittanut! hyvähän nyt oli antaa hieman lohtua hyvälle kakkoskuskille, pysyy välit hyvänä
Taisit ollu kuvas mukasis juomissa kun en kertaakaan nähnyt että olisi rinnalle asti päässyt? Se että lukottaa renkaita takana ei tarkoita että olisi päässy ohi...
Jarrutti ihan limiitillä niin meneehän se joskus lukkoon. Jarruttaminen on kuitenkin rata-ajon vaikein osa, kun haetaan ihan maksimia hidastuvuuden ja vauhdin säilyvyyden kanssa.Edelleen, kyyniset lasit päässä katsottuna, tollasia "virheitä" on ammattikuskin helppo toteuttaa.
Nojaa. Toisaalta taas autoissa olisi eri määriä polttoainetta. Toinen kevyempi toinen painavampi -> tilanteita?Jos välitankkaukset sallittaisiin taas, niin nähtäisiin entistä vähemmän kilvanajoa, kun ohitukset hoidettaisiin varikkotaktiikoilla.
Jos nyt oikein oon ymmärtänyt, niin eihän siellä nytkään lähdetä edes aina täydellä tankilla kisaan. Lasketaan sopiva kompromissi bensan säästelyn ja keveydestä saadun hyödyn suhteen ja sillä mennään.Hoidetaanhan niitä nykyäänkin. Toinen vaihtoehto olisi reilusti isompi tankki, mutta jossain vaiheessa tulee raja vastaan kun ei mahdu.