Veikkaan, että on iha artistista ja lavashowsta riiipuvainen.
Ei taida olla, jos wikipediaan voi luottaa.
the host broadcaster of the 1999 contest, Israel's IBA, subsequently decided not to provide an orchestra as a cost saving measure, meaning that all entries would use a backing track for the first time in the contest's history. Since then all instrumental music for competing entries has been pre-recorded.
Eli nauhalta tulee kaikki musiikki.
Katsoinpa nyt nää videotkin kertaalleen, kun olin tähän asti vaan kuunnellut.
Antin video oli hyvä ja jotenkin muutenkin tää alkaa joka kuuntelulla kuulostaa paremmalta. Kyllä tää kärkikahinoissa on.
Liekinheitin ei parantunut tai huonontunut videon katsomisesta. Tää toimii edelleen parhaiten ja Pete & Linda on kokeneita esiintyjiä, että ei varmaan jää siitäkään kiinni.
Chachi yllätti. Sehän oli jopa ihan tarttuva ja siinä on ihan ideaakin. Chachi itse vaikuttaa kyllä todella rasittavalta hahmolta. Se ei välttämättä ole hyvä juttu, kun euroviisuissa on niin paljon sitä lavan ulkopuolistakin esiintymistä. Mutta biisinä varmaan se kolmas kärkipään biisi.
Sinikan biisi on kyllä kovin kahtiajakoinen. A-osa on ihan kaunis, vaikkakin tylsähkö. Mutta kertsi on sitten ihan kamala. Varsinkin nuo suomenkieliset pätkät nostaa karvat pystyyn ja ihan väärällä tavalla. Videokin on jotenkin luotaantyöntävä. Heikkointa tässä joukossa.
Komiat ärsyttää vielä enemmän videon kanssa. Kauhea jollotus. Ei iske minulle kyllä yhtään. Huonoin vaihtoehto.
Samoin tää Etta huononee joka kuuntelulla. Ja video ei ainakaan paranna vaikutelmaa. Sinikan kanssa heti jollotuksen yläpuolella.
No, yks vielä puuttuu. Jännityksellä odottelen tuleeko sieltä jotain mahtavaa, kun on viimeiseksi jätetty. Vai tuleeko mahalasku.