Myydään EVGA GTX1080TI SC Black Edition (Järvenpää)

Tila
Keskustelu on suljettu.
Liittynyt
03.04.2020
Viestejä
43
Myytävä tuote: EVGA GTX1080TI SC Black Edition
Hinta: 400€ 390€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Tori/EVGA RMA
Kuitti löytyy (takuu voimassa):Takuu voimassa 2.6.2021 asti, ei alkuperäistä kuittia
Muuta huomioitavaa: Myyntiin hiljainen, viileä ja tyylikäs näytönohjain, koska en omista tarpeeksi tehokasta SFX-virtalähdettä. Lämpötahnat juuri vaihdettu, takuu voimassa EVGA:lle. Olen kortin toinen omistaja. Ollut olohuoneessa käytössä lähes koko ikänsä. Takuun voi aktivoida syöttämällä kortin sarjanumeron EVGA:n sivuille. Postitus mahdollista toisessa EVGA gtx 1080 -paketissa.


Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa): Järvenpää
Toimitustapa: Posti, nouto
Maksutapa: Käteinen, tilisiirto, mobilepay


Kuva:
IMG_4585.jpeg
 
Viimeksi muokattu:

Eramaankettu

Lost and Forgotten
Liittynyt
03.01.2017
Viestejä
2 084
EVGA takuut on voimassa vain ekalle omistajalle. Tulee ongelma, mikäli eka omistaja ei suostu takuutilanteessa hoitamaan postittelua ja kortti palautetaan hänelle. Takuu ei jatku toiselle saati kolmannelle omistajalle vaihtamalla EVGA sivuilta.
 
Liittynyt
03.04.2020
Viestejä
43
EVGA takuut on voimassa vain ekalle omistajalle. Tulee ongelma, mikäli eka omistaja ei suostu takuutilanteessa hoitamaan postittelua ja kortti palautetaan hänelle. Takuu ei jatku toiselle saati kolmannelle omistajalle vaihtamalla EVGA sivuilta.
Mielenkiintoista. Itsellä oli sellainen kuva, että jos on todiste kaupankäynnistä, eli mikä tahansa kuitti ensimmäisen ja toisen, tai toisen ja kolmannen jne. omistajan välisestä kaupasta, takuu on vielä toiminnassa. EVGA - Warranty - Graphics Cards

Tässä ketjussa vielä EVGA:n vastaava avannut asiaa. Toki, jos tämä on vanhentunutta tai ei paikkaansa pitävää tietoa, niin munkin pitää ottaa alkuperäiseen myyjään yhteyttä.
 
Viimeksi muokattu:

Eramaankettu

Lost and Forgotten
Liittynyt
03.01.2017
Viestejä
2 084
Ei ole ollut. 2 korttia on RMA kautta käytetty läpi ja 8 EVGA korttia tainnut itse ostaa. Myös käytettyjä rullannut käsien läpi. Just sen EKAN kuitin tarvitset. Jos eka ei oo rekannut korttia, niin sillon kuka vaan kortin omistaja voi rekata kortin ja ongelmaa ei ole.

Jos eka on rekannut kortin, niin sillon ns evga lisätakuun menettää. Jos et ostosta 30pv sisällä rekkaa korttia, et saa mahista ostaa lisälisä takuita.

aka, sinulla ei ole kuittia, joten kortissa ei ole takuta.

Johan tossa sun redditin "We require an invoice, generally, for all RMAs. Products that shipped before May 25th, 2018 are generally exempted for secondhand owners, but we will probably request a copy of the invoice anyway." viestissäkin sanotaan selkeästi. Jos ei lontoo taivu, niin karkeesti kaikki RMA:t vaatii alkuperäisen ostokuitin.

E, ja varsin hyvin tiedän tämän, koska GTX 680 postitettiin minulle (alkuperäinen omistaja) vaikka minun kaverilleni myymä kortti lähetettiin hänen toimesta takuuseen.

Etsiskelen kyllä itsekkin korttia, mutta tässä ei mene speksien sisään tarpeeseen, joten lopetan tämän threadin kivittämisen. "Asia on tästä ilmennyt".
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
03.04.2020
Viestejä
43
Ei ole ollut. 2 korttia on RMA kautta käytetty läpi ja 8 EVGA korttia tainnut itse ostaa. Myös käytettyjä rullannut käsien läpi. Just sen EKAN kuitin tarvitset. Jos eka ei oo rekannut korttia, niin sillon kuka vaan kortin omistaja voi rekata kortin ja ongelmaa ei ole.

Jos eka on rekannut kortin, niin sillon ns evga lisätakuun menettää. Jos et ostosta 30pv sisällä rekkaa korttia, et saa mahista ostaa lisälisä takuita.

aka, sinulla ei ole kuittia, joten kortissa ei ole takuta.

Johan tossa sun redditin "We require an invoice, generally, for all RMAs. Products that shipped before May 25th, 2018 are generally exempted for secondhand owners, but we will probably request a copy of the invoice anyway." viestissäkin sanotaan selkeästi. Jos ei lontoo taivu, niin karkeesti kaikki RMA:t vaatii alkuperäisen ostokuitin.
"For secondhand purchasers, we will require a copy of the invoice/receipt from your purchase from the previous seller...
...The invoice can be from any sort of payment service, including PayPal, Amazon Payments, or anything else. If the sale was done outside of a payment service, then we suggest documenting the sale through a third-party application."
Eikö tässä nyt puhuta vain esim. sen 2. ja 3. omistajan välisestä kaupasta? Voitko linkittää mulle kohdan, jossa puhutaan sen ensimmäisen ostotodistuksen tarpeellisuudesta, joka on EVGA:n ja 1. omistajan välinen? Ja sen kohdan, jossa vain ensimmäinen omistaja, joka on rekannut kortin voi hyödyntää takuun? Haluan nimittäin laittaa minun myyjälle siitä palautetta, kun hän sanoi minulle, että meidän välinen todiste kaupasta riittää invoiceksi.
 
Liittynyt
03.04.2020
Viestejä
43
Tältä näyttää oma kortin tila EVGA:n sivuilta. Olen ladannut sivulle ostotodistuksen minun ja edellisen omistajan välisestä tilisiirrosta. Kaikkien lukemieni EVGA:n lähteiden mukaan tämä on ollut oikea tapa kortin omistuksen ja takuun vaihdolle (jos kortti on ostettu/postitettu 25. toukokuuta 2018 jälkeen) Mikäli tämä ei ole ollut oikea tapa kortin vaihdolle ja joltakin löytyy EVGA:n lähde asialle, korjaan takuuasian aloituspostaukseen.
 

Liitteet

Tila
Keskustelu on suljettu.
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
247 068
Viestejä
4 306 104
Jäsenet
71 981
Uusin jäsen
Sanzufin

Hinta.fi

Ylös Bottom