EVE Online

Liittynyt
07.04.2018
Viestejä
120
Löytyykös täältä Evettäjiä. Itse olen tässä pelaillut nyt kuukausikaupalla päivittäin.

Ensikosketus peliin tuli kaveriporukan kautta ja lopetinkin pelin pelaamisen melkein vuodeksi kun pelissä tehdystä mokasta sain vain vittuilua osakseni. :rolleyes:

Pelihän on jo kauan sitten julkaistu, mutta edelleen hyvin elinvoimainen.

Taistella voi pelaajia ja ns tekoälyä vastaan myös. Joskin taistelut kokeneempia pelaajia vastaan johtaa lähes aina aluksen tuhoutumiseen.

Vaikka peli aluksi vaikuttaakin melko vaikeaselkoiselta annan täältä suositukseni ja kannusta kokeilemaan. :tup:
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 439
On ehkä vaikein peli jota olen ikinä pelannut. Joku 100h kokeilin veljen kanssa ja eihän tuossa ajassa ehdi alkua pidemmälle. Oppimiskäyrä on erittäin jyrkkä ja lopulta ei riittänyt mielenkiinto kaiken opetteluun. Varmasti porukalla todella upea peli kun pääsee kunnolla sisään :tup:
 
Liittynyt
07.04.2018
Viestejä
120
Joo siihen se kaatui itselläkin ensin, mutta nyt on into alkanut uudelleen ja tunteja takana yli 400. Yllättävän nopeasti ne tarvittavat oppii ja on olemassa Fleettejä ihan siellä high-sec alueella jossa on turvallisempaa lentää ja nitistellä niitä NPC pelaajia. :)
 
Liittynyt
10.12.2016
Viestejä
175
Ite aloitin pelaamisen joskus 2007 tienoilla (ennen asemilla kävelyä ja sen paremman Amarr -asema-ambienssin aikaan :)

2010-2017 meni aika on-off, pelailin silloin tällöin. Nyt taas pari vuotta on menny lähes päivittäin. Vielä näyttää siltä, että oma kiinnostus ei ole hiipumaan päin....

Edit.: Nii, ja tosiaan vaikka taistella voi pelaajia sekä tekoälyä vastaan, niin mikään ei pakota taistelemaan kumpiakaan vastaan. Jos ei nappaa. Pelata voi ihan hyvin silti.
 
Liittynyt
07.09.2018
Viestejä
292
Hei.

Aiheesta löytyy jo ketju, tosin hiljainen sellainen

EVE Online

Mukavaa huomata, että peli houkuttelee. Omalla kohtaa parin vuoden tauko alla ja eilen aloin harkitsemaan taas paluuta pelin pariin.

Suomalaisia nolla nolla firmoja hakusessa.
 
Liittynyt
07.04.2018
Viestejä
120
Okei. En löytänyt itse haulla toista topiccia. :) Juu, meillä on korpporaatio provissa. Tehdään vähän mitä sattuu huvittamaan, mutta mainaushommiakin tehdään. kuten Delay tuossa mainitsi, pelissä ei ole edes pakko räiskiä ketään. :D
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
239 632
Viestejä
4 197 224
Jäsenet
70 759
Uusin jäsen
$amii

Hinta.fi

Ylös Bottom