Myytävä tuote: EVGA GeForce GTX 1070 FTW Gaming ACX 3.0 8GB
Hinta: 300€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): 2017-18 Tori tai Huuto.net
Kuitti löytyy (takuu voimassa): ei/ei
Muuta huomioitavaa: Jäi kaappiin varanäytönohjaimeksi kun ostin tältä palstalta 1080 ti:n vuosi sitten. Nyt kun 1080 ti on osoittautunut kelvolliseksi niin olen valmis myymään tämän pois. Mukana tulee kaikki tärkeä alkuperäinen, esd pussi yms. (ei julistetta tai tarroja yms.
) Pölyä ei tule mukana, ainakaan liikaa, se on kuvassa vain tuon toisen näyttiksen päällä kun testasin myytävää tuotetta viimeisen kerran ennen ilmon tekoa.
Myös muualla myynnissä.
Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa): Tampere
Toimitustapa: posti, matkahuolto
Maksutapa: mieluiten digitaalisesti tilisiirrolla, jos noudat niin pivolla tai mobilepaylla (ei postiennakkoja)
Kuva:

Hinta: 300€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): 2017-18 Tori tai Huuto.net
Kuitti löytyy (takuu voimassa): ei/ei
Muuta huomioitavaa: Jäi kaappiin varanäytönohjaimeksi kun ostin tältä palstalta 1080 ti:n vuosi sitten. Nyt kun 1080 ti on osoittautunut kelvolliseksi niin olen valmis myymään tämän pois. Mukana tulee kaikki tärkeä alkuperäinen, esd pussi yms. (ei julistetta tai tarroja yms.

Myös muualla myynnissä.
- On sieltä hiljaisimmasta päästä oleva 1070.
- RGB löytyy myös niin voi säätää omaan setuppiin sopivaksi.
- Kellottaminen myös kuulemma lastenleikkiä, itse en ole kellotellut. Pelikäytössä minulla ollut siis ainoastaan.
Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa): Tampere
Toimitustapa: posti, matkahuolto
Maksutapa: mieluiten digitaalisesti tilisiirrolla, jos noudat niin pivolla tai mobilepaylla (ei postiennakkoja)
Kuva:

Viimeksi muokattu: