Myydään F(x)tec Pro1 X (Riihimäki)

Liittynyt
19.11.2016
Viestejä
14
Myytävä tuote: F(x)tec Pro1 X
Hinta: 800e
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Indiegogo 2020
Kuitti löytyy (takuu voimassa): 1 vuosi
Muuta huomioitavaa:

Sapphire Blue
250GB,8GB RAM
Keyboard Layout: QWERTY

Myydään täysin avaamattomassa pakkauksessa.
Puhelimessa esiasennettuna Android.

Fxtech myy tätä tällä hetkellä hintaan 741e ennakkotilauksena.
Olen maksanut arvonlisäveron 169e ja postikulut 40e

Tästä vähän erilainen puhelin, 3.5mm plugi, paikka sd-kortille(2TB), fyysinen näppäimistö, usb-c HDMI, fm-radio, helposti vaihdettava akku.

Paikkakunta: Riihimäki
Toimitustapa: nouto, posti
Maksutapa: Postiennakko
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.11.2016
Viestejä
14
Onko jokin syy, ettei ole otettu käyttöön, jos pari vuotta sitten ostettu?
Indiegogo - kampanja, eli puhelimen valmistukseen on alettu keräämään rahaa jo ennen kuin varsinaisia laitteita on edes valmistettu:) Tässä vasta parin kuukauden sisällä ovat saaneet sarjatuotannon käyntiin.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
810
Aivan niin juu, eli 2020 on ostovuosi. Toimitettu siis vasta vastikään? Mietin lähinnä takuun alkamisajankohtaa.
 
Liittynyt
19.11.2016
Viestejä
14
Aivan niin juu, eli 2020 on ostovuosi. Toimitettu siis vasta vastikään? Mietin lähinnä takuun alkamisajankohtaa.
11.8 saapui Suomeen, tänään 19.8 maksoin arvonlisäveron.
EU:n sisällä takuu alkaa siitä, kun on saanut laitteen haltuun. Fxtech on yhdistyneissä kansakunnissa, joten ei kuulu enää EU:hun. Minulla ei ole henkilökohtaisesti kokemuksia takuu-asioissa EU:n ulkopuolelta. Valmistaja lupaa tuotteelle vuoden takuun, eikä sido ensimmäistä käyttäjää takuuseen.

Puhelin on postitettavissa / noudettavissa ensi viikolla kun paketti saapuu minulle. Eli myynti-ilmoitus on tehty jo ennakkoon.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
810
11.8 saapui Suomeen, tänään 19.8 maksoin arvonlisäveron.
EU:n sisällä takuu alkaa siitä, kun on saanut laitteen haltuun. Fxtech on yhdistyneissä kansakunnissa, joten ei kuulu enää EU:hun. Minulla ei ole henkilökohtaisesti kokemuksia takuu-asioissa EU:n ulkopuolelta. Valmistaja lupaa tuotteelle vuoden takuun, eikä sido ensimmäistä käyttäjää takuuseen.

Puhelin on postitettavissa / noudettavissa ensi viikolla kun paketti saapuu minulle. Eli myynti-ilmoitus on tehty jo ennakkoon.
Kiitos lisätiedoista! Täytyy vielä hieman pureskella asiaa, pitkään olen jo katsellut tätä luuria! :)
 
Liittynyt
19.11.2016
Viestejä
14
Ja nimenomaan siis tuo QWERTY näppis, ettei scandi?
Juu. Qwerty. Ei ääkkösiä

Alennetaan hintaan 800e ja tästä ei kyllä viitti lähtee enää tinkimään. Joko löytyy ostaja tai otan ite käyttööni ja myyn nykyisen puhelimeni
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
245 762
Viestejä
4 296 983
Jäsenet
71 699
Uusin jäsen
Arksi

Hinta.fi

Ylös Bottom