Myydään EVGA RTX 3080 FTW3 Ultra *Kontiolahti, Pohjois-Karjala*

Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
362
Tuote: EVGA RTX 3080 FTW3 Ultra 10G-P5-3897-KR (non-LHR)
Hinta: 550€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Gigantti 12.11.2020
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Kuitti löytyy ja tulee mukaan, takuu ei voimassa
Muuta huomioitavaa: Moitteettomasti toimiva EVGA:n RTX 3080 -näytönohjain 10GB:n muistilla nyt myynnissä, tarkoitus olisi hankkia tehokkaampi kortti tämän tilalle. Kortti on ollut minulla uudesta asti vain ja ainoastaan pelikäytössä ja on tälläkin hetkellä kiinni omassa pelikoneessa eli toimii kuten pitääkin. Alkuperäistä näytönohjaimen tuotepakkausta ei ole enää minulla tallessa (= kadonnut) eli sitä ei saa kortin mukana, myynnissä siis vain itse näytönohjain ilman oheistilpehöörejä. Kryptolouhintaa eli mainausta tällä yksilöllä ei ole koskaan edes kokeiltu. Omaa ihan kohtuullisen ylikellotuspotentiaalinkin (katso kuva alempaa). Normaalissa pelikäytössä olen käyttänyt tätä jo vuosia alivoltitettuna eli MSI Afterburnerilla tehdyllä OC Curvella on käytössä 1875MHz@900mV / muistit +0 kustomoidulla tuuletinkäyrällä, näillä säädöillä kortti on omassa käytössä toiminut mukavan hiljaisesti eikä myöskään käy kuumana.

Tämä kortti on itse asiassa vielä niitä EVGA:n varhaisia ns. "non-LHR" -kortteja eli ilman louhintarajoitinta olevia RTX 3080 -kortteja, joiden myynnin ja valmistuksen EVGA sekä NVIDIA lopetti jo keväällä 2021 ja näiden tilalle tuli myyntiin LHR -kortteja. Korttia ei ole myöskään avattu kertaakaan, eli fyysisesti kortti on täysin alkuperäisessä kunnossa. Kortin BIOS on päivitetty kertaalleen NVIDIAn Resizable BAR (tai Re-BAR) -ominaisuuden käyttöönoton vuoksi (EVGA:n omalla virallisella VBIOS -päivityksellä).

Nouto on ensisijainen toimitustapa. Noudon yhteydessä voi myös testata näytönohjainta niin halutessaan. Mikäli mahdollinen näytönohjaimesta kiinnostunut ostaja ei pääse (tai ei jostain syystä tahdo) noutamaan korttia, niin voin myös itse henkilökohtaisesti tuoda näytönohjaimen ostajalle, mikäli ostajan sijainti on enintään tunnin ajomatkan tai 60 kilometrin säteellä Joensuusta. Tarvittaessa onnistuu myös toimitus Postin tai Matkahuollon kautta, mahdolliset toimituskulut maksaa ostaja näytönohjaimen kauppahinnan päälle.

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Kontiolahti, Pohjois-Karjala
Toimitustapa: nouto, Posti, Matkahuolto (vaihtoehtoisesti tiettyjen ehtojen täyttyessä voin tuoda näytönohjaimen henkilökohtaisesti ostajalle)
Maksutapa: MobilePay, tilisiirto, käteinen (mikäli toimitustapana käytetään noutoa ja ostaja välttämättä haluaa maksaa näytönohjaimen käteisellä muiden maksutapojen sijaan)


Kuva:





(OC Curve 2145MHz@1.050v / muistit +1250, 450W BIOS)
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
249 791
Viestejä
4 351 718
Jäsenet
72 495
Uusin jäsen
LPH

Hinta.fi

Ylös Bottom