• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Muut Exentri lompakko 35,60€

Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
616
Tuote: Exentri lompakko
Tarjoushinta: 35,60€ (sis. postikulut)
Kauppa: Nordicfeel
Voimassa: ?
Linkki: Exentri EX 001 Black - Exentri Lompakot | Nordicfeel

Kommentti tarjouksesta: Tällä forumillakin useasti kehuttu lompakko nyt kivassa alennuksessa, yleensä hinta pyörinyt siellä 42-44 € välimaastosssa. Kortteja mahtuu jopa 14 sekä löytyy myös tila seteleille ja kuiteille. EI kolikkotaskua.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
334
Hyvä lompakko, on ollut monta vuotta käytössä (elokuusta 2015 asti) ja ehjänä on pysynyt.

Tuosta 14 kortin mahtumisesta olen hieman eri mieltä. 6 menee kivasti, seitsemäs jo vähän pullistaa. Tämä siis jos tykkää ohuesta lompakosta.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
16.08.2018
Viestejä
354
Hyvä lompakko, on ollut monta vuotta käytössä ja ehjänä on pysynyt.

Tuosta 14 kortin mahtumisesta olen hieman eri mieltä. 6 menee kivasti, seitsemäs jo vähän pullistaa. Tämä siis jos tykkää ohuesta lompakosta.
Komppaan tätä täysin. Tähän mennessä paras lompakko. Kolme vuotta ollut käytössä ja ei naarmun naarmua.:thumbsup:
 
Liittynyt
31.12.2016
Viestejä
179
Voin myös suositella. Piti ihan tarkistaa milloin tämä on tullut hankittua ja sehän oli 7/17. Lompakossa ei ole mitään muuta havaittavaa vikaa paitsi kuin, että itse olen melkein kokoajan pitänyt 9 korttia tuossa (2 korttia jokaisessa sisätaskussa ja 1 kortti jokaisessa ulkopuolisessa), niin on vähän löystynyt, jonka huomaa mikäli vähentää korttien määrää lompakossa, mutta itselleni tästä ei ole haittaa kun jokainen kortti on tarpeellinen. Tuohon hintaan parempi kuin erinomainen hankinta.
 
Liittynyt
03.07.2018
Viestejä
1 829
omani olen ostanut 2013 ja täysin kunnossa edelleen. Paras lompsa ikinä, mutta jos sen opettaa tietylle korttimäärälle niin vähempi määrä sitten tekee taskuista löysät ja kortit voi tippua, tämä tietty on ihan yleinen vaiva kaikkien nahkalompakoiden kanssa. Enpä viitsi nyt uutta tilata koska tämä kestänee vielä monta vuotta, ei ole mitään väliä maksaako 40 vai 50e jos tuote kestää yli 10v
 
Liittynyt
10.12.2016
Viestejä
317
Sattuipa sopivasti kun hukkasin lompakon viimekuussa. Pistin kaksi tilaukseen, niin toinen menee lahjaksi
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 131
Täällä menee Exentri yhdeksättä vuotta. Täydessä iskussa edelleen. 2013 mallissa ei taida olla tuota RFID/NFC suojausta, mutta tällä mennään jatkossakin.
 

SweeneyTodd

Smooth Operator
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 782
Täällä menee Exentri yhdeksättä vuotta. Täydessä iskussa edelleen. 2013 mallissa ei taida olla tuota RFID/NFC suojausta, mutta tällä mennään jatkossakin.
Sama minulla, mutta voipahan maksaa ottamatta korttia lompakosta.
Hyvä lompakko. Suosittelen.
 
Liittynyt
29.04.2017
Viestejä
174
Itse joskus pohdin tämän ja Secridin välillä ja päädyin lopulta Secridiin, koska kortteja itsellä on turhankin paljon. Näyttää kyllä hyvältä varalompakolta, jos sattuu menemään vaikka illanistujaisille ja mukaan tarvitsee vain henkkarit ja pankkikortin, sekä vähän käteistä.
 

vasu

Tukijäsen
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
226
Kiitos tarjouksesta, laitettu tilaukseen. Toimituskulutkin olivat ilmaiset postin automaattiin. :thumbsup:

1644307126651.png
 
Liittynyt
18.08.2021
Viestejä
2 333
Olin jo tilaamassa, mutta olin niin helvetin epäilyttävän oloinen tuo kyseisen puodin verkkomaksusysteemi, että jäi ostamatta. Ensin vinguttiin hetua, mutta sen pystyi sentään ohittamaan. Sitten pitäisi syöttää pankkitunnarit jonkun kolmannen tahon systeemiin? Joo moro. Veikkaan, että seuraavaksi olisi sitten pitänyt antaa käyttöoikkia johonkin tiliin, niin kuin Klarnan vastaavissa paskapalveluissa.

mitavittuanytsittentaas.jpg
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 120
Hyvä lompakko kyllä, pari vuotta ollut käytössä ja heti kun otin käyttöön, ihmettelin miksen ollut jo aiemmin siirtynyt tällaiseen. Ruskea lompakko patinoituu tosi kivasti vuosien saatossa. :cool:

Mulla on noin 10 korttia ja ne kyllä tekee sen, että lompakko on pullea, eikä sieltä voi enää sisältöä vähentää koska muuten kortit alkaisi tippua pois. Joten kannattaa ehkä ostaa kerralla kaksi lompakkoa jos haluaa vaihdella korttien lukumäärää olennaisesti esim. arki- ja juhlakäytön välillä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
720
Olin jo tilaamassa, mutta olin niin helvetin epäilyttävän oloinen tuo kyseisen puodin verkkomaksusysteemi, että jäi ostamatta. Ensin vinguttiin hetua, mutta sen pystyi sentään ohittamaan. Sitten pitäisi syöttää pankkitunnarit jonkun kolmannen tahon systeemiin? Joo moro. Veikkaan, että seuraavaksi olisi sitten pitänyt antaa käyttöoikkia johonkin tiliin, niin kuin Klarnan vastaavissa paskapalveluissa.
Hetu vaaditaan jos ostat laskulla. Trustly on maksunvälittäjä. Jos kumpikaan ei jostain syystä natsaa niin voit maksaa kans kortilla.
 
Liittynyt
05.09.2019
Viestejä
25
Ostiko muut tätä? Hain postista omani ja tuoksahti aika voimakkaasti homeelle.:wtf: Lähtee palautukseen, jos siihen ohjeet edes löytyisi.

Näköjään palautus omalla kustannuksella ja palautuksen käsittelyaika 3-4 viikkoa. Sellainen kauppa tämä...

Lisätty;
Palautus onnistui tuote virheen kohdalla ilmaiseksi. Täytyy vaan olla asiakaspalveluun yhteydessä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.08.2021
Viestejä
2 333
Tilasin loppuviimein kortilla tämän sittenkin. Äsken kävin hakemassa. Ei ole mielestäni mitään muuta kuin kohtuullisen voimakas nahan tuoksu.
 
Liittynyt
05.09.2019
Viestejä
25
En tiedä, olisiko tämä sitten palautusyksilö alunperinkin. Ei ollut muoveissa eikä sinetissä. Oli kuitenkin siinä pahvisessa rasiassa, mutta siinä ei sinettiä tms. Kuuluuko edes olla?
 
Liittynyt
29.03.2017
Viestejä
1 455
En tiedä, olisiko tämä sitten palautusyksilö alunperinkin. Ei ollut muoveissa eikä sinetissä. Oli kuitenkin siinä pahvisessa rasiassa, mutta siinä ei sinettiä tms. Kuuluuko edes olla?
Vai että oikein sinetti pitäisi kukkaron myyntipakkauksessa olla. Kai se jostain youtuben unboksaus videosta selviää miten se on paketoitu.
 
Liittynyt
16.02.2017
Viestejä
243
Onko tuo miten ohut? Itsellä korttikotelo tällä hetkellä mikä ei ole kovin paksu ja haluisin saman tyyppinen tilalle.
 

vasu

Tukijäsen
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
226
En tiedä, olisiko tämä sitten palautusyksilö alunperinkin. Ei ollut muoveissa eikä sinetissä. Oli kuitenkin siinä pahvisessa rasiassa, mutta siinä ei sinettiä tms. Kuuluuko edes olla?
Ei muistaakseni ollut mitään sinettiä. Ja ihan vaan nahalta oma lompakko tuoksuu.

Koko: 10 x 70 x 90 mm. Tiedoissa lukee.
Lukituksen kohdalla ~14mm Muuten 10mm tyhjänä.
Hieman tämä tosiaan irvistää lukituksen kohdalta, mutta hetken hypistelyn jälkeen se taitaa olla vain hyvä asia kun saa lompakon helpommin tuosta rakosesta avattua.
 
Liittynyt
07.01.2017
Viestejä
164
Ostiko muut tätä? Hain postista omani ja tuoksahti aika voimakkaasti homeelle.:wtf: Lähtee palautukseen, jos siihen ohjeet edes löytyisi.

Näköjään palautus omalla kustannuksella ja palautuksen käsittelyaika 3-4 viikkoa. Sellainen kauppa tämä...
On kyllä todella epämiellyttävä tuoksu. Mielestäni haisee sellaiselta vanhalta tunkkaiselta omakotitalolta (homeelta). Nahan tuoksu on yleensä miellyttävä. Tämä ei kyllä sitä ole.
 
Liittynyt
14.11.2017
Viestejä
155
Perille tuli ja täytyy sanoa että tyytyväinen olen. Edellinen metallinen korttikotelo palveli varmaan sen 5vuotta. Kaikki sisuskalut tippunut aikapäiviä sitten ja pinnassa kiva patina. Aina kun tuon luiskahti taskusta niin kortit suorastaan räjähti pitkinpoikin.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
364
On kyllä todella epämiellyttävä tuoksu. Mielestäni haisee sellaiselta vanhalta tunkkaiselta omakotitalolta (homeelta). Nahan tuoksu on yleensä miellyttävä. Tämä ei kyllä sitä ole.
Jos ei tuotteessa muuten mitään vikaa, etkä jaksa palautusrumbaa, niin esim. Isopropanolilla lähtee hyvin homeet.

E: pisteet lompakolle täältäkin. Ollut n. Vuoden käytössä ilman ongelmia.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 835
Viestejä
4 228 841
Jäsenet
71 110
Uusin jäsen
ohutherkku

Hinta.fi

Ylös Bottom